SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
http://gta-5-map.com/
Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html![]()
Voor degene die op de post wachten, Brad van 4pp is net begonnen aan een epic 24 uur livestream voor zover ik weet alleen free-roam, tot nu toe sowieso.
HIERZO <KLIK>
Dat is echt een geniale gast, jullie kennen hem misschien al van deze filmpjes:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Waarom zou je dan via een webshop bestellen.Wachten op de post kan je altijd verwachten. Het is maar een kleine moeite om even naar de lokale game winkel te gaan.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
alle 3 gekeken toen je ze vanmiddag al postte... die 2 heli's in elkaar was tof... verder vind ik het echt heel slecht. Vooral dat gekrijs met die brommers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die op de post wachten, Brad van 4pp is net begonnen aan een epic 24 uur livestream voor zover ik weet alleen free-roam, tot nu toe sowieso.
HIERZO <KLIK>
Dat is echt een geniale gast, jullie kennen hem misschien al van deze filmpjes:
NIEUW: Foto's!![]()
Werk + bang voor uitverkoop.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom zou je dan via een webshop bestellen.Wachten op de post kan je altijd verwachten. Het is maar een kleine moeite om even naar de lokale game winkel te gaan.
![]()
ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Ja daar ben ik ook achter gekomen. Laatste keerquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
--- ҉ ---![]()
Ik zit nu al een tijdje zonder missie, komen die vanzelf voorbij of wat?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Furdinand het volgende:
Meer mensen van BOL die 'm nog steeds niet hebben?--- ҉ ---![]()
Nu is hij dus begonnen aan die livestream, en hij doet wat normaler tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alle 3 gekeken toen je ze vanmiddag al postte... die 2 heli's in elkaar was tof... verder vind ik het echt heel slecht. Vooral dat gekrijs met die brommers.
Ook maar via daar gedaan nu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:03 schreef tralalala het volgende:
Klachten moet je altijd via Twitter sturen, dan kunnen ze opeens wel direct antwoorden.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
wisselen van personages ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Abed het volgende:
Ik zit nu al een tijdje zonder missie, komen die vanzelf voorbij of wat?![]()
Bol pakketje net aangekomenmaar weer retouren dus
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Vooral in de verte is het een beetje too much, mja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommige randjes zijn niet zo mooi , maar goed![]()
Ja doe ik wel, vraagteken missies weggewerkt, maar nu niks te zien op de mapquote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
https://twitter.com/search?q=all4games%20&src=typd&f=realtimequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef RickoKun het volgende:
Iemand die gta 5 heeft gepre-ordered bij all4games.nl en hem al binnen heeft?
Ziet er niet echt hoopgevend uit...![]()
?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
Pakketje? Had m dan geweigerd gladioolquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
had je een hoop moeite gescheeld
Bang voor sociaal contact zou je bedoelen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Werk + bang voor uitverkoop.![]()
Naar het hoogste puntje van de map vliegen en daar twee cross-motoren vinden wat een heerlijk spel is het toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is maar net wat je gewend bent. Vaak gewoon onscherp, gfx an sich zijn goed ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Friday12 het volgende:
Graphics zijn prima stelletje mierenneukers hier![]()
*zulquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bang voor sociaal contact zou je bedoelen...They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Maar uhm, hij zegt nu Please insert disc 2 tijdens de installatie.
Krijg ik zo de keuze tussen installen of van DVD spelen?![]()
Nee, het gaat standaard goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:16 schreef tralalala het volgende:
Krijg ik zo de keuze tussen installen of van DVD spelen?
2e schijfje installeren kan alleen als jij er expliciet om vraagt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Heeft de keuze daar op nog gevolgen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:16 schreef tralalala het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, het gaat standaard goed.
2e schijfje installeren kan alleen als jij er expliciet om vraagt.![]()
![]()
Haha die reacties onder 'reviews' bij bol.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Dit bericht typen heeft je meer moeite gekost dan gewoon TE WACHTEN!!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:16 schreef tralalala het volgende:
Kan iemand bevestigen of er nog GTA V exemplaren voor zowel de PS3 of X360 lagen bij MM Alexandrium? Of Saturn Rotterdam? Thanks.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik sta nu voor een hele hele hele hele moelijke keuze met Franklin.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, disc 2 moet je NIET installerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heeft de keuze daar op nog gevolgen?NIEUW: Foto's!![]()
In de brievenbusquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pakketje? Had m dan geweigerd gladioolhad je een hoop moeite gescheeld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dubbele installatie vertraagt GTA Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heeft de keuze daar op nog gevolgen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dan is t dus geen pakketje officieelquote:
Vraag het nog maar een keer, hoe komen de missies voorbij? Telefoon gaat niet, contacts gehad na oplossen questionmark missies, maar daarna niets meer'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
preorder = acceptgiro bij bezorging.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
want geen geld
420 = 23![]()
en het daadwerkelijke effect:quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dubbele installatie vertraagt GTA V
http://www.polygon.com/20(...)isc-comparison-videoNIEUW: Foto's!![]()
Ook ik vraag het nog een keer, zit er verschil in als je met Micheal aan het tennissen bent, en het rondje waar de bal neerkomt, wit, geel of rood is, wat is het verschil daartussen? (heb perongeluk de tutorial geskipt)![]()
Dacht dat hij morgen kwam omdat er al post was dus ik had m snel bij de media markt gehaald. Atomic blimp incluis _o-quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Franklin clearly doesn't give a shit
Helaas nog niet kunnen jumpen, ik verstapte me en viel dood
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |