SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is hij minister van Binnenlandse Zaken, je moet er toch niet aan denken dat ie zich zo in het buitenland gaat vertonen.
Klacht: Plasterk vindt de pepernoten alweer passé en besluit voor Kerstman te spelen.
Ik zeg ook niet dat hij dom is. Integendeel. Alleen dit is wel een beetje een stomme actie. In zijn functie dient hij uitermate representatief te zijn. Dat noem ik dit niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ronald Plasterk is een zeer intelligente man hoor
Ome Roon!
Onterechte klacht.
Ik ook. In Scandinavië. Niet bij ome Roon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind baarden wel wat hebben. Ook in hoge functies.
Plasterk naar Scandinavië.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ook. In Scandinavië. Niet bij ome Roon.
Inderdaad. Er moet een hoed bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dom is. Integendeel. Alleen dit is wel een beetje een stomme actie. In zijn functie dient hij uitermate representatief te zijn. Dat noem ik dit niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |