SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
http://gta-5-map.com/
Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html![]()
nee hoor, ik game gewoon op het werkquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Hij's binnen hoor van Bol, installing as we speakEnergy staat koud, chips & snoep aanwezig. Tot over een paar dagen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Angry Birds als je zit te poepen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee hoor, ik game gewoon op het werk<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
tienerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef Blistering het volgende:
Hij's binnen hoor van Bol, installing as we speakEnergy staat koud, chips & snoep aanwezig. Tot over een paar dagen
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
neuh gewoon gta op de beamerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Angry Birds als je zit te poepen ja.
Heb je speciaal voor de game vrij gevraagd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef Blistering het volgende:
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Neuh niet echt, maar moet energie hebben om de nacht door te komen jonguh.quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hier nog steeds niet binnen van bol terwijl ik het postnl trutje wel voorbij heb zien komen. Ik geef het nog een half uur en anders naar de BS![]()
![]()
Als student hoef je geen vrij te vragenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor de game vrij gevraagd?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch handig zo'n pre-order. Weet je zeker dat je kunt gamenLekker afhankelijk zijn van de post. Dan maar de stad af opzoek naar een kopietje. Met GTA4 heb ik ook geen pre-order geplaatst, maar zat wel om 9uur 's ochtends te gamen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.![]()
![]()
Hmm nu ik dit weer allemaal zie begint het toch wel weer te kriebelen om weer eens te gamen. Maar om er nu speciaal een gameconsole of game pc er voor te kopen gaat me wat ver![]()
![]()
Je gaat gewoon een paar dagen niet naar school?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als student hoef je geen vrij te vragenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Zo triest zijn dat je hier een vakantiedag voor gebruikt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een paar dagen niet naar school?dat zijn de beslissingen
NIEUW: Foto's!![]()
Eindelijk is hij binnen. Bij MM gehaald dus moet die van bol retouren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dit ja!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.
Hopelijk ligt hij straks in mijn brievenbus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Moet je mij niet aankijken, ik studeer gewoon nog dus ik heb altijd vakantie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo triest zijn dat je hier een vakantiedag voor gebruikt.![]()
GVD IK WIST HET WEL.
Krijg ik hier gta 5 binnen van bol. Wacht ik op die tering playstation nog die ze met de pakketservice hebben gestuurd. Dat busje mag opschieten anders klap ik hem neer.;melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hij had er toch niks aan gehad, aangezien zijn spel er nog niet is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissen![]()
Ik vind dat werkenden voor dit soort dingen gewoon per jaar iets van 3-5 snipperdagen moeten krijgen. Failliet gaat dit land toch wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet je mij niet aankijken, ik studeer gewoon nog dus ik heb altijd vakantie.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Speciaal hiervoor een playstation gekocht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef Roces18 het volgende:
GVD IK WIST HET WEL.
Krijg ik hier gta 5 binnen van bol. Wacht ik op die tering playstation nog die ze met de pakketservice hebben gestuurd. Dat busje mag opschieten anders klap ik hem neer.;UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ehm , ik had een ps3 -> ging verhuizen een lange tijd dus verkocht,. En nu maar ps3 weer gekocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Speciaal hiervoor een playstation gekocht?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Tikt hem aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Roemeen013 heeft de shit ook binnen, tik em aan.![]()
Ik ben dus aan het vliegen, en was beschoten tijdens het opstijgen, vliegt ineens de motor in de fik in de lucht, waarna hij 10 seconde later er helemaal mee kaptik nog proberen een noodlanding te maken, maar dat was niet zo'n succes
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Pilsje of mooi wijntje erbij en gaan!quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Grrrrrrrr gebeld met collega's en blijkt dat de briefpost 1x per dag wordt bezorgd in de ochtend
Weet iemand of er nog veel exemplaren bij Saturn Rotterdam liggen en voor hoeveel?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
uitverkocht daar geloof ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grrrrrrrr gebeld met collega's en blijkt dat de briefpost 1x per dag wordt bezorgd in de ochtend
Weet iemand of er nog veel exemplaren bij Saturn Rotterdam liggen en voor hoeveel?
Ik krijg nog wel een kopie vandaag binnen, als je wil kan je die overkopen (wel de hoofdprijs, tyfus wehkamp)
Saturn is toch ook gewoon 47.- ? Aldus de site.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of er nog veel exemplaren bij Saturn Rotterdam liggen en voor hoeveel?NIEUW: Foto's!![]()
Shit man, Rotterdam.... Feyenoord. En ik je schatje noemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of er nog veel exemplaren bij Saturn Rotterdam liggen en voor hoeveel?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
MM Alexandrium nog veel PS3 exemplaren (12:00 uur)quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of er nog veel exemplaren bij Saturn Rotterdam liggen en voor hoeveel?![]()
Hmmm kan iemand bevestigen dat hij is uitverkocht bij de Saturn Rotterdam? Anders ga ik wel naar de MM.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uitverkocht daar geloof ik.
Ik krijg nog wel een kopie vandaag binnen, als je wil kan je die overkopen (wel de hoofdprijs, tyfus wehkamp)
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit man, Rotterdam.... Feyenoord. En ik je schatje noemen.Feyenoord
Thanks, rij ik daar ff heen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
MM Alexandrium nog veel PS3 exemplaren (12:00 uur)Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Elk halfuur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef variobariomario het volgende:
Om de hoeveel uur de ps3 uitzetten??UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik zou sowieso eerst even dit doen:quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef variobariomario het volgende:
Om de hoeveel uur de ps3 uitzetten?? Zodat ie niet te warm word
Dan kan je er wel even tegen aan weer.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
lol nooit. Keihard gaan met dat dingquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef variobariomario het volgende:
Om de hoeveel uur de ps3 uitzetten?? Zodat ie niet te warm wordmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hoop voor je dat ze er nog liggen... mensen liepen vanmiddag in en uit... 3 beveiligers erbij want het is 1 per klant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Feyenoord
[..]
Thanks, rij ik daar ff heen.![]()
Episch, dikke achtervolging gehad. Zat in een bus met een hele stoet achter me aan, op het eind leek het over te zijn, todat de trein precies lang kwam en ik zo kon instappen. Alsnog ontsnapt.![]()
![]()
Ik kan niet de winkel in lopen want of ik ben pas na 18:00 thuis, of zoals vandaag en morgen pas rond 20:00..quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch handig zo'n pre-order. Weet je zeker dat je kunt gamenLekker afhankelijk zijn van de post. Dan maar de stad af opzoek naar een kopietje. Met GTA4 heb ik ook geen pre-order geplaatst, maar zat wel om 9uur 's ochtends te gamen.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Mediamarkt is tot 22:00 open.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:51 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Ik kan niet de winkel in lopen want of ik ben pas na 18:00 thuis, of zoals vandaag en morgen pas rond 20:00..![]()
IK WIL MIJN GELD TERUG!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
lol, viel door de trein heen. Bug.![]()
Instaallllliiiiing hyyyppeeeeeeZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Hoop t ook. Bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze er nog liggen... mensen liepen vanmiddag in en uit... 3 beveiligers erbij want het is 1 per klant.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
hoeveel % van de story zitten jullie?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
0,9 lol ik loop al 3 uur te klotenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef JessedeK het volgende:
hoeveel % van de story zitten jullie?
mailtje van BOL dat de bestelling is afgeleverd vannacht al, alleen nog steeds aan het wachten... blegghhh![]()
Hier 17 minuten. Maar voorsat je in een missie zit ben je ruim 20 minuten verder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe lang duurt installeren op een PS3 ongeveer?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
geen hotdogs meer voor health
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nol.com bestelling binnenmOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Mooi, kan die bij thuiskomst mooi even installeren terwijl ik ga eten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier 17 minuten. Maar voorsat je in een missie zit ben je ruim 20 minuten verder.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Binnen
consoleshop.nl
nu aan het installeren op de 360, en de muziek tijdens het installeren is al tof
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
22%quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef JessedeK het volgende:
hoeveel % van de story zitten jullie?![]()
Dit iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Binnen
consoleshop.nl
nu aan het installeren op de 360, en de muziek tijdens het installeren is al tof
Dit is gewoon raar :l![]()
Die van mij moet nog komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Binnen
consoleshop.nl
nu aan het installeren op de 360, en de muziek tijdens het installeren is al tof.
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemaniaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef PowerPants het volgende:
Ja zou het overdag nog steeds zo druk zijn bij GTA V verkooppunten ?Dit is gewoon raar :l![]()
Net de meest epische side mission met Michael gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik daar ook een tijdje op vast blijf zittenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
0,9 lol ik loop al 3 uur te klotenLekker free-roamen en dan ga ik wel keertje wat missies spelen.
![]()
Echt? Ik was om 13:00 bij Bart Smit, stond niemand bij de kassa.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemania![]()
van mij was een envelop met de gewone postbodequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die van mij moet nog komen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Kun je eigenlijk gta 5 ook zonder dvd spelen? Heb 'm net geīnstalleerd op m'n PS3, maar word nu al loco van dat spin-up geluid continu.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dat is juist het mooistequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef variobariomario het volgende:
Ik snap echt niet van de SE blueprint map.. Heel onduidelijkzoveeeel info op die kaart!
en als je een UV lamp er bij houd zie je nog meer info
Ik zou hem zogenaamd krijgen van PostNL tussen 15.30 en 18.30......quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij was een envelop met de gewone postbode
Postbode is al geweest namelijk. En op de track&trace baaltjes staat ook de de bezorger nog onderweg is.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik rij dus net over het strand, denk ik wat zitten daar nou. Woeps rij ik zo 5 meeuwen dood.
Zegt Franklin: Stupid birds.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ook geen muggenlamp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef variobariomario het volgende:
Jammer dat ik geen uv lamp hebOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Leve console gaming, disk erin en spelen maar
oh wacht
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook een tijdje op vast blijf zittenLekker free-roamen en dan ga ik wel keertje wat missies spelen.
ze zijn fucking nice.![]()
Als de postbode nou GPS had en je hem kon tracken via google maps had ik hem even opgezocht!--- ҉ ---![]()
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.![]()
Coolblue/PostNL hebben nog een halfuur. Vanaf dat moment kan ik hem verwachten. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Zijn dat de standaard bezorg tijden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef RingBewoner het volgende:
Coolblue/PostNL hebben nog een halfuur. Vanaf dat moment kan ik hem verwachten. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.
of tot hoe laat kan je nog post verwachten?--- ҉ ---![]()
Dat weet ik niet. Maar die route zal vast op één of andere manier van tevoren bepaald zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?
of tot hoe laat kan je nog post verwachten?
Bij mij komt het blijkbaar niet met standaard-post. Dus vandaar dat ik moet wachten.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Nog eens 60 euro betale en hem in de PS store kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Blistering het volgende:
Kun je eigenlijk gta 5 ook zonder dvd spelen? Heb 'm net geīnstalleerd op m'n PS3, maar word nu al loco van dat spin-up geluid continu.
Haha gay!![]()
Zag op een site dat die aanpak ook aangeraden wordt. Dan heb je volledige mogelijkheid en kun je er van genieten. Vanavond gaat deze jongen gewoon lekker verkennen en daarna wil ik ook naar dat punt werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.![]()
Met dat rockstar logo he? Moet ie dan helemaal naar rechts? Met kalibreren?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
merk er niets vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.![]()
je moet hem net kunnen zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Keukendrol het volgende:
Met dat rockstar logo he? Moet ie dan helemaal naar rechts? Met kalibreren?![]()
das kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Klonk het volgende:
zo, geinstalleerd, nu helaas geld verdienen irl![]()
quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Als ik hard rij dan is alles heel blokkerig..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Heb ik ook ervaren. Voornamelijk in de stad zelf. Framerate gaat dan wat naar beneden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)![]()
![]()
Dus nu heb je voorgesteld dat jullie met zijn drieën GTA gaan spelen, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Je hebt toch wel wat geregeld man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)![]()
bij deze stel ik mij overigens beschikbaar voor mooien meisjes om samen mee te gtaen.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
spring van een brugquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Baal er wel van dat het grafisch gewoon tegenvalt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Jup, beide schurend over je broekquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik ook maar wel alleen online.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze stel ik mij overigens beschikbaar voor mooien meisjes om samen mee te gtaen.--- ҉ ---![]()
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Baal er wel van dat het grafisch gewoon tegenvalt.ze zijn fucking nice.![]()
Hou hem maar eens onder de UV lamp.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef variobariomario het volgende:
Ik snap echt niet van de SE blueprint map.. Heel onduidelijk![]()
![]()
Dat zag ik aan je vriendin jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.
En aan je UI![]()
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.![]()
Ik in het echt, naast me op de bank zitten, jeweettoch, beetje strelen en in oor blazen terwijl ze over niggers heenrijd met een schoolbus.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Het is een videogame hč? Geen film.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.![]()
![]()
Wellicht waren mijn verwachtingen minder hoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.ze zijn fucking nice.![]()
Ik twijfel big-time. Ik ben een die-hard GTA fan, maar wel op de PC. Nu hebben ze hem hier om de hoek nog liggen, en ik zou hem kunnen halen voor de PS3.
FPS games vind ik altijd moeilijk irritant op een console, aangezien ik PC gewend ben. Iemand met het zelfde probleem ? Hoe is de besturing?Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft![]()
komt door je goedkope pauper tvquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Waar kan ik allemaal mijn health gainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotdog stands werken niet, en ik kan nu ook niet naar het huis toe dus moet een andere manier vinden.
Iemand?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Joh, ben denk ik gewoon teveel de pc gewend, waar je 16x aa insteld met een full hd reso. Scherpte al wat lager gezet van tv en nu is het al een stuk beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een videogame hč? Geen film.![]()
Het is echt shit inderdaad. Echt constant zit ik met een ''Comeeee onnnn... really'' gevuulquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, ben denk ik gewoon teveel de pc gewend, waar je 16x aa insteld met een full hd reso. Scherpte al wat lager gezet van tv en nu is het al een stuk beter.![]()
GTA is geen FPS?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef craftyvirus het volgende:
Ik twijfel big-time. Ik ben een die-hard GTA fan, maar wel op de PC. Nu hebben ze hem hier om de hoek nog liggen, en ik zou hem kunnen halen voor de PS3.
FPS games vind ik altijd moeilijk irritant op een console, aangezien ik PC gewend ben. Iemand met het zelfde probleem ? Hoe is de besturing?ze zijn fucking nice.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar kan ik allemaal mijn health gainen?Vending machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotdog stands werken niet, en ik kan nu ook niet naar het huis toe dus moet een andere manier vinden.
Iemand?ze zijn fucking nice.![]()
Niet doen.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
nee het is je aldi tvquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]_ Tuurlijk. Tis gewoon 720p zonder Anti-Aliasing. Koop een bril ofzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
GTA 4 heb ik op de Laptop en op de PS3,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef craftyvirus het volgende:
FPS games vind ik altijd moeilijk irritant op een console, aangezien ik PC gewend ben. Iemand met het zelfde probleem ? Hoe is de besturing?
voor het racen en zo in gta , vind ik de PS3 makkelijker
maar voor da knallen is de laptop mee muis weer makkelijker.mee bekant vangde gin haas.![]()
Als dit geen GTOY is, vreet ik mijn schoenen op.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Dat je het moet vertellen zegt al genoeg over de mensen die het spel willen hebben. Elke keer als iemand zegt dat het spel er grafisch er niet uit ziet maakt duidelijk dat ze niet weten waar de kracht van GTA zit.quote:![]()
en het blijkt dat je tijdens missies wel in je huis kan om health op te halen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vending machines.
Just did it.
thnx thoughYouTube
Nu al tijdje bezig. Heerlijk spel! Alleen hoe snel geld te verdienen? (En de map is gigantisch! Al even in een jumbo jet overheen gevlogen)![]()
Aandelen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Janeiros het volgende:
Nu al tijdje bezig. Heerlijk spel! Alleen hoe snel geld te verdienen?![]()
Voordat je reageert:quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
De 2e missie dat je die tank kapot kan schieten
"Gebruik spoilers"People assume too much.![]()
Begin dan maar vast, want het is GOTY.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als dit geen GTOY is, vreet ik mijn schoenen op.![]()
inderdaad..quote:
GTA SA naar 4 was een gigantische grafische verbetering, een grafische verbetering verwachten van 4 naar 5 op het zelfde platform is gewoon niet realistisch.
De hardware is niet veranderd in 8 jaar.
Enige wat ze kunnen doen is optimaliseren, beter programmeren, maar het er beter uit laten zien.. ik verwacht het niet.
En helaas sommige mensen wel.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
haha wtfquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Panasonic full-hd plasma, ga toch heen kalf.
panasonic maakt echt graf tvs en de plasmas zijn helemaal om te janken![]()
!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik heb ook nergens gezegd dat ik denk dat GTA een FPS is. Ik heb het alleen over dat ik FPS games op een console vervelend vind met lopen/richtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je het moet vertellen zegt al genoeg over de mensen die het spel willen hebben. Elke keer als iemand zegt dat het spel er grafisch er niet uit ziet maakt duidelijk dat ze niet weten waar de kracht van GTA zit.Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft![]()
Eerste missie al.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
http://bit.ly/16AW9xgquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef variobariomario het volgende:
Wat zie je dan met een uv lamp ? Heb der geen 1Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Hear, hear.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
KUT POSTBODE!!! WAAR BLIJF JE?!?!?!?!Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
De mijne blijft ook veel te lang weg!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
KUT POSTBODE!!! WAAR BLIJF JE?!?!?!?!![]()
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
haha wtf
!
Ik heb ook gewoon nog even tijd nodig om eraan te wennen, na 3 jaar niet gespeeld te hebben. Het ziet er wel beter uit dan IV, dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef m0j0 het volgende:
[..]
inderdaad..
GTA SA naar 4 was een gigantische grafische verbetering, een grafische verbetering verwachten van 4 naar 5 op het zelfde platform is gewoon niet realistisch.
De hardware is niet veranderd in 8 jaar.
Enige wat ze kunnen doen is optimaliseren, beter programmeren, maar het er beter uit laten zien.. ik verwacht het niet.
En helaas sommige mensen wel.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.![]()
Staat er gewoon boven. Achter of voor rijden. En dan met je L stick boven of naar beneden inhouden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe gebruk je die takelwagen dan?![]()
is er nog ergens een werkende stream?
ik wil nog even voorgenieten voordat ik hem koopHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nee inderdaad, maar kijk die druif huilen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef Studeur het volgende:
is er nog ergens een werkende stream?
ik wil nog even voorgenieten voordat ik hem koop![]()
Panasonic TH-42PZ80E
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/th-42pz80e/216657
Dit een pauper tv noemen, niet goed bij je hoofd.![]()
![]()
42 inch is best pauper anno 2013quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Panasonic TH-42PZ80E
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/th-42pz80e/216657
Dit een pauper tv noemen, niet goed bij je hoofd.![]()
thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V
http://www.twitch.tv/yaraskygaming een nederlander
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ding heb ik al 3 jaar, groot zat voor je slaapkamer gast.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Santello het volgende:
[..]
42 inch is best pauper anno 2013Groter zal het enkel nķg lelijker maken.
![]()
GTA Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Santello het volgende:
[..]
En dan? Niet zo vaag doen gast.![]()
![]()
Bel ff met TNT of de postbode al de deur uit is of aan het sorteren is. Als het laatste het geval is stap je ff op de fiets naar hem toequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Santello het volgende:
[..]
42 inch is best pauper anno 2013Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Al die mensen met enorme bioscopen in hun kamer, nergens voor nodig.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik atm met muh nigger franklin
[ afbeelding ]![]()
![]()
De verhalen die ik heb gelezen over die fan-test zijn niet echt top.... het schijnt de levensduur van je PS3 zelfs te verkorten omdat je de GPU ontzettend warm laat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerst even dit doen:
Dan kan je er wel even tegen aan weer.
Ondanks dat anderen dit tegenspreken zou ik het risico gewoon niet lopen...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Pauperquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Bovendien wordt het beeld enkel minder scherp, zelfde hoeveelheid pixels. Wacht wel op 4k.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Eerlijkheid. Al die mongolen die het niet kunnen hebben wanneer er kritiek wordt geuit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef VomitusCocktus het volgende:
Sorry hoor maar ik vind de graphics als ik zo rondkijk toch wel beetje erg zwak.
Game ziet er goed uit, alles bij elkaar, maar daarom mag je nog wel teleurgesteld zijn over bepaalde zaken.![]()
Moest tot 3 uur werken... De postbode is altijd laat bij ons maar ik hoopte dat hij er inmiddels wel zou zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
haha wtf
!
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
HO LEE SHIT
Bij zonsondergang, op een quadbike, mount chilliad oprijden, is iets wat ik iedereen hier ten strengste adviseer!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
BAM! 201.000.000$ buit gemaakt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
![]()
Gelukkig ben jij zo iemand met een te groot ego om fatsoenlijk te kunnen functioneren in de samenleving. Het type dat de iemand uitlacht om zijn oude Dafje, terwijl de desbetreffende persoon een chirurg blijkt te zijn met een inkomen van ruim 3 ton per jaar en enkel in dat Dafje rijdt omdat mensen met echt veel geld over het algemeen zich weinig aantrekken van het nieuwste of het grootste, maar dat waar ze zich het fijnst in of bij voelen.quote:![]()
ga met michael naar zn ossoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tegenover je huis staat een groen vraagteken? Zo nee even rondrijden tot je gebeld wordquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
Bij mij moet de selekt postbode komen. Hij zou tussen 14:00 en 18:00 komen. Kan dus nog steeds, maar ik ben het wachten echt beu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moest tot 3 uur werken... De postbode is altijd laat bij ons maar ik hoopte dat hij er inmiddels wel zou zijn.![]()
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
High resolution image van de map
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20atlas%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20roadmap%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl(...)atellite%20-%205.jpg![]()
![]()
Mijn god wat een achterlijke vent...quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
thanks
http://www.twitch.tv/yaraskygaming een nederlander[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Of je klikt ze even allemaal aan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja klopt, is dat een missie dan? ik dacht gewoon een strangerquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tegenover je huis staat een groen vraagteken? Zo nee even rondrijden tot je gebeld word![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Klein wegtrekkertje als mijn brievenbus straks leeg is.... En het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Die heb je nodig om verder te komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Ja klopt, is dat een missie dan? ik dacht gewoon een strangerOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hiero moesten ze alsnog aanbellen, pakket was te dik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef jackson het volgende:
Klein wegtrekkertje als mijn brievenbus straks leeg is.... En het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken.Bol.com standaard edition.
![]()
Helaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.Hij ligt wel thuis maar daar ben ik nog niet.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
FFFUUUU.... Mijn brievenbus is nauwer dan mijn laatste vriendinquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hiero moesten ze alsnog aanbellen, pakket was te dik.Bol.com standaard edition.
. Te bidden dat het past.
Leonardo !quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
High resolution image van de map
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20atlas%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20roadmap%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl(...)atellite%20-%205.jpgOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwartiertjequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Hiatus het volgende:
Ey, hoelang duurt het installeren op de 360?![]()
Thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die heb je nodig om verder te komen.![]()
![]()
Onzin, je laat alleen maar de fan hard draaien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
De verhalen die ik heb gelezen over die fan-test zijn niet echt top.... het schijnt de levensduur van je PS3 zelfs te verkorten omdat je de GPU ontzettend warm laat worden.
Ondanks dat anderen dit tegenspreken zou ik het risico gewoon niet lopen...[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Ik liep de Mediamarkt in Eindhoven centrum binnen en was 2 min later met een ps3 exemplaar weer buiten. Alles wat in de winkel rondliep had dan wel een exemplaar van gta 5 in zijn/haar handen haha maar er stonden ook iets van 4 pallets met exemplaren. Om 12.30 uur zag ik zeker nog een paar honderd exemplaren liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemaniaAn Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!![]()
I AM READYquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah, je hebt ook een kleine takelwagen. Heb dr nu twee aan elkaar zitten.
Krijg je behalve die vraagtekens nog andere missies in het begin? Krijg nog niks op mijn telefoon.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ehm, ik kan niet wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef rumiii het volgende:
Yo, wat vinden de 30-40-jarigen van GTA V? Wil m cadeau geven weettoch
Maar goed, ik ben pas 31
Bron?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef budvar het volgende:
[..]
Onzin, je laat alleen maar de fan hard draaien.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
MMquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
waar kan ik hem nu voor het mooiste prijsje krijgen?![]()
![]()
Mensen die fan tests door mekaar halen![]()
Goed:
Slecht (NOOIT FUCKING DOEN):
gvd die tering spoilers hier en dan die tering postbode die nog niet is geweest , ik krijg er bloedarmoede van.![]()
![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
waar kan ik hem nu voor het mooiste prijsje krijgen?
mediamarkt of saturn voor 47.-NIEUW: Foto's!![]()
Het autoschade-systeem is echt vet nu, de hele voorkant van mijn auto is onherkenbaar en omdat de wielkassen helemaal verkracht zijn ben ik vrijwel geheel stuurloos nu.
Er sleurt ook van alles over de grond, waardoor hij een stuk langzamer rijdt en de controller alle kanten op trilt.![]()
![]()
He bah, ik dacht dan stuur ik die van nedgame wel retour als ik die ooit nog binnenkomt en koop ik hem gewoon op PSN. Niet dus, 36gb voor nodig en ik kan maximaal maar 30gb vrij krijgen.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
ik ga hem vanmiddag ook halen bij de bart smit,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef rumiii het volgende:
Yo, wat vinden de 30-40-jarigen van GTA V? Wil m cadeau geven weettoch
en ik denk dat het vanavond dan een latertje gaat worden.mee bekant vangde gin haas.![]()
rustig, denk om je hartquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef Roces18 het volgende:
gvd die tering spoilers hier en dan die tering postbode die nog niet is geweest , ik krijg er bloedarmoede van.![]()
![]()
deze man altijd grappen maken hoeveel deadlift danquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
Het autoschade-systeem is echt vet nu, de hele voorkant van mijn auto is onherkenbaar en omdat de wielkassen helemaal verkracht zijn ben ik vrijwel geheel stuurloos nu.
Er sleurt ook van alles over de grond, waardoor hij een stuk langzamer rijdt en de controller alle kanten op trilt.
Kan je naar de gym In GTA 5?![]()
okquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die fan tests door mekaar halen![]()
Goed:
Slecht (NOOIT FUCKING DOEN):[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Voordat je reageert
Slowchat topic- Geen informatie over of links naar illegale versies.- Gebruik spoilers
dus spoilers voor afbeelding en tekst!!!<<<![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik heb zostraks een trein gekopt, het resultaat mocht er zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
Er sleurt ook van alles over de grond, waardoor hij een stuk langzamer rijdt en de controller alle kanten op trilt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, ik kan niet wachten tot ik thuis ben
Maar goed, ik ben pas 31Klinkt goed, bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik ga hem vanmiddag ook halen bij de bart smit,
en ik denk dat het vanavond dan een latertje gaat worden.![]()
Kut post.nl
http://kassa.vara.nl/vraa(...)ail/klachten-postnl/
Bah, bah bah.
Vooral die reactie van hun daar nog.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
PS3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:55 schreef PowerPants het volgende:
mwah gaat wel als je de game eenmaal hebt opgestart valt het best mee.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
aantal open missiesquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:57 schreef Janeiros het volgende:
Wat zijn die cijfers bij de personages als je gaat switchen?![]()
denken jullie dat ie vanavond nog bij de MM in Eindhoven is? +/- 7u?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ja, speel al sinds vrijdag. Valt beetje tegen dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
21 uur geleden was 9 uur gister avond.
Jij was de nachtopening voor?![]()
![]()
Good!quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
<blockquote class="twitter-tweet"><p><a href="https://twitter.com/ItsOmarz">@ItsOmarz</a> Briefpost kan tot 18.00u bezorgd worden, ik kan helaas niet zien hoe laat de bezorger evt. bij jou adres is. ^TK</p>— PostNL (@PostNL) <a href="https://twitter.com/PostNL/statuses/379962306106773504">September 17, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>--- ҉ ---![]()
ah, valsspelertquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef byah het volgende:
[..]
ja, speel al sinds vrijdag. Valt beetje tegen dus
Je zou toch verwachten van welquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef Maanvis het volgende:
denken jullie dat ie vanavond nog bij de MM in Eindhoven is? +/- 7u?. Zag hele stapels liggen op foto's bij de grote MM ketens, vraag is hoe hard het gaat natuurlijk.
mooiquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef Wells.p het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p><a href="https://twitter.com/ItsOmarz">@ItsOmarz</a> Briefpost kan tot 18.00u bezorgd worden, ik kan helaas niet zien hoe laat de bezorger evt. bij jou adres is. ^TK</p>— PostNL (@PostNL) <a href="https://twitter.com/PostNL/statuses/379962306106773504">September 17, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
thanks, dan ga ik het gewoon proberenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten van wel. Zag hele stapels liggen op foto's bij de grote MM ketens, vraag is hoe hard het gaat natuurlijk.
. en anders naar gamemania.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja was een tweet maar geen idee hoe mensen dat zo mooi krijgen.quote:
Briefpost kan tot 18.00u bezorgd worden, ik kan helaas niet zien hoe laat de bezorger evt. bij jou adres is. ^TK--- ҉ ---![]()
Wel godverdekanker. Natuurlijk voor de DUIZENDSTE keer weer GEEN pre-order binnen op de dag van release.
Dat al die website eigenaars gecastreerd mogen worden. Lekker, na een lange werkdag.![]()
Het valt me mij dat jij sowieso nog een reactie krijgt van post.nl. Ik heb een klacht aan ze doorgegeven en daar zelfs mijn telefoonnummer bij vermeld en hoor nog steeds niks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja was een tweet maar geen idee hoe mensen dat zo mooi krijgen.
Briefpost kan tot 18.00u bezorgd worden, ik kan helaas niet zien hoe laat de bezorger evt. bij jou adres is. ^TK
Lange werkdag? Vroeg begonnen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef RickoKun het volgende:
Wel godverdekanker. Natuurlijk voor de DUIZENDSTE keer weer GEEN pre-order binnen op de dag van release.
Dat al die website eigenaars gecastreerd mogen worden. Lekker, na een lange werkdag.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ben voor het eerst in de atomic blip aqn het vliegen prachtig ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat al die website eigenaars gecastreerd mogen worden. Lekker, na een lange werkdag.![]()
![]()
https://twitter.com/PostNLquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Het valt me mij dat jij sowieso nog een reactie krijgt van post.nl. Ik heb een klacht aan ze doorgegeven en daar zelfs mijn telefoonnummer bij vermeld en hoor nog steeds niks.
was een reactie op iemand anders.--- ҉ ---![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Wells.p het volgende:
[..]
https://twitter.com/PostNL
was een reactie op iemand anders.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Focking kut dat het inderdaad zo moet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:03 schreef tralalala het volgende:
Klachten moet je altijd via Twitter sturen, dan kunnen ze opeens wel direct antwoorden.--- ҉ ---![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:04 schreef tralalala het volgende:
Ook binnen trouwens, installen duurt lang.
Biertje erbij pakken dan maar.![]()
![]()
Mooi dat Twitter-account vandaag. Daar zit gewoon iemand full-time op te reagerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Wells.p het volgende:
[..]
https://twitter.com/PostNL
was een reactie op iemand anders.. Al die GTA5 droeloes te woord te staan.
Het is nog geen 18:00, en als het al 999x mis was gegaan... waarom neem je dan in hemelsnaam voor de 1000ste keer dat risico als het zo belangrijk is?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat al die website eigenaars gecastreerd mogen worden. Lekker, na een lange werkdag.
Iets met een ezel en een steen geloof ik...NIEUW: Foto's!![]()
Wel als je meer dan 100 volgers hebt... Anders wil het ook niet altijdquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:03 schreef tralalala het volgende:
Klachten moet je altijd via Twitter sturen, dan kunnen ze opeens wel direct antwoorden.
Had ze nog een mail gestuurd vorige week.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is nog geen 18:00, en als het al 999x mis was gegaan... waarom neem je dan in hemelsnaam voor de 1000ste keer dat risico als het zo belangrijk is?
Iets met een ezel en een steen geloof ik...
Ik kreeg hem GEGARANDEERD vandaag binnen.
Bij de order staat ie nog steeds niet als verzonden![]()
is er lokale bart smit of andere speelgoedzaak in de buurt,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef Maanvis het volgende:
denken jullie dat ie vanavond nog bij de MM in Eindhoven is? +/- 7u?
mischien kun je die bellen en 1 exemplaar reserveren,
heb ik ook gedaan,
en ik ga hem zo ophalen, en speule maar
mee bekant vangde gin haas.![]()
Een werkdag dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was om half vijf wakker en ben net om half vier thuis
ow, dat is wel kut dan ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had ze nog een mail gestuurd vorige week.
Bij de order staat ie nog steeds niet als verzonden
Waar dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had ze nog een mail gestuurd vorige week.
Bij de order staat ie nog steeds niet als verzonden![]()
Bellen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Drifter__ het volgende:
Mediamarkt Bijlmer.
Weet iemand of er daar nog genoeg liggen?--- ҉ ---![]()
Al die mensen zeuren over de graphics.. wat dacht je dan op een console van 8 jaar oud? Vergelijk dit eens met IV.. echt niet normaal wat ze er van gemaakt hebben..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: