SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is hij minister van Binnenlandse Zaken, je moet er toch niet aan denken dat ie zich zo in het buitenland gaat vertonen.
Klacht: Plasterk vindt de pepernoten alweer passé en besluit voor Kerstman te spelen.
Ik zeg ook niet dat hij dom is. Integendeel. Alleen dit is wel een beetje een stomme actie. In zijn functie dient hij uitermate representatief te zijn. Dat noem ik dit niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ronald Plasterk is een zeer intelligente man hoor
Ome Roon!
Onterechte klacht.
Ik ook. In Scandinavië. Niet bij ome Roon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind baarden wel wat hebben. Ook in hoge functies.
Plasterk naar Scandinavië.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ook. In Scandinavië. Niet bij ome Roon.
Inderdaad. Er moet een hoed bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dom is. Integendeel. Alleen dit is wel een beetje een stomme actie. In zijn functie dient hij uitermate representatief te zijn. Dat noem ik dit niet.
Hij is zeker intelligent, echter heeft hij geen ballen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ome Roon!
Onterechte klacht.
Hij moet vaak luisteren naar coalitiepartner. Dat komt van bovenaf hé.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Hij is zeker intelligent, echter heeft hij geen ballen.
Er is niks representatiever dan een baard.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dom is. Integendeel. Alleen dit is wel een beetje een stomme actie. In zijn functie dient hij uitermate representatief te zijn. Dat noem ik dit niet.
Zoeken op baard binnen FOK!:quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Onterechte klacht dus: KLB / Baard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
Hihaho.quote:
Van de hele 2e kamer is dat voor mij Fleur Agema.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
Plasterk is degene die ik het meest vertrouw van de PvdA. Misschien wel van heel de tweede kamer.
had ooit een filmpje gezien waarin iemand dat aan hem vroeg, en zijn reactie was echt fantastischquote:
Fixedquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Rectum het volgende:
Hij ziet er uit als George Clooney. Props.
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ome Roon!
Onterechte klacht.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:12 schreef ShevaJB het volgende:
Hij heeft wel een bazig George Clooney kuifje
quote:
Maar die Iglo-kapitein heeft geloof ik wel een witte baard. De baard van Plasterk associeer ik met bedorven vis eerlijk gezegd.quote:
Plasterk zit niet in de tweede kamer, verschrikkelijke strontmongool.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
Plasterk is degene die ik het meest vertrouw van de PvdA. Misschien wel van heel de tweede kamer.
Goede kick na twee jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik lees net dat hij een vrouw heeft![]()
Als Plasterk geen homo is? of hij snoept van 2 walletjes..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |