Hmmm die zijn heerlijk! Ik heb binnenkort weer meer tijd en niet alleen in t weekend m'n eigen hele keuken assortiment ter beschikking dan komt ottolenghi met alle kruiden zeker weer vaker uit de kast!!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:58 schreef nectarientje het volgende:
Straks preikoekjes uit de plenty met een groene salade, nu beetje snoepen van de Millionaires' Shortbread die ik aan het maken ben
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Broodje Kwekkeboom met pommes duchesses
Nachtdienst?quote:Op donderdag 19 september 2013 04:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dropje. Straks een lekker flesje bier. Gewoon omdat het kan
Nog trek dus nog n kom snert met rookworstquote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor lunch een warme bruine pistolet roombrie met bacon
wat ziet dat er ongelooflijk lekker uit !quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:15 schreef Mirjam het volgende:
lauwwarme pastasalade met komkommer, tomaat, uitje, sla uiteraard, en pasta, met een flinke lepel walnoten-ricotta pesto, en dan nog feta, pijnboompitjes, spekjes en champignons
Uit Griekenland http://nl.wikipedia.org/wiki/Halvaquote:
owquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet wat halva is engeltje van me, maakte een flauw woordgrapje,
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Biertje in de kroeg. Het is zo gezellig dat ik aan het FOK!ken ben. Zo maar naar huis of aan de sterke drank
quote:
die is zo lekkerquote:
Wie gaat er dan ook zo vroeg?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Biertje in de kroeg. Het is zo gezellig dat ik aan het FOK!ken ben. Zo maar naar huis of aan de sterke drank
Smaakt bladgoud nou ergens naar? Is het lekker?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo vroeg?![]()
Ik at vnv een grote, superdeluxe bonbon met o.a. nootjes, chocoladevulling, marsepein en bladgoud![]()
Kwam uit DE
Heeft niet echt smaak, staat wel mooi.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Smaakt bladgoud nou ergens naar? Is het lekker?
Die bagger, daar ben je ook zelf bijquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
Een goede maaltijd na een week bagger. Zoveel is zeker. Ben weer terug bij mams voor het weekend.
Daar heb je helemaal gelijk in, Piet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die bagger, daar ben je ook zelf bij
De link van de lekkerste soep verwijst naar paella, nou kan je dat ook vast in de blender gooien met wat extra vocht maarquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:27 schreef minilot het volgende:
Afgelopen dagen fantastisch plantaardig gegeten (waanzinnige koolsalade, kruidige groenten-paella, en hands down de allerlekkerste soep die ik ooit heb maakte) dus vanavond weer eens tijd voor een paar dierlijke producten met de 'puy lentil galettes' van Ottolenghi. Wel zin in ei en yoghurt.![]()
Overdag de afgelopen dagen voornamleijk appels, druiven, mandarijntjes, walnoten en hazelnoten gegeten
Oeps! Aangepast in de post!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
De link van de lekkerste soep verwijst naar paella, nou kan je dat ook vast in de blender gooien met wat extra vocht maar
Sterktequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoonouders hun 50 jaar huwelijk, nemen ze vanavond mee uit eten. Willen perse naar Balkanrestaurant, want dat kennen ze.
Goed, is hun avond.
Ach het is er okay, maar niet echt verfijnd.quote:
met bigmac saus?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:05 schreef Mirjam het volgende:
Net zelf hamburgers staan maken, straks dus lekker broodje hamburger
Neen, gewoon mayonaise en cocktailsausquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
met bigmac saus?
Ik heb draadjesvlees met aardappels snijbonen en rode kool. Is het al klaar?
Lekker. Ga ik vd week ook maareens maken.quote:
Op zaterdag 21
september 2013 18:05 schreef
Mirjam het
volgende:
Net zelf hamburgers staan maken, straks dus lekker broodje hamburger
Ik zou je spontaan ten huwelijk vragen als ik al niet getrouwt wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef RobinOok het volgende:
Geluk of ongeluk? Gevonden worden door Kok Robin.![]()
[ link | afbeelding ]
Snob!quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach het is er okay, maar niet echt verfijnd.
Erudiet en belezen, ja, ijdel, ja, maar snob, nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snob!![]()
Ik had Spaghetti met sojagehaktsaus, salade en nu koffie met een plakkie Halva
Was maar een geintjequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erudiet en belezen, ja, ijdel, ja, maar snob, nee.
hear, hear. Biertje en een zakje autodrop hier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb vanavond niet zo'n trek in avondeten, dus ik denk dat ik het bij een groene theetje, sap en fruit hou.
Waarom heb ik geen Lidl in de buurt....quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:07 schreef minilot het volgende:
Had zin in iets rauwkostesks na lange dag op kantoor, en kwam net twee doosjes minigroenten tegen bij de Lidl voor tachtig cent per stuk.
Komkommertjes van vier centimeter hoog!![]()
Ik knaag nu dus hierop:
-klik-
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat houdt deze pasta in?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef theKiD het volgende:
Lekker bord terrorpasta ( PierreTTtm ) op en dat smaakte best
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeps! Aangepast in de post!
Lekkerste soep dus: http://www.theppk.com/2011/10/mushroom-hot-pot/
[ link | afbeelding ]
Whahaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen avondeten was een slecht idee, ik werd bijna dronken van de 2 wijntjes in de kroegquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb vanavond niet zo'n trek in avondeten, dus ik denk dat ik het bij een groene theetje, sap en fruit hou.
Lekker gezond bezig...quote:Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Geen avondeten was een slecht idee, ik werd bijna dronken van de 2 wijntjes in de kroeg![]()
Vanmorgen ook geen trek, ontbijt een banaan en een groene thee met citroen en honing.
Ik snap. Je eet heel puur vind ik maar als je geen trek voelt zou ik eerder voor een boterham met pindakaas of pasta kiezen dan dat pure (kop groene thee) aan te willen blijven houden.quote:Op zondag 22 september 2013 11:44 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wanneer stop met de pil, zit ik heel snel vol en heb ik weinig trek.
Je hebt gelijk hoor en ook lief dat je tips geeft.quote:Op zondag 22 september 2013 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik snap. Je eet heel puur vind ik maar als je geen trek voelt zou ik eerder voor een boterham met pindakaas of pasta kiezen dan dat pure (kop groene thee) aan te willen blijven houden.
Maar dat zijn just my 2 cents
Ok gelukkig pak je het niet verkeerd op, bedoel het idd goedquote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor en ook lief dat je tips geeft.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok gelukkig pak je het niet verkeerd op, bedoel het idd goed
Groentenstoofquote:Op zondag 22 september 2013 16:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Draadjesvlees. Maar met wat erbij? Rode kool (dan moet ik de deur nog uit). Is er nog iets anders te bedenken? Hier aanwezig zijn rijst/pasta/tomaat/wortel/bleekselderij/courgette/rode paprika.
Broodchips (dunne toastjes) zijn wel weer lekkerquote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef RobinOok het volgende:
Gadverdamme, chips die naar brood smaken? YUK!![]()
Waarom zou je dat willen?
Wist niet eens van deze wedstrijd af.quote:
Wat was er nog grieks aan je salade dan?quote:Op zondag 22 september 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zelfgebakken patates, met Griekse salade zonder de Feta en olijven
Koffie en een plakkie Halva, want ik mag de laatste bak leegeten omdat ik het zo lekker vind
Tomaat, komkommer en ui, de olijfolie was Grieksquote:Op maandag 23 september 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was er nog grieks aan je salade dan?
Raap je toch gewoon op en eten? Of heb je smet vrees?quote:Op zondag 22 september 2013 18:00 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gewoon een diepvriespizza verprutst.
Door hem op de grond te laten vallen toen hij uit de oven kwam.
Gelukkig had ik voor dochter en vriendinnetje ook nog pizza's en kon ik daar een beetje van mee-eten.
Dus: een piepklein stukje diepvriespizza en een grote bak salade.
Zucht.
Mwoah, oven staat in de bijkeuken waar de hele middag kinderen met zanderige en grassige schoenen in- en uit hadden gelopenquote:Op maandag 23 september 2013 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Raap je toch gewoon op en eten? Of heb je smet vrees?
Oh lekker! Duits eten is nogal royaalquote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef foodlover het volgende:
Spruitjes, aardappelen en een schnitzel.
Morgen weekje weg, o.a. Stuttgart en de Stelvio pas, wordt dus veel Duitse, Oostenrijkse kost en Italiaanse pizza.![]()
![]()
kali orexiquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Gevulde wijnbladeren, olijven, feta, tomaten, gegrild lamsvlees, brood
Ik dacht je weg wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kali orexi![]()
Ik heb Nasi
Niet eten over je toetsenbord dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik was een bord nasi pakken
Boven je toetsenbord bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet eten over je toetsenbord dan.
Kip, raspatat en en saladequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Boven je toetsenbord bedoel je denk ik?
Nee ik zal uitkijken, wat eet jij?
Als je me weer zoekt...quote:
Wat is dat voor soep?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:33 schreef MaLo het volgende:
Nu pure chocola met hazelnoot
Straks frittatensuppe en wraps met heksenkaas, kipfilet, tomaat, sla en komkommer.
Runderbouillion met dunne reepjes pannenkoek erinquote:Op woensdag 25 september 2013 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor soep?
Ik had een kom tomatensoep als lunch.
Lekker he?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Runderbouillion met dunne reepjes pannenkoek erin
Jaquote:
Dan schil je ze toch niet?quote:
Op woensdag
25 september 2013 16:56 schreef
Muck het
volgende:
Ik maak straks gebakken krieltjes (dat schillen... argh), een
filetlapje uit de grillpan (ligt nu in de marinade) en een simpele
salade met veldsla.
Simpel, maar zo lekker
wat is *knikkende knieën*quote:Op woensdag 25 september 2013 17:37 schreef Iemand91 het volgende:
Jambalaya met *knikkende knieën*chorizo
Rooibosquote:Op woensdag 25 september 2013 19:34 schreef Dragonberry het volgende:
De afhaal chinees heeft voor ons gekookt![]()
Straks lekker een kopje rooibos thee
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
RooibosAndijvie stamppot met spekjes
Je vermaakt je wel daar hè Uniek?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden: konijn, rode poon, gevulde courgette, wortels, spruiten, gestoofde uien met biersaus, patat, aardappelpuree, gegrilde karbonade, gevulde paprika's met kaas, niet lekker. , haricot verts gerold in spek met gesmoorde tomaat
Salades.
Na, vers fruit stukje gebak
Dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan schil je ze toch niet?
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:51 schreef minilot het volgende:
Rare eetdag gisteren, was de hele dag van huis.
's Morgens vroeg thuis eerst een banaan en walnoten. In de Efteling twee keer koffie en als lunch een tamelijk vieze kabeljauwburger, 's middags een handje drop, 's avonds in de stad een pita falafel met sambal en een bord salade en tot slot in de bios een gratis rozijnenmuffin.
[..]
Je vermaakt je wel daar hè Uniek?![]()
Hoeveel buffetten heb je nog te gaan/wanneer ga je naar huis?
Ik ook, behalve als ze voor een stamppot zijn.quote:
Op donderdag
26 september 2013 08:52 schreef
minilot het
volgende:
[..]
Dat.Ik eet aardappels bijna altijd met schil en al.
Dat klinkt alsof je dat alleen met je man doetquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Killepitschquote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je dat alleen met je man doet
Dat klinkt alsof je dat ook prima met mij kan doenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Killepitsch
Laat mijn man het maar niet horen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je dat ook prima met mij kan doen
Drink je ook nog wat anders erbij of alleen champagne?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Boterham met kaas (em mosterd) of spiegel ei of wat goede kalkoen filet op brood blijft toch het lekkerst.
En een simpel getoaste boterham met roomboter en suiker.
/nederlander
Griekse yoghurt met walnoten en honing, twee glazen cchampagne. Dat wss het ontbijt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:08 schreef Mirjam het volgende:
pannenkoeken
met spek, en ham en kaas
Glaasje houdbare melk, net niet koud.. en koffie, water.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Drink je ook nog wat anders erbij of alleen champagne?![]()
Als ik mn bed uitkom ga ik denk yoghurt met muesli pakken.
Houdbare melk en dan ook niet koud... bah. Ik voel me best goed, zolang ik niet actief ga doen. Thanksquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Glaasje houdbare melk, net niet koud.. en koffie, water.
Nu een biertjet paprika chips
Ben je alweer wat beterder?
Snijdt blok kaas af, morgen de riem maar weer wat losserquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Old Amsterdam blokjes. Trek!
Sorry voor de inspiratiequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snijd blok kaas af, morgen de riem maar weer wat losser
? Vertel maar.quote:
Dat is in NL en D ook steeds moeilijker, langer houdbaar is het vrijwel allemaal en heeft een smaak bijna net zo erg als UHTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |