Ja tis net alsof je met zn allen naar een nachtlaunch gaat van gta5 en dat de deur daar dan gewoon dicht is en dicht blijft wanneer je een meisje hoort opscheppen over dat ze gamed, niet dik is, en vervolgens geen fotoboek heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.
Jij denkt alleen maar jongens of niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Denken dat er echt meisjes op het internet zitten
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Je krijgt nu zwaar spam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Maar nu weet niet niet goed wat ik moet. Ik kan op zo'n korte termijn natuurlijk geen vrij nemen.
Wat een faalhaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.
Je bent swagger je hebt swag. leer je taal vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iemandquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkel
hoeveel dm's heb je al?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.
Ik leer liever non-shit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
En bij mij nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen
Nee, je bent geen swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?
Zware tijden ouwe!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.
Same here... Geen sport maar wel Champions League kijken. Ach, als ik hem vanavond kan installeren is het mooi. Morgenavond niet thuis en dan donderdag spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.
allemaal onzin bij elkaar dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, je bent geen swagger.
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |