Mwoah, ik ben geen enorme fan van Drake maar het is gewoon een goede rapper. Het is tegenwoordig hip om neerbuigend te doen op rappers die het publiek bedienen met meer dansbare muziek en minder rauwe rap maken (zoals daar zijn een Lil Wayne, een Macklemore & Ryan Lewis, een Drake, een Mac Miller, een Hopsin, een Tyler the Creator en tientallen anderen), maar daarmee doe je hun oeuvre en skills gewoon geen recht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef Bajskorv het volgende:
Drake het enige wat nog waardelozer is dan Yeezy. Doe je knap.
Ben altijd meer van de ouwe school geweest, heb letterlijk nooit iets van Drake naar mijn smaak gevonden. Zal best goed gevonden worden, maar niet door mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben geen enorme fan van Drake maar het is gewoon een goede rapper. Het is tegenwoordig hip om neerbuigend te doen op rappers die het publiek bedienen met meer dansbare muziek en minder rauwe rap maken (zoals daar zijn een Lil Wayne, een Macklemore & Ryan Lewis, een Drake, een Mac Miller, een Hopsin, een Tyler the Creator en tientallen anderen), maar daarmee doe je hun oeuvre en skills gewoon geen recht.
Drake bijvoorbeeld maakt tegenwoordig inderdaad niet meer de beste rap, maar is nog steeds één van de beste rappers die er zijn. Zou hem absoluut niet waardeloos noemen, als je hem zo makkelijk aan de kant schuift heb je er naar mijn mening niet heel veel verstand van.
Valt mee hoor. Ik heb er ook helemaal niets mee. De La Soul een keer live gezien, was erg lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ben altijd meer van de ouwe school geweest, heb letterlijk nooit iets van Drake naar mijn smaak gevonden. Zal best goed gevonden worden, maar niet door mij.
Ik zet weer een stukje DeLaSoul op en ga oud zitten zijn in een hoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fap
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef SHOOOTO het volgende:
Jeezy TT![]()
[ afbeelding ]Bijzonder geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fap
Love will tear us apart (Joy Division)
Jeezy TT![]()
[ afbeelding ]dope dope dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fap
Jeezy TT![]()
[ afbeelding ]Oh lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fap![]()
Asics komt fucking goed deze maandenFaka G
Drake is wel een goede rapper (qua stijl/flow) indd alleen maakt ie verschrikkelijke muziek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben geen enorme fan van Drake maar het is gewoon een goede rapper. Het is tegenwoordig hip om neerbuigend te doen op rappers die het publiek bedienen met meer dansbare muziek en minder rauwe rap maken (zoals daar zijn een Lil Wayne, een Macklemore & Ryan Lewis, een Drake, een Mac Miller, een Hopsin, een Tyler the Creator en tientallen anderen), maar daarmee doe je hun oeuvre en skills gewoon geen recht.
Drake bijvoorbeeld maakt tegenwoordig inderdaad niet meer de beste rap, maar is nog steeds één van de beste rappers die er zijn. Zou hem absoluut niet waardeloos noemen, als je hem zo makkelijk aan de kant schuift heb je er naar mijn mening niet heel veel verstand van.
Sky High's zullen wel rap gaan bij de dames.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Love/Hate the new Nike Sneaker Boot Collection? http://nikeinc.com/news/sneakerboots
[ afbeelding ]
Heb Limited Edt in de Peninsula en Marina Bay shopping centres bezocht net. Peninsula vrij klein, Marina Bay nieuwer en groter. Beide mix van oude en nieuwe spullen, ook veel oude collabs (Nice Kicsk x NB 1500, al die SNS x Reeboks, etc). Niet de meest populaire releases, maar toch altijd leuk om even in je handen te hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Limited Edt en LEFTFOOT zou ik bezoeken in Singapore.
De af1 duckboot is altijd goed. Heb zelf de bruin/groene van een tijdje terug. Deze cw vind ik zeker geslaagd.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Love/Hate the new Nike Sneaker Boot Collection? http://nikeinc.com/news/sneakerboots
[ afbeelding ]
Enig idee waar deze droppen?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Sky High's zullen wel rap gaan bij de dames.
“White Label” Nike Flyknit Lunar1+
[ afbeelding ]
Nike Flyknit Lunar1+
Color: Dark Obsidian/Light Armory Blue-Squadron Blue
Style Code: 554887-444
De Roshes en Air Max zijn voorzien van speciaal winterprofiel! Om glibberen te voorkomen dusquote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De af1 duckboot is altijd goed. Heb zelf de bruin/groene van een tijdje terug. Deze cw vind ik zeker geslaagd.
Voor de rest vind ik de lunar trail ook oké. De rest is niet mijn ding.
Roshes kunnen gewoon niet praktisch zijn in de winter met die gladde zool.
Snap ik maar met die af1 heb ik nog steeds in de winter wel eens dat je alle kanten op glijdt.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De Roshes en Air Max zijn voorzien van speciaal winterprofiel! Om glibberen te voorkomen dus
Zoals bij de AF1 Duckboot, die heeft ook een iets groffer profiel dan een "normale" AF1
Dan moet je snowboots kopenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik maar met die af1 heb ik nog steeds in de winter wel eens dat je alle kanten op glijdt.
Neuh.. Heb een winter in janoski's gelopen en daarmee ook de winter overleefd.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan moet je snowboots kopen
Ja ze zijn voor sneeuw en ijs, niet voor winkelsquote:Op woensdag 18 september 2013 12:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh.. Heb een winter in janoski's gelopen en daarmee ook de winter overleefd.de af1 duckboot is goed zat. Alleen zijn die dus bijzonder glad zodra je een winkel binnenloopt voor m'n gevoel.
HAHAHAHAHA ok....quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nehh.. Is niet aan mij besteed. Wanneer ik dr Martens in het straatbeeld zie lijkt het er altijd op dat ik eerst 20 kilo moet afvallen om het te dragen. Zie er alleen maar skinny dudes in en goths/metal heads etc.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Winter is Dr.Martens tijd.
Geen halve maten, dus dan maar 11 proberen. Vind die zwarte low snakeskin dope.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef doo. het volgende:
TTS of half maatje groter trouwens.
worden waarschijnlijk ook mijn winterschoenen, vind die boots dope.
Ok, klinkt alsof US 11 mij net past. Nooit zoveel gevoeld voor ETQ, maar deze raakt de spot.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef SHOOOTO het volgende:
damn, die snakeskin low top is sexy. Ik heb ETQ in US11/EUR44 en Nike's in 10.5.
US10 zou net iets te klein zijn, nu heb ik een beetje ruimte in de toebox.
hmm, lastig. Zou toch voor een US11 gaan want ETQ hanteert EU sizing naar mijn gevoel.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:53 schreef Bajskorv het volgende:
Verschilt ook weer iets per schoen, maar meestal meer 10-10.5.
Ik pas maar heel zelden een US10, en dan is het altijd krap (Saucony en NB, maar niet ideaal). En een US 12 heb ik nog nooit gepast, altijd te groot. Dan kan dit er niet enorm veel naast zitten, gok ik...quote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hmm, lastig. Zou toch voor een US11 gaan want ETQ hanteert EU sizing naar mijn gevoel.
(of koop gewoon twee paar, lowtops raak je toch wel kwijt)
Eens! Heb ik met "nette" schoenen enorm, die koop ik gewoon krap tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:01 schreef doo. het volgende:
Zou idd voor een US11 gaan, je staat soms versteld hoeveel een leren schoen uitloopt.
Wil ze nog steeds. Telefoon is alleen kapot dus moet een nieuwe kopen, dus moet zuinig aan doen. Wachten op de 5S zodat ik weer chickies lastig ken vallen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef Atta-boy het volgende:
Las van 1 site dat ze weer gecancelled waren, weet niet meer welke en weet ook niet of dat alleen voor die ene winkel geld of voor alles.
Snap er sowieso niet veel van dat ze nu al een jaar die schoen aan het uitbrengen zijnzou ze door dat gezeik bijna niet meer willen.
Wow leef jij ook nogquote:
Hanon zegt delayed, Sneakerfreaker zegt 21 september. Misschien is alleen Hanon aan het kloten?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef vault_tec het volgende:
nog een keer: iemand meer nieuws over die HAL asics?
Jeezy TT![]()
[ afbeelding ]Wat hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fap. Alleen te krijgen via die BAIT shop? En hoe zit het met sizing van Asics? Heb Janoski in 9,5 US, Vans 10 en over het algemeen EU43.
Als ik gewoon in de winkel paar roshes pas en dan online bestel is dat dan voldoende of heb je ook verschil in materiaal enzv dat een invloed heeft of je moet downsizen/upsizen?quote:
Zal niet veel schelen denk ik met dit materiaal. Al hoorde ik wel dat de roshe run flywires wat strakker zaten.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik gewoon in de winkel paar roshes pas en dan online bestel is dat dan voldoende of heb je ook verschil in materiaal enzv dat een invloed heeft of je moet downsizen/upsizen?
TTS zit je veilig, schoen is vrij flexibel. An sich kan je een half maatje kleiner gaan omdat Roshes wat 'langer' vallen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik gewoon in de winkel paar roshes pas en dan online bestel is dat dan voldoende of heb je ook verschil in materiaal enzv dat een invloed heeft of je moet downsizen/upsizen?
Thanks manquote:Op donderdag 19 september 2013 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ergens in Zuid-Holland moeten ze wel te vinden zijn, ja.
Als je een halve maat kleiner gaat barsten je tenen er bijna uitquote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
TTS zit je veilig, schoen is vrij flexibel. An sich kan je een half maatje kleiner gaan omdat Roshes wat 'langer' vallen.
Nee, niet echt een probleem. Ik moet sowieso niet teveel nadenken over wat ik allemaal koop, dan wordt ik depri. Voorlopig 26 paar in 2013, dus precies 3 per maand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef Nezhi het volgende:
36,5 - 39 van die camo asics nog op noboysallowed
neem hem zelf niet, heb al dunks met soortgelijke kleuren
Vinden jullie dat trouwens zelf geen probleem, meerdere paartjes in dezelfde kleuren hebben? Vind het zelf altijd zonde van mijn geld
yoloquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, niet echt een probleem. Ik moet sowieso niet teveel nadenken over wat ik allemaal koop, dan wordt ik depri. Voorlopig 26 paar in 2013, dus precies 3 per maand.
voorheen niet, nu wel. Met verschillende modellen/cw's kan ik makkelijker combineren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef Nezhi het volgende:
36,5 - 39 van die camo asics nog op noboysallowed
neem hem zelf niet, heb al dunks met soortgelijke kleuren
Vinden jullie dat trouwens zelf geen probleem, meerdere paartjes in dezelfde kleuren hebben? Vind het zelf altijd zonde van mijn geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten tot die van mij binnen zijn!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:20 schreef Bajskorv het volgende:
Yes, Asics GL3 "Camo pack" binnen via Overkill. Kwaliteit is top, suede is veel beter dan ik verwacht had. Happy days.
Van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens weer een lading aan Overkill stickers. Dikke lol, 11 stickers bij 1 paar schoenen...
van de shop Overkillquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door SHOOOTO op 20-09-2013 14:24:22 ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
van de shop Overkill
Nike Free Inneva Woven SPNice. Alleen die achterkant steekt iets te ver uit en daar heb ik een slechte ervaring mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Love will tear us apart (Joy Division)
Full pack beschikbaar vanaf 11 Okt. 09:00 op Nike.comquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in NL of niet?
Zo ja wanneer?
Thnx!
Dat zijn toch Duitsers? In mijn ervaring geven die altijd veel mee, als ik er tabakspijpen vandaan haal krijg ik ook standaard drie pakken ragers, wat etuitjes, gummibeertjes en stickers enzo mee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens weer een lading aan Overkill stickers. Dikke lol, 11 stickers bij 1 paar schoenen...
Yup. Altijd wel goeie ervaring met Duitsers, ook hun sneakerheads zijn vaak relaxter. Verkopen hun collecties vaak niet voor te idiote prijzen, in tegenstelling tot die vieze stokbroden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn toch Duitsers? In mijn ervaring geven die altijd veel mee, als ik er tabakspijpen vandaan haal krijg ik ook standaard drie pakken ragers, wat etuitjes, gummibeertjes en stickers enzo mee.
Kheb alleen deze:quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef xSanjay het volgende:
BABS, enig idee of die flyknit white labels op de store komen? Heb geen zin om 10 euro verzendkosten te betalen bij caliroots.
Echt he, zelfs als je naar een Duits hotel gaat liggen er fokking gummibeertjes op je kussenquote:
Die blauwequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:17 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
De rechtsboven vind ik wel grappig
Yes bedankt!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Full pack beschikbaar vanaf 11 Okt. 09:00 op Nike.com
Deze Roshe Run QS Marble Pack Obsidian zit er gewoon bij!
[ afbeelding ]
Alle Nike.com NSW Launches Oktober:
04-Oct-13 AIR TRAINER 1 MID PREMIUM QS 607081-100
04-Oct-13 NIKE AIR TRAINER 2 PRM QS 632193-001
04-Oct-13 AIR TRAINER 1 MID PRM QS 607081-200
11-Oct-13 ROSHERUN QS 633054-400
11-Oct-13 ROSHERUN QS 633054-200
11-Oct-13 ROSHERUN QS 633054-004
11-Oct-13 AIR TRAINER MAX '94 PRM QS 632194-001
11-Oct-13 CORTEZ NM QS 621328-160
11-Oct-13 CORTEZ NM QS 621328-616
Ze zijn besteld! Waardeloze dag gehad op werk, kon het na zoveel schijt even niet laten mezelf op te vrolijken...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:49 schreef SHOOOTO het volgende:
welke maat heb je in "normale" schoenen dus geen sneakers? Denk dat je US11 nodig hebt, plus je loopt ze nog uit want sexy leer.
(Anders neem ik ze wel van je over :p)
Dat soort dagen zijn herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ze zijn besteld! Waardeloze dag gehad op werk, kon het na zoveel schijt even niet laten mezelf op te vrolijken...
Ik doe dit met lekker etenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ze zijn besteld! Waardeloze dag gehad op werk, kon het na zoveel schijt even niet laten mezelf op te vrolijken...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry, stoom afblazen. Niemand in de buurt om tegen af te reageren. Shit is niet chill, heb je met stressvolle jobs.
Dat lijkt er meer op. Hoewel die twee nooit echt lekker samen gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef artelligence het volgende:
Een paar pints achterover gieten, verstand op nul en je lusten botvieren op je chick
silkroadvb5piz3r.onionquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:56 schreef Bajskorv het volgende:
I wish. Doe ik in Londen nooit, geen zin in vage dealers en shit.
Watisdezequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
silkroadvb5piz3r.onion
[ afbeelding ]
Thanks by the way.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef xSanjay het volgende:
Nee maar even serieus, klote man. Het enige wat ik tegen je kan/wil zeggen is hold on. Gewoon een avondje flink bezatten en kei hard knokken. En het lijkt me dat je dat wel kan, anders was je nooit zo ver gekomen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef xSanjay het volgende:
Nee maar even serieus, klote man. Het enige wat ik tegen je kan/wil zeggen is hold on. Gewoon een avondje flink bezatten en kei hard knokken. En het lijkt me dat je dat wel kan, anders was je nooit zo ver gekomen.
FAK JOUquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef acbs2 het volgende:
YES YES YES YES YES![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Asics_GL3_HAL by acbs2, on Flickr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Ik ben helemaal niet van de sneakers, ik kom even lurken hier.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ok, klinkt alsof US 11 mij net past. Nooit zoveel gevoeld voor ETQ, maar deze raakt de spot.
[ afbeelding ]
Er zijn vrij veel van dit modellen, zou wel handig zijn als we je budget wetenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sneakers, ik kom even lurken hier.
Ik heb normaal Red Wings en clarks, verder niks. Maar ben nu op zoek naar een toffe sneaker, en deze spreken me wel aan![]()
Iemand tips voor dit zulk modellen? Liefst niet te smal? Ben benieuwd of het wat voor me is namelijk!
Haha <¤100 , is wel een goede jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Er zijn vrij veel van dit modellen, zou wel handig zijn als we je budget weten
Hmm, dan vallen merken als common projects en ETQ al snel af..quote:
Bovenste is wel tof jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hmm, dan vallen merken als common projects en ETQ al snel af..
EDIT: Misschien een van deze twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
told you ;-) cheersquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Bajskorv het volgende:
Valt in het spectrum van ellende wel mee. Eerste pinten helpen enorm.
Zeg dat het 9,5 is en je ze voor retail weg wilt doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef acbs2 het volgende:
YES YES YES YES YES YES
[ link | afbeelding ]
Asics_GL3_HAL by acbs2, on Flickr
Weet je nog acbs, dat ik je in een hoekje van de zaal een blowjobje heb gegeven? Time to pay... US 11 graag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:24 schreef Atta-boy het volgende:
Wajoo acbs, weet je nog dat ik je een keer geholpen had met een supreme bestelling?![]()
Sorry, jaloesie nam het even over.quote:
dat was snel overquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef expans het volgende:
Dit topic is de ultieme guy talk topic op een no homo manier.
clae, pointer of Filling Pieces (FP is ongeveer 160e)quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sneakers, ik kom even lurken hier.
Ik heb normaal Red Wings en clarks, verder niks. Maar ben nu op zoek naar een toffe sneaker, en deze spreken me wel aan![]()
Iemand tips voor dit zulk modellen? Liefst niet te smal? Ben benieuwd of het wat voor me is namelijk!
M'n zus woont daar, m'n ouders trouwens ook. Maar ging even op bezoek bij m'n nichtje van vier weken oud!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:21 schreef Bajskorv het volgende:
En knetters weer 400e aan schoenen in 24 uur.
Edit: Wie gaat er dan ook naar Leiden???
Teveel detail, moet anoniem blijven, hehe. UB werd een kut tent na mijn 16e, Annie's natuurlijk, Harmonie en Roebels volgens mij ook. Odessa zegt me alleen niks. Overal veel Minervianen, maar ik had destijds geen idee wat dat uberhaupt was.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:27 schreef doo. het volgende:
Nexus heet nu de next, ub ben ik nooit geweest, einstein, annie's, odessa, d'oude harmonie, roebels. allemaal leuke cafeetjes, wel veel minervanen altijd.
Welke school ging je?
Fuck it, camo's besteld. eigenlijk echt geen geld voor maar van deze GR ga ik echt spijt krijgen als ik ze niet heb gehaald.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef TN-FR het volgende:
Iedereen die nog geen paartje heeft weten te bemachtigen van de asics light greys, ze zijn nog volop verkrijgbaar bij ill.
http://illstore.nl/footwear/asics-gel-lyte-iii-9199.html
Dapper, ze zijn namelijk echt te hard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:54 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet even wachten met aankopen. Komt me eig wel goed uit dat niet bestellen.
Zie de inneva bij end liggen in m'n maat, maar ik doe het niet.
Ik hou voor Asics hetzelfde in US aan als Nike. In EU is dat 1 maat verschil, Nike is US11/EU45 en Asics is US11/EU44.quote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef Gaijin het volgende:
Hoe is de sizing van Asics? Heb meestal EU43, Janoski 9,5, vans 10.
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Fuck it, camo's besteld. eigenlijk echt geen geld voor maar van deze GR ga ik echt spijt krijgen als ik ze niet heb gehaald.
en paypal schrijft toch pas af als stufi er is.![]()
![]()
Zucht. Lees even paar posts terug, en sla jezelf voor je hoofd.quote:Op zondag 22 september 2013 17:13 schreef expans het volgende:
Noobvraag; hoe moet ik sizen voor Asics?
Heb meestal (40)/ 41, gewoon 41 doen?
Ik zou maat 38 nemen. Altijd 2 a 3 maten kleinerquote:Op zondag 22 september 2013 17:13 schreef expans het volgende:
Noobvraag; hoe moet ik sizen voor Asics?
Heb meestal (40)/ 41, gewoon 41 doen?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of Asics TTS is?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En waar ik zwarte roshes kan vinden?
Afgelopen april was ik ook in Londen en ik vond ook dat er bij Foot Patrol toch nog veel lag wat op dat moment vrij bijzonder was van JB, Nike en Vans. Erg leuke collectie in die winkel. Maar de size? op Carnaby Street (neem aan dat je die bedoelt) vond ik ook een aangename verrassing, ze hadden daar bijna alles wat bij FP lag en nog veel meer leuks. Terwijl ik vroeger meer van de size? op Portebello Road was.quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag trouwens even langs Size? en Footpatrol geweest. Altijd bizar hoeveel dingen nog bij FP liggen, hun webstore werkt gewoon niet. Lagen dus veel van de minder populaire collabs, zoals bijvoorbeeld Saucony "Tequila Sunrise" en “Mar y Montaña” packs. Maar ook alle Vans x Wtaps van de laatste drop, Inneva's, etc...
Ik ga altijd naar Size? in Covent Garden, Neal Street.quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Afgelopen april was ik ook in Londen en ik vond ook dat er bij Foot Patrol toch nog veel lag wat op dat moment vrij bijzonder was van JB, Nike en Vans. Erg leuke collectie in die winkel. Maar de size? op Carnaby Street (neem aan dat je die bedoelt) vond ik ook een aangename verrassing, ze hadden daar bijna alles wat bij FP lag en nog veel meer leuks. Terwijl ik vroeger meer van de size? op Portebello Road was.
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam Roshes?quote:Op maandag 23 september 2013 01:27 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een tear in m'n roshes, is daar uberhaupt nog iets aan te doen of is het een hopeloze zaak?
nee.quote:Op maandag 23 september 2013 08:43 schreef Xurk het volgende:
Ik durf misschien zelfs te stellen dat de Linens harder zijn dan de OG AF1's ervan
quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam roshes?
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.quote:Op maandag 23 september 2013 01:27 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een tear in m'n roshes, is daar uberhaupt nog iets aan te doen of is het een hopeloze zaak?
fo real, is sit niet gewoon slijtage. Heb je daar garantie op?quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.
Je gaat geen nieuw paar krijgen waarsch. omdat ze uitverkocht zijn maar ze moeten je wel refund of vervangend product aanbieden.
Ja, want dit hoort niet na zo'n korte period (ervanuitgaande dat je er geen gekke dingen mee gedaan hebt, zoals skaten/voetballen/andere dingen waar ze niet voor bedoeld zijn).quote:Op maandag 23 september 2013 14:28 schreef Hiatus het volgende:
[..]
fo real, is sit niet gewoon slijtage. Heb je daar garantie op?
Wie vroeg dat dan?quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam Roshes?
Hmm ok dan kom ik te weinig in de stadquote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Atta-boy het volgende:
Het is moeilijker om een dag naar de stad te gaan en ze niet te zien idd
Garantie van 1 jaar, succes.quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.
Je gaat geen nieuw paar krijgen waarsch. omdat ze uitverkocht zijn maar ze moeten je wel refund of vervangend product aanbieden.
Lidl is dat niet die winkel van die rapper? Bedankt voor de tip ik ga morgen meteen even kijken. En is het echt een hardloopschoen? Volgens mij krijg je dan best snel tears.quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef Atta-boy het volgende:
Misschien lidl?
Of runners world want het is een hardloopschoen toch
quote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef doo. het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar dit model, waar koop ik deze? Ben al bij firmament, slamjam, sligro, patta, woei en dirk geweest maar hadden ze niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef doo. het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar dit model, waar koop ik deze? Ben al bij firmament, slamjam, sligro, patta, woei en dirk geweest maar hadden ze niet.
[ afbeelding ]
Nee dat is de swagstore.quote:Op maandag 23 september 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Lidl is dat niet die winkel van die rapper? Bedankt voor de tip ik ga morgen meteen even kijken. En is het echt een hardloopschoen? Volgens mij krijg je dan best snel tears.
Hoe is de sizing van asics trouwens? En vinden jullie die nieuwe linens ook vetter?
ik probeerde een slechte grap te maken met lidl en lil' waynequote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee dat is de swagstore.
Die bestaat echtwinkel van Royston Drenthe geloof ik. Alleen maar swag swag swag daar
quote:Earlier this year, ‘Milan’ editions on the Air Maxes 1 and 90 stole the ‘Home Turf Collection’ show. These neutral styles paired a tonal suede upper with matching midsole, then sandwiched that between a bright color pop. On the AM1s, it was brown/pink; the 90s, grey/orange. Remix those pairings and you end up with something close to the new Beams x Nike Air Max 1 making its first appearance here today. These also connect with the United Arrows x New Balance 1500 in being sandy suede kicks with orange accents and white midsoles created in collaboration with a Japanese clothing label.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Swag concept/lifestyle store. Met nigga-kapper en platenhoek.quote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee dat is de swagstore.
Die bestaat echtwinkel van Royston Drenthe geloof ik. Alleen maar swag swag swag daar
Heb ze al wel langer dan een jaar, gekocht bij een NL-webshop (weet niet meer precies welke), maar zal dus geen garantie meer opzitten. Zal inderdaad een kleermaker opzoeken, maar vrees dat het met zo'n klein gaasje lastig werken isquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja, want dit hoort niet na zo'n korte period (ervanuitgaande dat je er geen gekke dingen mee gedaan hebt, zoals skaten/voetballen/andere dingen waar ze niet voor bedoeld zijn).
Mag ik vragen hoe lang je ze hebt en waar gekocht?
Die AF1's vallen niet per ongeluk verrekte krap, hé?quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sneaaaaaker blow ouuuuuut:
V&A / [TK] Sneaker blow-out. Vans x Supreme, Bape, AF1 QS & more.
Sophnet Blazers, AF1 QS, Vans x Supreme, Bape etc.etc.etc. voor sneakerthread vriendjes valt er qua prijs wat te regelen.
[ afbeelding ]
Niet haten op Lil Wayne, bij voorbaat dankquote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef doo. het volgende:
[..]
ik probeerde een slechte grap te maken met lidl en lil' wayne![]()
maar royston aka roya is baas
Als ik ja zeg, koop je ze dan?quote:Op maandag 23 september 2013 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die AF1's vallen niet per ongeluk verrekte krap, hé?
Als je mij wijs kunt maken dat ze anderhalve maat kleiner vallen heb ik interesse.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, koop je ze dan?
[ afbeelding ]
Nike doet daar niet moeilijk over, zulke dingen horen gewoon niet.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef SHOOOTO het volgende:
BEAMS x Nike Air Max 1
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vond die Milan edition beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat een flauwheid weer hier trouwens
Whatever you're about to discover we off that.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nike doet daar niet moeilijk over, zulke dingen horen gewoon niet.
Ik werk voor Nike, irritant ventjequote:
Thank youquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:54 schreef doo. het volgende:
Jazeker, zijn al enkele CW's gedropt @ nike.com.
Ouch. Bitchslap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk voor Nike, irritant ventje
Heb je nog iets zinvols bij te dragen verder?
Maak een wivahquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef doo. het volgende:
Niet haten op pauller, hij weet.
Asics camo's binnen en ze zijn fap. Asics GR on top at the moment
Zal ook weer eens niet zo zijn, lekker hoor! Doe ff in deze tijden een wivah'tjequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef acbs2 het volgende:
Heerlijk paartje weer!!![]()
Door die subtiele blauwe weave lijkt die groene kleur er echt uit te poppen irl.
Ik ben weer content![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_Free_Flyknit_HTM by acbs2, on Flickr
Footlocker is niet werken voor Nike he. Kapotte kleding en schoenen wordt in het algemeen weinig mee gedaan, zeker als het al gedragen is. En een jaar garantie op kleding is sowieso flauwekul.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk voor Nike, irritant ventje
Heb je nog iets zinvols bij te dragen verder?
Hmm daar moet de telefoon natuurlijk ook worden opgenomenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ze werkt idd gewoon voor nike. Onze speciale hook up ditdat.
Ik hoorde dat babs voor mij die nieuwe yeezy achter ging houden
Misschien als ze in Angola uit zouden komen dat zoiets zou kunnenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof die in jouw maat zo gewild zijn dat dat nodig zou zijn.
Jij kunt een week later nog de store binnen lopen en een paartje meekrijgen
Je moet nike ook niet vergelijken met andere kledingmerken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef Pauller het volgende:
[..]
Hmm daar moet de telefoon natuurlijk ook worden opgenomenMijn ervaring met Nike (en ongeveer alle andere kledingmerken) dat ze kapotte, gedragen spullen bijna niet terugnemen. Of dat het je zo veel moeite kost dat je er geen zin meer in hebt om er aan te beginnen.
Ennieweetjes, succes met de Roshes! Hoop natuurlijk dat t lukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Je moet nike ook niet vergelijken met andere kledingmerken.
Nike heeft natuurlijk een enorme status. Zo ze staan ze nummer 26 op de lijst van de meest machtigste merken, geen enkel kleding/sport merk staat hoger.
Een dergelijke positie vraagt ook om sterke marketing strategie. Een bekende van nike is idd het terugnemen van schoenen die tot zo twee jaar oud zijn. En ook al zal dit met hoogste waarschijnlijkheid niet door een fabrieksfout komen, toch zullen ze denk ik een groot deel al wel niet de hele schoen op een giftcard zetten. Dit zorgt er namelijk voor dat het geld in het bedrijf blijft en je toch weer een blije klant hebt, wat weer kan leiden tot toekomstige sales.
Op deze manier behoud Nike zijn sterke positie, en ja dat kost ze geld (aangezien je ook klanten krijgt die mierenneuken of hier misbruik van maken) maar ten eerste is dit natuurlijk ingecalculeerd en ten tweede kan een bedrijf als nike zich dat veroorloven. Dit zorgt namelijk voor een sterker marktpositie.Sowieso proberen merken in "deze tijd" zoveel mogelijk te doen voor klantbinding. Merk het bij mijn eigen werk ook dat er opeens veel coulanter wordt omgegaan met klachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede ervaring zorgt inderdaad dat een klant weer terug komt, een slechte ervaring wordt veel vaker mondeling doorverteld.吴 曼 迪
Thanks! Was in Nike Store Rotterdam vandaag, maar daar hadden ze ze niet. Weet jij toevallig of de oranje/rode ook online komt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Thank you
Linkje:
http://store.nike.com/de/(...)d-755274/pgid-755276
Ga je mond spoelen met je vieze prietpraat.quote:
Jij bent echt de grootste kneus hierquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Pauller het volgende:
[..]
Footlocker is niet werken voor Nike he. Kapotte kleding en schoenen wordt in het algemeen weinig mee gedaan, zeker als het al gedragen is. En een jaar garantie op kleding is sowieso flauwekul.
Met free shipping hequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ze werkt idd gewoon voor nike. Onze speciale hook up ditdat.
Ik hoorde dat babs voor mij die nieuwe yeezy achter ging houden
Haha wow amazingquote:
Volgens mij had ik ergens al een NSW launch listje geplaatst maar hij stond er niet bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Thanks! Was in Nike Store Rotterdam vandaag, maar daar hadden ze ze niet. Weet jij toevallig of de oranje/rode ook online komt?
Ik was nog effe aan het teruglezen van gister ben pas net binnenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja of we laten ons niet opfokken en laten het gewoon zitten. Of zeg ik nou iets geks?
Die wil ik ook voor m'n werk, alleen niet voor de volle mep.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef Nezhi het volgende:
Mijn enzo pickupFilson 256
[ afbeelding ]
Ik heb een kapot geskate paartje V-Rods, kan ik dan ook gebruik maken van die return functie?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha wow amazing
Maar het klopt indd wel, de meeste mensen weten dat als hun Nike's kapot gaan, ze nooit datzelfde paartje weer gaan vinden dus relatief weinig mensen maken gebruik van deze service.
[..]
Volgens mij had ik ergens al een NSW launch listje geplaatst maar hij stond er niet bij.
Hou voor de zekerheid de site gwn een beetje in de gaten
Zal daar eens moeten kijken tzt. Misschien rond kerst maar eens halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Nezhi het volgende:
ik heb hem voor 170 pond via eBay.co.uk
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Je moet nike ook niet vergelijken met andere kledingmerken.
Nike heeft natuurlijk een enorme status. Zo ze staan ze nummer 26 op de lijst van de meest machtigste merken, geen enkel kleding/sport merk staat hoger.
Een dergelijke positie vraagt ook om sterke marketing strategie. Een bekende van nike is idd het terugnemen van schoenen die tot zo twee jaar oud zijn. En ook al zal dit met hoogste waarschijnlijkheid niet door een fabrieksfout komen, toch zullen ze denk ik een groot deel al wel niet de hele schoen op een giftcard zetten. Dit zorgt er namelijk voor dat het geld in het bedrijf blijft en je toch weer een blije klant hebt, wat weer kan leiden tot toekomstige sales.
Op deze manier behoud Nike zijn sterke positie, en ja dat kost ze geld (aangezien je ook klanten krijgt die mierenneuken of hier misbruik van maken) maar ten eerste is dit natuurlijk ingecalculeerd en ten tweede kan een bedrijf als nike zich dat veroorloven. Dit zorgt namelijk voor een sterker marktpositie.Je haalt wat dingen door elkaar. In een ideale wereld, zeg maar die van de pijpen en aanstekers van Kaapren, geven bedrijven om hun klant. Gaat het stuk, doen ze hun uiterste best om er een tevreden klant aan over te houden. Voor de lange termijn is dat het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nike zit niet in die ideale wereld en heeft te maken met aandeelhouders. Wat willen die? Op zo'n kort mogelijke termijn zoveel mogelijk winst maken. Dus zoveel mogelijk goedkope troep voor zoveel mogelijk geld verkopen. De macht en status van Nike ontleend het bedrijf bijvoorbeeld aan de sporters die ze sponsoren en de massa die daarop geilt. Niet aan het terugnemen van hun troep. Waarom? Die blijf je toch wel kopen. Zie ons allemaal maar hier. De kwaliteit is alleen maar achteruit gegaan en de prijzen omhoog. In een ideale wereld word je voor dit gedrag afgestraft, Nike komt er mee weg. Door die status en macht en dat wij allemaal met die swoosh op onze voeten willen lopen.
Mijn ervaring als voormalig verkoper van Nike is dat ze hier echt niks mee doen. Misschien dat je een welwillende winkelier treft die wel een visie heeft voor de lange termijn maar dat is mazzel hebben.
Ga nu snel maar weer de telefoon opnemen Babsie! Inhoudelijk reageren doe je toch niet![]()
Wat een onzin, je begrijpt dat het belasting technisch gezien het veel aantrekkelijker is om geld in een bedrijf te laten dan het uit te laten keren als dividend? Zeker met dergelijke bedragen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef Pauller het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar. In een ideale wereld, zeg maar die van de pijpen en aanstekers van Kaapren, geven bedrijven om hun klant. Gaat het stuk, doen ze hun uiterste best om er een tevreden klant aan over te houden. Voor de lange termijn is dat het beste.
Nike zit niet in die ideale wereld en heeft te maken met aandeelhouders. Wat willen die? Op zo'n kort mogelijke termijn zoveel mogelijk winst maken. Dus zoveel mogelijk goedkope troep voor zoveel mogelijk geld verkopen. De macht en status van Nike ontleend het bedrijf bijvoorbeeld aan de sporters die ze sponsoren en de massa die daarop geilt. Niet aan het terugnemen van hun troep. Waarom? Die blijf je toch wel kopen. Zie ons allemaal maar hier. De kwaliteit is alleen maar achteruit gegaan en de prijzen omhoog. In een ideale wereld word je voor dit gedrag afgestraft, Nike komt er mee weg. Door die status en macht en dat wij allemaal met die swoosh op onze voeten willen lopen.
Mijn ervaring als voormalig verkoper van Nike is dat ze hier echt niks mee doen. Misschien dat je een welwillende winkelier treft die wel een visie heeft voor de lange termijn maar dat is mazzel hebben.
Ga nu snel maar weer de telefoon opnemen Babsie! Inhoudelijk reageren doe je toch niet
Please.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:23 schreef Nezhi het volgende:
Kunnen we de lacebag bagger niet gewoon negeren?
Nicequote:Op woensdag 25 september 2013 13:29 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
kutveters, ik kan gewoon niet veteren x)
Alles in een US11 graag...quote:Op woensdag 25 september 2013 14:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net gehaald voor EUR15(GS size)
[ afbeelding ]
4 okt. sample sale... ik hoop echt dat ik iets leuks kan krijgen in mijn maat....
Anders haal ik wat random shit en verloot het hier
Solly no undestan i only answer foonquote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef doo. het volgende:
Pauller heeft US12 babs! Haal ook wat voor hem
Us 11 plz.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef doo. het volgende:
Pauller heeft US12 babs! Haal ook wat voor hem
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat een onzin, je begrijpt dat het belasting technisch gezien het veel aantrekkelijker is om geld in een bedrijf te laten dan het uit te laten keren als dividend? Zeker met dergelijke bedragen.
Ik werk zelf ook als verkoper, en zelfs ik merk dat er steeds coulanter wordt om gegaan met klachten. Dit heeft alles met de opkomst van social media te maken. We leven in een tijd dat de consument steeds machtiger wordt en steeds meer wil voor weinig. En jij denkt dat een bedrijf handelt vanuit de aandeel houders? Ze zijn niet voor niets aandelen terug aan het kopen..
EDIT:
Als je tijd heb, lees dit eens. Hier leggen ze hun visie enigszins uit: http://www.managementexch(...)t%E2%80%99s-good-all
Kijk je niet naar een Son of Mars low? Die heeft nl. geen strapquote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef Nezhi het volgende:
Waarom heeft de GS Son of Mars geen dikke strap meer
Ik heb geen idee, ik vind ze echt ontzettend lelijk eigenlijk, vooral door die grote strapquote:Op woensdag 25 september 2013 16:04 schreef Nezhi het volgende:
Oh ja,... wanneer gaan jullie weer gewone son of mars maken?
Weet niet of ik ze nog wel wil, de laatste cws zien er prut uit
Die gozer zit volgens mij ook op fokquote:Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef xSanjay het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[ afbeelding ]
In ieder geval op Lacebag, ooit een pet van me gekocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die gozer zit volgens mij ook op fok
Volgens mij lurkt hij voornamelijk en kickt zijn ads omhoog zo af en toe.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:01 schreef Pauller het volgende:
[..]
In ieder geval op Lacebag, ooit een pet van me gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |