quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zie op internet dat veel mensen problemen met hem hebben. En die hebben betere classes en zitten ook 2 levels hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd het modden (wat naar mijn mening niet gelijk staat aan cheaten...maar dat is voor discussie vatbaar natuurlijk) wel binnen de perken, het moet wel een uitdaging blijven. Ik wou mijn toon gewoon een beetje gepimpt hebben enzo
Ow das balen
Gewoon blijven proberen ja
Dus het is maar goed dat je hoofd vast zitquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik raak steeds dingen kwijt die niet vast zitten
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie op internet dat veel mensen problemen met hem hebben. En die hebben betere classes en zitten ook 2 levels hoger.
Misschien moet ik later terugkomen.
idd jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus het is maar goed dat je hoofd vast zit!
meestal speel ik spellen 2 keer eerste keer scheur ik al een idioot door de storymode heen en de tweede keer doe ik alle side questsquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomen. Ik doe het altijd rustig aan en probeer ook zoveel mogelijk sidequests te doen. Vaak houd ik er een walkthrough bij zodat ik zeker weet dat ik niks mis of een quest fout doe (zoals bij bugs).
ik dacht ik hou het beschaafdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had er ook van kunnen maken "waar we geile spelletjes spelen" oid
Dat heb ik ook somsquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd ja
Echt, als iets 1 meter van zijn standaardplek ligt, dan zie ik het gewoon niet meer ----> kwijt
mijn autistische kutkop hoofd
Dan ga je maar naar GC als je het preuts wilt houdenquote:
Dat was een goeiequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had er ook van kunnen maken "waar we geile spelletjes spelen" oid
neequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar GC als je het preuts wilt houden
DC voor zijn Fear is 16....quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat sidequests doen en dan later terugkomen. Ik doe het altijd rustig aan en probeer ook zoveel mogelijk sidequests te doen. Vaak houd ik er een walkthrough bij zodat ik zeker weet dat ik niks mis of een quest fout doe (zoals bij bugs).
Idem! 1e keer is het vooral ontdekken en de verhaallijn zoveel mogelijk volgen (met hier en daar een sidequest waar ik toevallig tegenaan loop. En achteraf natuurlijk de helft van de sidequests niet afgemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
meestal speel ik spellen 2 keer eerste keer scheur ik al een idioot door de storymode heen en de tweede keer doe ik alle side quests
1 keer was ik m'n bril krijt. Heb -letterlijk- drie keer het hele huis doorgezochtquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook somsLoop ik als een wilde te schelden en te schreeuwen omdat ik iets kwijt ben en dan ligt het niet links maar rechts van me bv
...
Guildwars heb ik deel 1 effe gespeeld maar dat soort spellen trekt mij niet echtquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem! 1e keer is het vooral ontdekken en de verhaallijn zoveel mogelijk volgen (met hier en daar een sidequest waar ik toevallig tegenaan loop. En achteraf natuurlijk de helft van de sidequests niet afgemaakt hebben).
2e keer ga ik allerlei dingen uitproberen.
Een ander leuk spel dat mij een tijdje geboeid heeft is Sacred Gold (en dan vooral seraphim, lekker nuken!).
In Guildwars speelde ik ook graag elementalist omdat je daarmee lekker kon nuken!
Jaquote:
Op je hoofdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer was ik m'n bril krijt. Heb -letterlijk- drie keer het hele huis doorgezocht
1 keer raden waar ie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |