Dat is juist het mooistequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef variobariomario het volgende:
Ik snap echt niet van de SE blueprint map.. Heel onduidelijk
Ik zou hem zogenaamd krijgen van PostNL tussen 15.30 en 18.30......quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij was een envelop met de gewone postbode
Ook geen muggenlamp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef variobariomario het volgende:
Jammer dat ik geen uv lamp heb
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook een tijdje op vast blijf zittenLekker free-roamen en dan ga ik wel keertje wat missies spelen.
Zijn dat de standaard bezorg tijden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef RingBewoner het volgende:
Coolblue/PostNL hebben nog een halfuur. Vanaf dat moment kan ik hem verwachten. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.
Dat weet ik niet. Maar die route zal vast op één of andere manier van tevoren bepaald zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?
of tot hoe laat kan je nog post verwachten?
Nog eens 60 euro betale en hem in de PS store kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Blistering het volgende:
Kun je eigenlijk gta 5 ook zonder dvd spelen? Heb 'm net geïnstalleerd op m'n PS3, maar word nu al loco van dat spin-up geluid continu.
Zag op een site dat die aanpak ook aangeraden wordt. Dan heb je volledige mogelijkheid en kun je er van genieten. Vanavond gaat deze jongen gewoon lekker verkennen en daarna wil ik ook naar dat punt werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |