quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zie op internet dat veel mensen problemen met hem hebben. En die hebben betere classes en zitten ook 2 levels hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd het modden (wat naar mijn mening niet gelijk staat aan cheaten...maar dat is voor discussie vatbaar natuurlijk) wel binnen de perken, het moet wel een uitdaging blijven. Ik wou mijn toon gewoon een beetje gepimpt hebben enzo
Ow das balen
Gewoon blijven proberen ja
Dus het is maar goed dat je hoofd vast zitquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik raak steeds dingen kwijt die niet vast zitten
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie op internet dat veel mensen problemen met hem hebben. En die hebben betere classes en zitten ook 2 levels hoger.
Misschien moet ik later terugkomen.
idd jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus het is maar goed dat je hoofd vast zit!
meestal speel ik spellen 2 keer eerste keer scheur ik al een idioot door de storymode heen en de tweede keer doe ik alle side questsquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomen. Ik doe het altijd rustig aan en probeer ook zoveel mogelijk sidequests te doen. Vaak houd ik er een walkthrough bij zodat ik zeker weet dat ik niks mis of een quest fout doe (zoals bij bugs).
ik dacht ik hou het beschaafdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had er ook van kunnen maken "waar we geile spelletjes spelen" oid
Dat heb ik ook somsquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd ja
Echt, als iets 1 meter van zijn standaardplek ligt, dan zie ik het gewoon niet meer ----> kwijt
mijn autistische kutkop hoofd
Dan ga je maar naar GC als je het preuts wilt houdenquote:
Dat was een goeiequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had er ook van kunnen maken "waar we geile spelletjes spelen" oid
neequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar GC als je het preuts wilt houden
DC voor zijn Fear is 16....quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomen. Ik doe het altijd rustig aan en probeer ook zoveel mogelijk sidequests te doen. Vaak houd ik er een walkthrough bij zodat ik zeker weet dat ik niks mis of een quest fout doe (zoals bij bugs).
Idem! 1e keer is het vooral ontdekken en de verhaallijn zoveel mogelijk volgen (met hier en daar een sidequest waar ik toevallig tegenaan loop. En achteraf natuurlijk de helft van de sidequests niet afgemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
meestal speel ik spellen 2 keer eerste keer scheur ik al een idioot door de storymode heen en de tweede keer doe ik alle side quests
1 keer was ik m'n bril krijt. Heb -letterlijk- drie keer het hele huis doorgezochtquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook somsLoop ik als een wilde te schelden en te schreeuwen omdat ik iets kwijt ben en dan ligt het niet links maar rechts van me bv
...
Guildwars heb ik deel 1 effe gespeeld maar dat soort spellen trekt mij niet echtquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem! 1e keer is het vooral ontdekken en de verhaallijn zoveel mogelijk volgen (met hier en daar een sidequest waar ik toevallig tegenaan loop. En achteraf natuurlijk de helft van de sidequests niet afgemaakt hebben).
2e keer ga ik allerlei dingen uitproberen.
Een ander leuk spel dat mij een tijdje geboeid heeft is Sacred Gold (en dan vooral seraphim, lekker nuken!).
In Guildwars speelde ik ook graag elementalist omdat je daarmee lekker kon nuken!
Jaquote:
Op je hoofdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer was ik m'n bril krijt. Heb -letterlijk- drie keer het hele huis doorgezocht
1 keer raden waar ie was
Iedereen, want spelletjes zijn het leukst samen.quote:
Oh ik was er gek op!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
Guildwars heb ik deel 1 effe gespeeld maar dat soort spellen trekt mij niet echt
Waarheid!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Iedereen, want spelletjes zijn het leukst samen.
dat is wel netjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ik was er gek op!
Ik had ook een ranger in pre searing level 17 en een 12-20dmg boog (waar 5-8 standaard is)
En missies runnen!
Dat is ook weer precies iets voor mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
exact
en ik zat al zo te balen, nou ik kon mezelf wel schieten
Was gewoon pech, gewoon savegame weer laden en nog een keer proberenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DC voor zijn Fear is 16....
Ik heb +10 en ik gooi een.....1. FML
Ik baal dus wel dat er bijna geen leuke co-op spelletjes meer zijn...quote:
Dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef Giertje het volgende:
zo was ik een keer mijn schoenen kwijt
en ik vond ze terug in de koelkast uit eindelijk
Ik moet ook alles op een vaste plek hebben, anders vind ik niks meer terug (autistisch trekje van mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook somsLoop ik als een wilde te schelden en te schreeuwen omdat ik iets kwijt ben en dan ligt het niet links maar rechts van me bv
...
Daar vond ik een keer de portemonnee van m'n moeder!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef Giertje het volgende:
ik snap nog steeds niet hoe dat kanquote:
Ik ben wel eens gaan autorijden met mijn gewone bril op terwijl mijn zonnebril nog op mijn hoofd stondquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet ook alles op een vaste plek hebben, anders vind ik niks meer terug (autistisch trekje van mij).
Mijn moeder is echt een ramp, zet ze een leesbril op terwijl ze er al 1 op haar voorhoofd heeft, maar ik kan er wel om lachen![]()
Arme moeders ook
dementie verschijnselen noem ik datquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar vond ik een keer de portemonnee van m'n moeder!
Kwaadaardige kabouters die onder je bed leven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe dat kan
Doe ff normaal wil je, dementie is niet grappig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dementie verschijnselen noem ik dat
Hahahaha. Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef Giertje het volgende:
Gedaan. Heb hem bijna verslagen. Ineens tovert hij weer een high level spell te voorschijn. Companion dood.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was gewoon pech, gewoon savegame weer laden en nog een keer proberen
Ik nam trouwens altijd die gast als companion mee die traps weghaalde en sloten kon openmaken
Ik neem altijd een kijkje op co-optimus (gewoon googlen), das een website waar heul veel spellen staan met hoeveel mensen je die in coop kan spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik baal dus wel dat er bijna geen leuke co-op spelletjes meer zijn...
Ja of je moet racen of je speelt mmmmmmmmmmmoooortal kombat
het zou zoveel verklarenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Kwaadaardige kabouters die onder je bed leven.
Ja, die rogue. Heb ik ook meestal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was gewoon pech, gewoon savegame weer laden en nog een keer proberen
Ik nam trouwens altijd die gast als companion mee die traps weghaalde en sloten kon openmaken
dat weet ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe ff normaal wil je, dementie is niet grappig.
dunno hoequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Hoe kan dat?
[..]
Gedaan. Heb hem bijna verslagen. Ineens tovert hij weer een high level spell te voorschijn. Companion dood.
Black tentacles, ik paralyzed (wéér), ik kan echt geen save maken, ik zweer het. Ik teleport weg, rust, is die kerel ineens mee geteleport.![]()
Hij valt me nu aan in de Temple
Eerste aanval, een of andere multi-attack fire spell. 55% kans om de save te maken, ik faal ze alle 6. Hoe kan dit toch?
Ik heb nu dus 10 hp over en ik ben Frightened.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gaan autorijden met mijn gewone bril op terwijl mijn zonnebril nog op mijn hoofd stond. Ik dacht dat ik sjans had in de file
...
Ik heb het echt over couch co-op.. naast elkaar zitten en samen een spelletje doorwerken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem altijd een kijkje op co-optimus (gewoon googlen), das een website waar heul veel spellen staan met hoeveel mensen je die in coop kan spelen
Ik kijk altijd eerst daarop voordat ik een spel koop, want coop maakt een spel veel langer houdbaar
Dat heeft niks met happen te maken, ik wijs jou ergens op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik
ik heb jaren met zulke mensen gewerkt
happperd
army of two een optie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het echt over couch co-op.. naast elkaar zitten en samen een spelletje doorwerken.
online multiplayer... Ik wil iets zoals je vroeger golden axe had of streets of rage... samen mensen de pan in hakken..
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Hoe kan dat?
[..]
Gedaan. Heb hem bijna verslagen. Ineens tovert hij weer een high level spell te voorschijn. Companion dood.
Black tentacles, ik paralyzed (wéér), ik kan echt geen save maken, ik zweer het. Ik teleport weg, rust, is die kerel ineens mee geteleport.![]()
Hij valt me nu aan in de Temple
Eerste aanval, een of andere multi-attack fire spell. 55% kans om de save te maken, ik faal ze alle 6. Hoe kan dit toch?
Ik heb nu dus 10 hp over en ik ben Frightened.
Ik ben zo stoerquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is gewoon stoer! "Zie mij, ik heb schijt aan jullie kuddedieren"-mentaliteit
je wijst maar een eind raakquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heeft niks met happen te maken, ik wijs jou ergens op.
Dan kan ik net zo goed rainbow six of gears of war spelenquote:
Ow, geen idee. Je bedoelt split-screen oid zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het echt over couch co-op.. naast elkaar zitten en samen een spelletje doorwerken.
online multiplayer... Ik wil iets zoals je vroeger golden axe had of streets of rage... samen mensen de pan in hakken..
nooit gespeeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed rainbow six of gears of war spelen
Gears of War wil ik ook nog een keer spelen, maar ik heb geen xdoos (en GoW 1 voor pc heb ik ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed rainbow six of gears of war spelen
Nee ik bedoel geen splitscreen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, geen idee. Je bedoelt split-screen oid zeker?
Golden Axe!![]()
Wat een gaaf spel was dat man, helemaal sufgespeeld!
Tommy heette die toch???quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die rogue. Heb ik ook meestal.
Hij, of de monk.
Voor de pc kun je gewoon downloadenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gears of War wil ik ook nog een keer spelen, maar ik heb geen xdoos (en GoW 1 voor pc heb ik ook niet).
Ik heb hier gewoon 3 PC's staan voor coopquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik bedoel geen splitscreen eigenlijk... Muh ik ga Diablo 3 voor console voor J z'n verjaardag kopen
...
Goed plan welquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor de pc kun je gewoon downloaden...
Mario kart?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rainbow Six en Army of Two samen met m'n broertje![]()
je hebt niet echt meer Golden Axe of Streets of Rage achtige games helaas
laatste keer dat ik met mijn broertje samen heb gespeeld was mario 3quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rainbow Six en Army of Two samen met m'n broertje![]()
je hebt niet echt meer Golden Axe of Streets of Rage achtige games helaas
Soms heeft een modder er een coop ingedaan in spellen die dat oorspronkelijk niet hadden, zoals bij FEARquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooit gespeeld
zit daar een co op in dan
lijkt me wel vet namelijk omdat samen met een goeie vriend van me te spelen
Lan party bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon 3 PC's staan voor coop
aah oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms heeft een modder er een coop ingedaan in spellen die dat oorspronkelijk niet hadden, zoals bij FEAR
Tomi, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tommy heette die toch???
"Hold up up there"
"There, it's done!"
Zoiets
Saven, spel herstarten en nog een keer proberen. Als dat niet werkt, moet je een oudere savegame laden en moet je hem opnieuw verslaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tomi, ja.
Kleine gnoom dat het is. Pervers mannetje.
Maar goed, Toras is verslagen. Ik geloof dat hij lever 16 of 17 was.
Ik ben level 9Geen wonder dat ik er zo'n moeite mee had.
Maar nu kan ik mijn inventory niet zien. Bugbugbug.
Ja. Laatste patch was niet meer te downloaden ofzo. Heb het 20 keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Saven, spel herstarten en nog een keer proberen. Als dat niet werkt, moet je een oudere savegame laden en moet je hem opnieuw verslaan
Btw, je hebt er toch wel de laatste patch overheen gegooid voor je begon te spelen he? Ik weet niet meer uit mijn hoofd of NWN patches savegame compatible zijn.
1.69 was toch de laatste patch? Welke patch heb je nu? Ik weet zeker dat ik die laatste patch nog ergens op m'n hdd heb staan, die kan ik je evt wel toesturen als je zou willenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Laatste patch was niet meer te downloaden ofzo. Heb het 20 keer geprobeerd.
Dus heb een na laatste.
Maar goed, we zien wel.
mja je mag er ook wel trots op zijn hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
Thanks iedereen voor de felicitatiesben zo blij
Watskepeurt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
Feli met je cijfer en overgangquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Tamashii het volgende:
I know, heb er hard mijn best voor gedaan. Veel dingen voor laten vallen want anders moest ik van school af ;9quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja je mag er ook wel trots op zijn hoor
7.3 voor p toets gehaald. Mag nu door naar de derdequote:
Hehehequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O zo!
Gefeliciteerd Tamashii
Dat ga ik straks doenquote:
Dit. Ik ga 'm niet kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als iemand mij nou GTA 5 kado doet kan ik ook spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!Dat kost hier een boel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!dat valt nog mee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!Tering dat is cheapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-definitief-jsf.html_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
of je koopt em lekker zelfquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als iemand mij nou GTA 5 kado doet kan ik ook spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |