SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen zetten nu ook alleen GTA in de TT en doen dan gewoon een klacht die er niks mee te maken heeftquote:
Hoeveel is GMS waard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer een mooie deal: Mackay-Steven voor 2.5k. Misschien is het een idee om Nounkeu te kopen, stel je voor dat hij scoort
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Revontulet het volgende:
Juve, manchester en PSG op de stream, Real op de tv. Wat nou GTA
De laagste BIN is 7.5kquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel is GMS waard?
Nounkeu heb ik nog in mijn club, die zal nu wel flink stijgen.
je hoeft maar een paar meter te rijden. Takel hem iets hoger op en rij een beetje rustigerquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf, ik towde een vrachtwagen, slingerde hem tegen een gebouw en toen ontplofte het hele zaakje
Ik reed met zon oplegger met auto's, Beuk een cop tegen een paal, die ontploft en ik vervolgens ook... Gaat wel heel makkelijk zo... Realismequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf, ik towde een vrachtwagen, slingerde hem tegen een gebouw en toen ontplofte het hele zaakje
Wat is je filter nu?quote:
die missie was al klaar johquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
je hoeft maar een paar meter te rijden. Takel hem iets hoger op en rij een beetje rustiger
Dat verschilt nogal. Ik ga nu voor de wat duurdere silvers omdat ik ook wat meer te besteden heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is je filter nu?
Geen GTA (ook geen email van de site), maar is niet erg toch pas net thuis
Dat was RB.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drogba op LB is al vaker een succes gebleken toch.
Jezus gaat idd ziek bij jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Perea voor 1.5k, wat een dag is dit
quote:
kunnen er allebei niks vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Jammer dat Rafael geblesseerd is, want Smalling is verdedigend wel sterk, maar aanvallend vrij zwak...
Rafael is qua niveau bovengemiddeld.quote:
quote:
Eey niet haten op huellquote:
snee in zijn hoofd. Niet zo'n lekker gezicht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom heeft Roonie zo'n rare muts op?
Handicap voorquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom speelt Arbeloa nog bij Real? Hij is best wel slecht.
Eboue loopt zelf de lijn overquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eboue maakt hem gek jonge
Heerlijke pass zeg.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
kom haten dan moet ik je weer batta geven met eboue?
5-0quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
kom haten dan moet ik je weer batta geven met eboue?
die komt niet meer terug, das wel duidelijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als Drogba niet terugkomt krijgt Gala batta.
Heb jij nog gevolgd hoe het met de loyalty packs zit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die komt niet meer terug, das wel duidelijk
Jetroquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er iemand wat tips voor spelers waarin je kan investeren. Non shiney/shiney. Liefste silver, maar als je leuke bronze spelers of gold spelers weet die wel wat kunnen stijgen en niet al te duur zijn is het ook goed.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er iemand wat tips voor spelers waarin je kan investeren. Non shiney/shiney. Liefste silver, maar als je leuke bronze spelers of gold spelers weet die wel wat kunnen stijgen en niet al te duur zijn is het ook goed.
Ik zou Agra er ook bij zetten, want triple link met Vieira en goede stats.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Staan nu bovenaan mijn lijstje.
Had hem al gezien jaquote:
Je kan al online ofzo zag ik ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Social Club is nog wel een beetje buggy of de servers zijn een beetje overloaded.
Deze ook niet te vergeten, 2k maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Agra er ook bij zetten, want triple link met Vieira en goede stats.
Edit.
Zien er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze ook niet te vergeten, 2k maar.
[ afbeelding ]
Verder kan ik niet snel silvers bedenken die <5k zijn en nog erg veel gaan stijgen.
E: Oh, deze nog:
[ afbeelding ]
3,5k.
Ik kan nu mijn foto's vanuit Snapmatic opslaan.quote:
GTA V moet je ook niet main story rushe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf half 4 full time bezig en ik zit op 6%
Ik wil ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf half 4 full time bezig en ik zit op 6%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zeg even over wat voor spoiler het gaat voortaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Die silvers die ik net heb gepost.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 30k, welke speler zal ik kopen voor investering. Benzema ofzo ?
Daar inderdaad een aantal van inkopen. Benzema gaat echt niet zo veel stijgen als 10 Vieira's bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die silvers die ik net heb gepost.
Je kan beter een speler kopen met wie je ook wil spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die silvers die ik net heb gepost.
precies, dat is ook een beetje waar ik op doeldequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan beter een speler kopen met wie je ook wil spelen.
Die verkoopt Maver toch na 3 wedstrijden weer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan beter een speler kopen met wie je ook wil spelen.
Dan een team maken met spelers die nog wat gaan stijgen allemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, dat is ook een beetje waar ik op doelde
deze fifa niet, moet minimaal 10 potjes speler per speler voor de loyalty bonusquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die verkoopt Maver toch na 3 wedstrijden weer.
Moet je dus kijken of je graag met Benzema wil spelen. Cazorla kost zo'n 15k dacht ik, Özil zal wel te duur zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, dat is ook een beetje waar ik op doelde
Ben jij voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
kijken wie ik er allemaal nog in ga zetten als starter team
Welke positie is viera? Ff een team met hem en eder maken danquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar inderdaad een aantal van inkopen. Benzema gaat echt niet zo veel stijgen als 10 Vieira's bij elkaar.
Ook spits.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke positie is viera? Ff een team met hem en eder maken dan
Heb Vieira maar vast gekocht voor 2,1k. Voor je het weet is hij het dubbele waard.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke positie is viera? Ff een team met hem en eder maken dan
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook, heb ik misschien meer mogelijkheden voor aan de rechterkant
Ik heb een team dat in totaal zo'n 12k is of zo. En dan nog 1x 2k en 1x 4,5kquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel coins hebben jullie nu ongeveer ?, ik zit nu op 30k + de spelers in het plaatje
ik zit ook op 30 plus hazardquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel coins hebben jullie nu ongeveer ?, ik zit nu op 30k + de spelers in het plaatje
haal jij gta ook of mag je het niet spelen omdat teveel geweld enzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond wat spelers gekocht, die heb ik er alleen nog niet op gezet. Perea, Wallyson, Martinez, Kelvin en wat bronzes bewaar ik sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel echt zieke mazzel gehad ja. Ga je ze ook allemaal gebruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond wat spelers gekocht, die heb ik er alleen nog niet op gezet. Perea, Wallyson, Martinez, Kelvin en wat bronzes bewaar ik sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |