Hmmm die zijn heerlijk! Ik heb binnenkort weer meer tijd en niet alleen in t weekend m'n eigen hele keuken assortiment ter beschikking dan komt ottolenghi met alle kruiden zeker weer vaker uit de kast!!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:58 schreef nectarientje het volgende:
Straks preikoekjes uit de plenty met een groene salade, nu beetje snoepen van de Millionaires' Shortbread die ik aan het maken ben
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Broodje Kwekkeboom met pommes duchesses
Nachtdienst?quote:Op donderdag 19 september 2013 04:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dropje. Straks een lekker flesje bier. Gewoon omdat het kan
Nog trek dus nog n kom snert met rookworstquote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor lunch een warme bruine pistolet roombrie met bacon
wat ziet dat er ongelooflijk lekker uit !quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:15 schreef Mirjam het volgende:
lauwwarme pastasalade met komkommer, tomaat, uitje, sla uiteraard, en pasta, met een flinke lepel walnoten-ricotta pesto, en dan nog feta, pijnboompitjes, spekjes en champignons
Uit Griekenland http://nl.wikipedia.org/wiki/Halvaquote:
owquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet wat halva is engeltje van me, maakte een flauw woordgrapje,
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Biertje in de kroeg. Het is zo gezellig dat ik aan het FOK!ken ben. Zo maar naar huis of aan de sterke drank
quote:
die is zo lekkerquote:
Wie gaat er dan ook zo vroeg?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Biertje in de kroeg. Het is zo gezellig dat ik aan het FOK!ken ben. Zo maar naar huis of aan de sterke drank
Smaakt bladgoud nou ergens naar? Is het lekker?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo vroeg?![]()
Ik at vnv een grote, superdeluxe bonbon met o.a. nootjes, chocoladevulling, marsepein en bladgoud![]()
Kwam uit DE
Heeft niet echt smaak, staat wel mooi.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Smaakt bladgoud nou ergens naar? Is het lekker?
Die bagger, daar ben je ook zelf bijquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef Jellereppe het volgende:
Een goede maaltijd na een week bagger. Zoveel is zeker. Ben weer terug bij mams voor het weekend.
Daar heb je helemaal gelijk in, Piet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die bagger, daar ben je ook zelf bij
De link van de lekkerste soep verwijst naar paella, nou kan je dat ook vast in de blender gooien met wat extra vocht maarquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:27 schreef minilot het volgende:
Afgelopen dagen fantastisch plantaardig gegeten (waanzinnige koolsalade, kruidige groenten-paella, en hands down de allerlekkerste soep die ik ooit heb maakte) dus vanavond weer eens tijd voor een paar dierlijke producten met de 'puy lentil galettes' van Ottolenghi. Wel zin in ei en yoghurt.![]()
Overdag de afgelopen dagen voornamleijk appels, druiven, mandarijntjes, walnoten en hazelnoten gegeten
Oeps! Aangepast in de post!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
De link van de lekkerste soep verwijst naar paella, nou kan je dat ook vast in de blender gooien met wat extra vocht maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |