Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb der nu op FB haha.
Lastig te geloven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef margrev het volgende:
[..]
Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Monkiewa het volgende:
Postnl I love you; Zending is afgeleverd.
Nu nog 1 uur en 30 minuten werken..
Enternaar!! geen hengeloquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
Nou kijk eens aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
MM 47..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.quote:
Hier; http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:
Post die foto isquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.
Klopt, heb niet echt een zonnebrillengezicht, maar deze staat nog het meest fatsoenlijk als ik er een op doe ;pquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.
Heb je geen foto waarop je gewoon normaal niet zonontwijkend glimlacht zonder zonnebril op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, heb niet echt een zonnebrillengezicht, maar deze staat nog het meest fatsoenlijk als ik er een op doe ;p
Dat is schendig van privacy.quote:
Die kreeg ik niet van bol.comquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Hier; http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
Wel track en trace nummer nodig!
Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Fuck, CD2 er ingedaan verder niets gedaan en nu staat er install complete...
Toch verkeerd gedaan... ?:P
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril op
Mooi de tijd om even te kokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef EvanStone het volgende:
Net geïnstalleerd, duurde 17 minuten. (Playstation 3)
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.quote:
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.
Maar wat ik er bestel heb ik altijd de dag erna s'ochtends gewoon in huis.
Is nog nooit fout gegaan en heb daar echt al vaak wat besteld.
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril op
ik al 5xquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.
Echter woon ik in een appartementencomplex, waarbij ik geen zicht op de brievenbus heb. Ik ben al 2x bij de brievenbus geweest
fokhunkquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.
Hoe heb jij de PS3 ingesteld, wat geeft ie aan als je het opstartt? Gewoon 720p neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een spel!!!
Totaal geen last van kartels en dergelijke trouwens op mijn PS3, gta 4 was echt tienduizend keer zo erg.. De sfeer en muziek alleen al
Balen man...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.
Ook nooit problemen met bol.com gehad, maar kon pas Zondag bestellen en toen had bol.com hem niet meer.
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |