Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.
Ik leer liever non-shit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.
En bij mij nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen
Nee, je bent geen swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?
Zware tijden ouwe!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.
Same here... Geen sport maar wel Champions League kijken. Ach, als ik hem vanavond kan installeren is het mooi. Morgenavond niet thuis en dan donderdag spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.
allemaal onzin bij elkaar dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, je bent geen swagger.
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Seconde het volgende:
Zo blij dat ik hem niet besteld heb en naar de nachtrelease ben gegaan..
Dan zijn piemels ook dood.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
swag was dood op het moment dat justin bieber het woord in de mond nam
je weet toch
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor degene die hem over de post krijgen...
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor degene die hem over de post krijgen...
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo blij dat ik m met de post heb ontvangen en niet bij een nachtrelease ben geweest.
Dat werken is het ook niet. Same herequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.
Bij bol.com besteld.
Zit helaas nog op m'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |