ahah whatquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef Creepypasta het volgende:
[ afbeelding ]
We gebruikten automatische incasso. We dachten dat het een soort cheat was. Maar bedoelen ze dit nu als een soort waarschuwing? (zo van, je laatste waarschuwing als je weer een bepaalde aanmaning hebt dan MOET je het betalen). :S
waarom ZOU je het betalen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Moet ik het betalen? Want er staat niet specifiek wanneer enzo. Het is van januari 2013.
Ik heb via het spel 2 x 330.000 goud gekocht (goud voor mijn gladiator poppetje) (via automatische incasso met neppe gegevens).quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom ZOU je het betalen?
heb je ooit iets gekocht? ik ken dat hele bigpoint niet maar het klinkt gewoon als oplichting en vooral ongefundeerd
Oh, geef mij ook maar oneindig goud zonder te betalen, en doe er dan ook gelijk maar wat wapens bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Ik heb via het spel 2 x 330.000 goud gekocht (goud voor mijn gladiator poppetje) (via automatische incasso met neppe gegevens).
Bedankt voor jouw bekentenis hier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Ik heb via het spel 2 x 330.000 goud gekocht (goud voor mijn gladiator poppetje) (via automatische incasso met neppe gegevens).
Die bedragingen zijn in januari aangekomen. Is het een waarschuwing? Of een aanmaning dat je echt moet betalen? Het spel heet Arenas of Glory.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Gravedigger het volgende:
ff serieus TS: zijn die bedragen in januari van je rekening afgeschreven?
Via automatische incasso met neppe gegevens ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Gravedigger het volgende:
ff serieus TS: zijn die bedragen in januari van je rekening afgeschreven?
De rekeninghouder zal wel gestorneerd hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:03 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Die bedragingen zijn in januari aangekomen. Is het een waarschuwing? Of een aanmaning dat je echt moet betalen? Het spel heet Arenas of Glory.
Sukkel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Welk nummer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:09 schreef Gravedigger het volgende:
Us dat jouw nr of is dat ook vals TS?
Problemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef Creepypasta het volgende:
Zit ik nu in de problemen? Of is het een waarschuwing?
Hoezo probleem? Het is van januari. Ik heb nog geen problemen gehad. Ze hebben zogenaamd gevallen naar politie gestuurdquote:
Dat ID heb je ook echt je best op gedaan om onduidelijk te maken he TS?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef Creepypasta het volgende:
[ afbeelding ]
We gebruikten automatische incasso. We dachten dat het een soort cheat was. Maar bedoelen ze dit nu als een soort waarschuwing? (zo van, je laatste waarschuwing als je weer een bepaalde aanmaning hebt dan MOET je het betalen). :S
Als je het allemaal zo goed weet, waarom vraag je het hier dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:16 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Hoezo probleem? Het is van januari. Ik heb nog geen problemen gehad. Ze hebben zogenaamd gevallen naar politie gestuurd
Voor meer details (ik zit in twijfelfase).quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet, waarom vraag je het hier dan?
Maak dan maar snel dat geld overquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Voor meer details (ik zit in twijfelfase).
Samen met je IP-adres ja..quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:16 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Hoezo probleem? Het is van januari. Ik heb nog geen problemen gehad. Ze hebben zogenaamd gevallen naar politie gestuurd
Denk nog eens opnieuw! Je hebt iets gekocht en daar niet voor betaald.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Creepypasta het volgende:
ik denk dat het niet verplicht is om te betalen, want je account is als straf al geblokkeerd
Volgens mij zit je je balletjes uit je broekje te lachen met een verzonnen topic. Zo niet, dan hoop ik dat je 12 bent en er nog overheen groeit. En in dat geval: succes met je krantenwijk. Lullig seizoen om ermee te moeten beginnen, maar paps & mams zullen de centen best terug willenquote:Ik hoor graag wat van jullie
Tip: Fraude is geen cheat. Maar er zijn meerdere bestuurders van grote bedrijven die hetzelfde dachten, dus je bent nog niet verloren gelukkigquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Creepypasta het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, je wist niet dat het invullen van valse betaalgegevens om dingen te kopen fraude was?quote:Op woensdag 18 september 2013 03:48 schreef Creepypasta het volgende:
Ik voel me erg schuldig mensen. Ik wist niet dat het fraude was. Wat moet ik doen? Mezelf aangeven of het negeren (ze gaven geen antwoord sinds januari). Dit is echt geen troll.
Wat denk je van betalen?quote:Op woensdag 18 september 2013 03:48 schreef Creepypasta het volgende:
Ik voel me erg schuldig mensen. Ik wist niet dat het fraude was. Wat moet ik doen? Mezelf aangeven of het negeren (ze gaven geen antwoord sinds januari). Dit is echt geen troll.
quote:Op woensdag 18 september 2013 03:48 schreef Creepypasta het volgende:
Betalen als je je account terug wil, anders gewoon negeren. Behoorlijk kansloos dat je hebt lopen frauderen maar als die waarschuwing van Januari is en je er in de tussentijd niks meer van gehoord hebt dan zal Bigpoint de zaak ook wel afgedaan hebben met een ban van je account.quote:Op woensdag 18 september 2013 03:48 schreef Creepypasta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |