Niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Dat je kanker krijgt van zonnebrand is natuurlijk onzin.
Beste is niet teveel zonnen maar ja, gros van de blanke mens wil graag een bruine teint tijdens de zomer. Dus gaan ze met zijn allen onder de zonnebank en in zomer weer uuuuuuuuuuuuuren in die zon zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Niet helemaal.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)sico-op-kanker.dhtml
En die zijn dus de pineut....quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Beste is niet teveel zonnen maar ja, gros van de blanke mens wil graag een bruine teint tijdens de zomer. Dus gaan ze met zijn allen onder de zonnebank en in zomer weer uuuuuuuuuuuuuren in die zon zitten.
Link naar wetenschappelijke onderbouwing?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Nattekat het volgende:
20 minuten per dag in de zon is genoeg om aan je vitamine D te komen,quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
Huidkanker wordt veroorzaakt door zonnebrandcreme
Jaaaaaaaa juist ja. dat je in de zon ligt heeft er verder niks mee te maken
Sjezus, hoor je dit voor het eerst ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Link naar wetenschappelijke onderbouwing?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:15 schreef trovey het volgende:
Gewoon roomblank, winter en zomer...het gaat wel weer de norm worden
...hoop ik want ik heb geen andere keuze.
Melkflessen united.quote:
Niet slim, aangezien de meeste mensen vitamine D tekort hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Je moet sowieso de zon zoveel mijden. Daar veroudert je huid alleen maar van.
De impact van de zon; een tweelingquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef MarkBroflovski het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen kunnen tegenwoordig niet nadenken hoe massamoordenaar de zon is
Dat gaat over zonnebrandCREME.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
20 minuten per dag in de zon is genoeg om aan je vitamine D te komen,
Die 20 minuten moet je je dan niet insmeren met zonnebrandcreme.
[..]
Sjezus, hoor je dit voor het eerst ofzo?![]()
http://eindtijdnieuws.blo(...)zonnebrandcreme.html
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat over zonnebrandCREME.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:41 schreef Automatisch het volgende:
De sterfte door melanoom, een veelvoorkomende vorm van huidkanker, is in ons land de laatste jaren fors toegenomen. Vorig jaar overleden 793 mensen hieraan, ten opzichte van 470 in 2000, zo blijkt uit cijfers van het CBS.
Nederland behoort tot de EU-landen met het hoogste sterftecijfer als gevolg van melanoom. Achter Slovenië staat ons land op een tweede plaats. In Zuid-Europa ligt de sterfte lager dan in Noord-Europa. Volgens het CBS houdt dit verband met het feit dat mensen met een lichtere huidskleur sneller melanoom krijgen dan mensen met een donkere huidskleur.
Meer: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rven-aan-huidkanker/
[b]Wat is waar?
"Huidkanker wordt veroorzaakt door zonnebrandcremes waar iedereen in Nederland zich massaal mee insmeert, in Zuid-Europa wordt die troep nauwelijks gebruikt en krijgen veel minder mensen huidkanker."[/b]
Of komt het echt doordat hier meer mensen met lichte huid wonen dan in Zuid Europa?
Nattekat had het niet over de creme maar over het verbranden zelf.quote:
Ja, ik kan wel lezen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nattekat had het niet over de creme maar over het verbranden zelf.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
20 minuten per dag in de zon is genoeg om aan je vitamine D te komen,
Die 20 minuten moet je je dan niet insmeren met zonnebrandcreme.
[..]
Ja en nu? Ik zie nergens een wetenschappelijke onderbouwing van Nattekat dat verbranden geen verhoogd risico op kanker geeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel lezen hoor.
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |