SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Clemanyana het volgende:
We zijn allemaal creeped out door Femke
FF serieus, Menno deelt een kamer met Aysen? De rechercheur die hij eerst onderzocht?? .....
Ze hebben daar maar één werkkamer. Net zoals ze maar één behandelkamer in het ziekenhuis hebben die ook nog eens wordt gebruikt als spreekkamer, wachtruimte, operatieruimte en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Clemanyana het volgende:
We zijn allemaal creeped out door Femke
FF serieus, Menno deelt een kamer met Aysen? De rechercheur die hij eerst onderzocht?? .....
En dat voor een metropoolquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben daar maar één werkkamer. Net zoals ze maar één behandelkamer in het ziekenhuis hebben die ook nog eens wordt gebruikt als spreekkamer, wachtruimte, operatieruimte en ga zo maar door.
Alleen sperma word in een aparte ruimte bewaard.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben daar maar één werkkamer. Net zoals ze maar één behandelkamer in het ziekenhuis hebben die ook nog eens wordt gebruikt als spreekkamer, wachtruimte, operatieruimte en ga zo maar door.
Dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef MissJ het volgende:
bijzonder ook trouwens dat in Meerdijk nog iemand WhatsApp gebruikt en ze alles per sms doen
net even iemand in niemand gewijzigd, foutje hihi, maar het werd begrepen gelukkigquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan
En ze ook alles in hoofdletters schrijven.
Ja idd... en die tas is trouwens amper te zien op die foto, volkomen blurry.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Jula123 het volgende:
Raar dat Nina zich laat chanteren. Als Lorena die foto aan de politie laat zien kan ze de rozenboom verder wel helemaal vergeten, dus dat doet ze heus niet.
Ze hebben Kwebbel, en Gezichtsboek... En het Pok!-forum niet te vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef MissJ het volgende:
bijzonder ook trouwens dat in Meerdijk nog niemand WhatsApp gebruikt en ze alles per sms doen
Pok! forumquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben Kwebbel, en Gezichtsboek... En het Pok!-forum niet te vergeten
Waar keek Lucas naar dat bewakingsfilmpje dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pok!-forumquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker lezen, misschien halen ze dan nog eens wat betere schrijvers binnen als ze zo erg in de put zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Pok!-forum![]()
Moeten ze de schrijvers er wel ver vandaan houden, straks lezen ze nog hoe slecht werk ze doen en raken ze helemaal in de put
Oh, daar mag Bert Boelens wel voor zorgen hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Pok!-forum![]()
Moeten ze de schrijvers er wel ver vandaan houden, straks lezen ze nog hoe slecht werk ze doen en raken ze helemaal in de put
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, daar mag Bert Boelens wel voor zorgen hoor
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ben gek! Ik ben gek!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |