Ik wil er ook nog steeds vanafquote:
Specs van de laptop eventueel?quote:
Doen we toch fijn ruilenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef madco het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds vanafmaar voor die ¤90 blijft hij voorlopig nog wel even in mijn bezit
je weet dat er al door piet_piraat 100 is geboden? zie hieronderquote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef madco het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds vanafmaar voor die ¤90 blijft hij voorlopig nog wel even in mijn bezit
quote:
Ow inderdaad je had gelijk, helemaal niet gezien doordat topic een 2e pagina heeft gekregen.. alleen de post van marcosta gezien..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Geckoo het volgende:
[..]
je weet dat er al door piet_piraat 100 is geboden? zie hieronder
[..]
is tie ook gewoon waardquote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef madco het volgende:
Desktop ook gereserveerd via marktplaats (¤150)
150 kun en moet je er voor krijgen maar dat was het mij persoonlijk niet waardquote:
was uiteraard ook maar een geintjequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef marcosta het volgende:
[..]
150 kun en moet je er voor krijgen maar dat was het mij persoonlijk niet waardhoop wel dat het een echte koper is en niet de gemiddelde mp no show
en?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:26 schreef madco het volgende:
[..]
was uiteraard ook maar een geintje
Maar hij heeft iig een afspraak gemaakt voor zondag... dus we zullen zien of er iemand komt opdagen
mooi voor jou!quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef madco het volgende:
hij is geweest
toch nog betrouwbare mensen op MP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |