SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen zetten nu ook alleen GTA in de TT en doen dan gewoon een klacht die er niks mee te maken heeftquote:
Hoeveel is GMS waard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer een mooie deal: Mackay-Steven voor 2.5k. Misschien is het een idee om Nounkeu te kopen, stel je voor dat hij scoort
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Revontulet het volgende:
Juve, manchester en PSG op de stream, Real op de tv. Wat nou GTA
De laagste BIN is 7.5kquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel is GMS waard?
Nounkeu heb ik nog in mijn club, die zal nu wel flink stijgen.
je hoeft maar een paar meter te rijden. Takel hem iets hoger op en rij een beetje rustigerquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf, ik towde een vrachtwagen, slingerde hem tegen een gebouw en toen ontplofte het hele zaakje
Ik reed met zon oplegger met auto's, Beuk een cop tegen een paal, die ontploft en ik vervolgens ook... Gaat wel heel makkelijk zo... Realismequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf, ik towde een vrachtwagen, slingerde hem tegen een gebouw en toen ontplofte het hele zaakje
Wat is je filter nu?quote:
die missie was al klaar johquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
je hoeft maar een paar meter te rijden. Takel hem iets hoger op en rij een beetje rustiger
Dat verschilt nogal. Ik ga nu voor de wat duurdere silvers omdat ik ook wat meer te besteden heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is je filter nu?
Geen GTA (ook geen email van de site), maar is niet erg toch pas net thuis
Dat was RB.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drogba op LB is al vaker een succes gebleken toch.
Jezus gaat idd ziek bij jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Perea voor 1.5k, wat een dag is dit
quote:
kunnen er allebei niks vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Jammer dat Rafael geblesseerd is, want Smalling is verdedigend wel sterk, maar aanvallend vrij zwak...
Rafael is qua niveau bovengemiddeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |