Henk Krol is misschien nog wel gevaarlijker voor Nederland met zijn na ons de zondvloed mentaliteit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Henk Krol is na Wilders de grootste populist van dit moment.
Juist.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef -0- het volgende:
[..]
Henk Krol is misschien nog wel gevaarlijker voor Nederland met zijn na ons de zondvloed mentaliteit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Postbus100 het volgende:
Dit is ook één en al coalitie-bashing. Pff, de reacties zijn zo voorspelbaar.
Nu 50Plus weer: 'Ik heb zitten turven, en het woord 'oudere' is niet één keer genoemd'
Misschien wordt het tijd voor de overheid om zijn graai uit de pensioenkas eens terug te storten. Ik snap de kritiek op Henk Krol dan ook niet zo goed, hij is zo ongeveer de enige nog die niet met allerlei perverse plannetjes gekomen is omtrent de pensioenen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
Moesten we sowieso niet langer doorwerken omdat er anders te weinig geld in de pensioenpotten zou zitten?
En uitendelijk weer naar elkaar kijken. De schobbejakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef Chadi het volgende:
Al die partijen gaan natuurlijk klagen. Dat is goed en levert zetels op. Welke oplossingen hadden zij in gedachte?
Tegen de tijd dat ik er recht op heb is er niks meer van overquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
Moesten we sowieso niet langer doorwerken omdat er anders te weinig geld in de pensioenpotten zou zitten?
Daarom moeten we ook van het huidige pensioenstelsel af. Mensen moeten zelf kunnen beslissen bij wie zij hun pensioen af willen sluiten, zo kan de concurrentie tussen pensioenfondsen bevorderd worden. Daarnaast is het hoog tijd om van die schimmige constructie met drie pensioenpeilers af te stappen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er recht op heb is er niks meer van over
Je wil toch niet zeggen dat het huidige kabinet wel bezig is met oplossingen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef Chadi het volgende:
Al die partijen gaan natuurlijk klagen. Dat is goed en levert zetels op. Welke oplossingen hadden zij in gedachte?
Ik moet Ron Fresen ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef WRH het volgende:
vind hem sowieso werkelijk te arrogant overkomen, wat is die man overtuigd van zichzelf zeg.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:40 schreef WRH het volgende:
dat is toch niet normaal he, rutte.
'nee het ligt niet aan ons, het is logisch vanwege de crisis dat mensen niet blij met ons zijn, niet omdat we het niet goed zouden doen'
'en als ze dat wel vinden dan is dat hun eigen schuld want ze hebben zelf gekozen.'
my god, kan iemand die man van die plek afschieten?
Eigenlijk heeft hij wel gelijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:40 schreef WRH het volgende:
dat is toch niet normaal he, rutte.
'nee het ligt niet aan ons, het is logisch vanwege de crisis dat mensen niet blij met ons zijn, niet omdat we het niet goed zouden doen'
'en als ze dat wel vinden dan is dat hun eigen schuld want ze hebben zelf gekozen.'
my god, kan iemand die man van die plek afschieten?
quote:
Nee maar wat brengt de oppositie in al als alternatief? De een na de ander sneuvelt bij het CPB.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat het huidige kabinet wel bezig is met oplossingen?Nee, die zijn maar met één ding bezig, overleven.
Nou, zo kan hij wel weer he.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die jurk zou zelfs J. Alba niet om aan te gluren zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |