http://www.olijfoliezeep.nl/c-803993/aleppo-zepen/quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Ik douche en was me ook te vaak met parabenenzeep en -shampoo. Eigenlijk is het beter met washand te wassen en met slechts beetje groene zeep, of zonder zeep om de dag. Maar ja, die geurtjes hè? Als je je kleding maar tijdig vervangt en jezelf wast, vallen die geuren wel mee. Maar ik spuit me ook suf met eau de toilette.
Dus je post allemaal onzin die niks met het topic te maken heeft..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat geblokkeerde zweetklieren zouden lijden tot zonnebrand, ik zei dat je met deo en parfum je zweetklieren blokkeerd en als je dan in de zon gaat liggen tot je rood bent om problemen vraagt, en jij maakt me uit voor aluhoedje met je nibiru bullshit dus tief een eind op.
En uit Aleppo of all places!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.olijfoliezeep.nl/c-803993/aleppo-zepen/
![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En uit Aleppo of all places!
![]()
thnx
Vort, terug naar BNW, ksstquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Smeer me nooit meer in naar dat ik de achter kant van zonnebrand crème heb gelezen. Alles je oma dat op drinkt is die in een dag dood zo chemisch is die zooi kan nooit goed zijn. Kanker ontstaat door dat het lichaam het simpel weg niet meer aan kan door bijvoorbeeld de vele gifstoffen of stress. En is dus ook makkelijk te behandelen door simpel weg je leefgewoontes aan te passen. Ik laat me eigenlijk liever verbranden dan in te smeren. Je lichaam past zich wel aan aan de hoeveelheid zonnestraling.
Ik zou daar niet op rekenen als ik jou was..quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Smeer me nooit meer in naar dat ik de achter kant van zonnebrand crème heb gelezen. Alles je oma dat op drinkt is die in een dag dood zo chemisch is die zooi kan nooit goed zijn. Kanker ontstaat door dat het lichaam het simpel weg niet meer aan kan door bijvoorbeeld de vele gifstoffen of stress. En is dus ook makkelijk te behandelen door simpel weg je leefgewoontes aan te passen. Ik laat me eigenlijk liever verbranden dan in te smeren. Je lichaam past zich wel aan aan de hoeveelheid zonnestraling.
en ze heet nog wel sneeuwitjequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vort, terug naar BNW, ksst
Wie laat ook de hele tijd die deur open?
Moedig jij ook nog aan met die linkquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ze heet nog wel sneeuwitjesneeuwitje is een beetje dom zullen we maar denken
ja eh... ik ga wel effe etenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moedig jij ook nog aan met die link
Nog iemand die het snapt!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
20 minuten per dag in de zon is genoeg om aan je vitamine D te komen,
Die 20 minuten moet je je dan niet insmeren met zonnebrandcreme.
sneeuw-itjequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ze heet nog wel sneeuwitjesneeuwitje is een beetje dom zullen we maar denken
Zuurstof is inderdaad dodelijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef Spicecrafts het volgende:
Ja van ademen krijg je ook kanker.
Ga je dood aan hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja maar ik ga nu toch maar even eten
Maar sterft men dan door de zonnebrandolie, de kanker of de chemotherapie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Automatisch het volgende:
De sterfte door melanoom, een veelvoorkomende vorm van huidkanker, is in ons land de laatste jaren fors toegenomen. Vorig jaar overleden 793 mensen hieraan, ten opzichte van 470 in 2000, zo blijkt uit cijfers van het CBS.
Dat heet "body-spray"....quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deo/parfum zit vol chemicaliën die reageren op (extreme) hitte, daarnaast blokkeren ze ook nog eens je zweetklieren, vervolgens gaan mensen daarmee op een strand liggen in de middag zon, uren lang.. tot ze rood zijn.
Snap je nu nog niet het probleem?
Vooral jongeren jaar willen hun hele lichaam nog weleens helemaal onder-deoën op het strand, je ziet het elke zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |