SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder nog een dell inspiron 9400 laptop
Werking onbekend.
Is iig met het bekende Nvidia videokaart probleem weggelegd.
Mooi voor onderdelen!
tevens niet mijn foto, maar ziet er nog wel goed uit.
Heb er nog een los extra scherm bij, heeft ooit defecte backlight gehad, maar deze is gerepareerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijzen:
HTPC: ¤85
Desktop:¤130
Laptop:¤40
Liefst ophalen in Eindhoven
Verzenden wel mogelijk, maar op risico en kosten van koper.
[ Bericht 1% gewijzigd door madco op 17-09-2013 13:16:54 ]![]()
moet er een eind voor rijden hequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef madco het volgende:
[..]
Staat genoteerd, nog beetje aan de lage kant, wacht nog even af..![]()
![]()
Hoeveel Watt voeding heeft die HTPC?...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...![]()
Waarschijnlijk 300W, dat is meestal een standaard voeding die bij een HTPC case wordt geleverdquote:Op woensdag 18 september 2013 14:50 schreef madco het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.. ik zal vanavond eens kijken als ik thuis ben..![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk minder watts, heb nu een servertje met een 60W voedinkje maar die begint het te begeven
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...![]()
ion chipset treks zelfs makkelijk 3D!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:59 schreef vlutje het volgende:
Ook interesse in de HTPC, mits hij 1080p content aankan?
1080p doet ie lachend
zou t niet verkopen onder de 125 als ik TS was!![]()
Ik heb gisteravond even gekeken en het gaat hierbij om een 300W voeding.
1080p is idd geen probleem, speelt hij met gemak af, zelfs streaming via netwerk.![]()
300 Watt is mij teveel als thuisserverSucces met de verkoop!
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...![]()
Sorry voor de late ractie, weekendje weg geweest vandaar,quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef djlorenzo12 het volgende:
Je hebt me overtuigd, 80 euro en kom ik hem halen (Woon zelf ook in Eindhoven)
Maak er ¤85 van en je mag hem komen halen. zorg ik dat hij klaar staat voor gebruik.Nee sorry 2 tientjes laat ik hem voor staan. dan hou ik hem voor onderdelen voor kennissen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef xatlad het volgende:
2 tientjes voor de laptop
heb je de lader er nog bij?![]()
kan die HTPC ook gewoon dienen als desktop pceetje? Ik moet nog van mijn hightower af en wil een kleine pc op het bureau zetten. Heb nog een W7 licencieI only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.![]()
Akkoord, PM verstuurd, zie je verschijnenquote:Op maandag 23 september 2013 10:20 schreef djlorenzo12 het volgende:
85 is akkoord, kan hem vanavond halen als dat uitkomt, PM maar even adres en tijd.![]()
htpc al gereserveerd..quote:Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef Sosa het volgende:
kan die HTPC ook gewoon dienen als desktop pceetje? Ik moet nog van mijn hightower af en wil een kleine pc op het bureau zetten. Heb nog een W7 licencie![]()
Ik wil er ook nog steeds vanafquote:maar voor die ¤90 blijft hij voorlopig nog wel even in mijn bezit
Specs van de laptop eventueel?quote:![]()
Doen we toch fijn ruilenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef madco het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds vanafmaar voor die ¤90 blijft hij voorlopig nog wel even in mijn bezit
![]()
![]()
je weet dat er al door piet_piraat 100 is geboden? zie hieronderquote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef madco het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds vanafmaar voor die ¤90 blijft hij voorlopig nog wel even in mijn bezit
quote:Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
Ow inderdaad je had gelijk, helemaal niet gezien doordat topic een 2e pagina heeft gekregen.. alleen de post van marcosta gezien..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Geckoo het volgende:
[..]
je weet dat er al door piet_piraat 100 is geboden? zie hieronder
[..]![]()
is tie ook gewoon waardquote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef madco het volgende:
Desktop ook gereserveerd via marktplaats (¤150)![]()
![]()
150 kun en moet je er voor krijgen maar dat was het mij persoonlijk niet waardquote:hoop wel dat het een echte koper is en niet de gemiddelde mp no show
![]()
was uiteraard ook maar een geintjequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef marcosta het volgende:
[..]
150 kun en moet je er voor krijgen maar dat was het mij persoonlijk niet waardhoop wel dat het een echte koper is en niet de gemiddelde mp no show
Maar hij heeft iig een afspraak gemaakt voor zondag... dus we zullen zien of er iemand komt opdagen![]()
![]()
en?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:26 schreef madco het volgende:
[..]
was uiteraard ook maar een geintje
Maar hij heeft iig een afspraak gemaakt voor zondag... dus we zullen zien of er iemand komt opdagen![]()
mooi voor jou!quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef madco het volgende:
hij is geweest
toch nog betrouwbare mensen op MP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |