Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.quote:
Ach, nu bij Bart smit besteld, 5 euro kadobon erbij plus de zappeling. En dat totaal voor 55 euro, ik vindt het het waard. Nu zelfs geleverd, straks spelen als ik thuis ben.quote:
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse godquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.
Bizar hoe realistisch dat eruit zietquote:
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse god
nee sorry, op fok ben ik anoniem - the way i like it. Maar je kan mij toch vertrouwenquote:
Ben bang dat je dan Wasted raak door zen paquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.
Zit wel verschil in, maar helemaal uit lijkt me toch ook niet goed? Beeld wordt dan waziger..quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef kaos- het volgende:
Tip : Om kartels te verminderen moet je de sharpness van je tv niet te hoog zetten. Hoe hoger je sharpness, hoe meer digitale onzin je tv gaat toevoegen om dingen zogenaamd "beter" te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
komt later...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
veel plezierrrrrr ik zit hier nog te wachten op die milf, ik zal haar destroyenquote:
Aah ok , beterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ach, nu bij Bart smit besteld, 5 euro kadobon erbij plus de zappeling. En dat totaal voor 55 euro, ik vindt het het waard. Nu zelfs geleverd, straks spelen als ik thuis ben.
U sir, are a Bossquote:
Je moet idd een beetje de gulden middenweg vinden, maar hoe vaak ik wel niet gezien heb dat mensen hun TV compleet schraal ingesteld hebben....quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel verschil in, maar helemaal uit lijkt me toch ook niet goed? Beeld wordt dan waziger..
en dan ga ik hem vanmiddag bij de lokale bart smit wel halen,quote:Beste Niels,
Helaas moet ik u mededelen dat de aflevering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet op de afgesproken datum zal worden geleverd. Inmiddels is een brief aan u verzonden. Ik wil u vragen deze brief af te wachten.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
Gast als je me niet contest dan moet je ook niet dingen zeggen, anders kun je net zo goed er uitzien als een teletubbie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee sorry, op fok ben ik anoniem - the way i like it. Maar je kan mij toch vertrouwen
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen is al aan het spelen ik voel me als het jochie dat als laatste word gekozen met gym
Ik snap niet zo goed waarom je nu niet speelt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef PowerPants het volgende:
Ha als ik niet GTA aan het spelen ben ben ik of videos ervan aan het kijken of info opzoeken of praten in dit topic erover
En ik dan, het is oneerlijk. Alsof ze je expres als laatste kiezen omdat we zo goed zijn he. Is niet leuk!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen is al aan het spelen ik voel me als het jochie dat als laatste word gekozen met gym
Minder, maar wees niet bang.. er komt een moment dat je de magische wereld van GTA V in gaat!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok , beter
Zit hier nog tot een uur of 5~ op m'n werk vast en moet vanavond voetballen yay!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast als je me niet contest dan moet je ook niet dingen zeggen, anders kun je net zo goed er uitzien als een teletubbie.
Touché!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je nu niet speelt?
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond
Oke, dan is het idd toegestaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.
Heb ook gemerkt dat toen ik een massive traffic pile up wilde veroorzaken, er wat lag kwam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Beter dit dan die sneue idioot die er alles aan deed om niet gay te zijn tijdens dat GTA event. Weet niet eens hoe die sneue heet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
nextgen presentatiequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.
Bij het 2e stoplicht links.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?
Halfordsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?
Hoe post ik gay als ik ondertussen een meisje om fotos vraag ben je wel crescent fresh?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
iedereen zit hier al 3 dagen streams te kijken, en daar was bovenstaand nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |