abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131277201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee maar ze hebben zo'n hoge intelligentie immers om zich een coating van chemicaliën op te brengen voordat ze zich in een vulkaan werpen.
Ik snap je punt niet.. maar ik ben ook geen lid van de Mensa. Ik eet er wel eens, trouwens
pi_131277262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar ben je niet zo goed in lezen:

[..]

Zal wel aan mij liggen dan :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:51:07 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131277264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet.. maar ik ben ook geen lid van de Mensa. Ik eet er wel eens, trouwens
deo/parfum zit vol chemicaliën die reageren op (extreme) hitte, daarnaast blokkeren ze ook nog eens je zweetklieren, vervolgens gaan mensen daarmee op een strand liggen in de middag zon, uren lang.. tot ze rood zijn.

Snap je nu nog niet het probleem?

Vooral jongeren jaar willen hun hele lichaam nog weleens helemaal onder-deoën op het strand, je ziet het elke zomer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:51:18 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_131277271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen dan :')
Inderdaad :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_131277431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

deo/parfum zit vol chemicaliën die reageren op (extreme) hitte, daarnaast blokkeren ze ook nog eens je zweetklieren, vervolgens gaan mensen daarmee op een strand liggen in de middag zon, uren lang.. tot ze rood zijn.

Snap je nu nog niet het probleem?

Vooral jongeren jaar willen hun hele lichaam nog weleens helemaal onder-deoën op het strand, je ziet het elke zomer.
Zonnebrand heeft helemaal niets te maken met hitte, maar met UV-straling.. Heb je weer eens wat gelezen op Niburu o.i.d.?
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:56:33 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131277453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zonnebrand heeft helemaal niets te maken met hitte, maar met UV-straling.. Heb je weer eens wat gelezen op Niburu o.i.d.?
IK HEB HET OVER DEODORANT EN PARFUM, sukkel.
pi_131277532
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je hebt het over "geblokkeerde zweetklieren" die zouden lijden tot zonnebrand. Niet gaan schelden graag, het is toch echt jouw manier van schrijven die tot verwarring leidt..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 14:02:19 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131277647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja en nu? Ik zie nergens een wetenschappelijke onderbouwing van Nattekat dat verbranden geen verhoogd risico op kanker geeft.
Ik heb gezegd dat zonnebrandcrème zelf er niet voor zorgt, niets anders.

Dat je een grotere kans krijgt op kanker door de zon is gewoon waar, straling zorgt voor mutaties in het DNA. Als je verbrand verlies je een dun schilletje dat je beschermt tegen die straling.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131277703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Vergeet de cosmetica, zeep, shampoo en andere shit niet :')

http://www.warriorsforhealth.com/ingred-nat-cosmetica.html

We are going to die :') one way or another :7
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:14:36 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_131278044
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er stond niets over creme. Je moet wel duidelijk zijn.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 14:25:23 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131278387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Er stond niets over creme. Je moet wel duidelijk zijn.
Voor sommigen is zonnebrand de crème. Voor anderen is het de rode huid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:31:54 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_131278608
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat je een grotere kans krijgt op kanker door de zon is gewoon waar, straling zorgt voor mutaties in het DNA. Als je verbrand verlies je een dun schilletje dat je beschermt tegen die straling.
Yup dat zei mijn dermatoloog ook. Als kind ben ik best vaak in de zon geweest zonder bescherming destijds want er was toen nog niets over bekend. Jaren later dus een melanoom.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:49:01 #43
78918 SeLang
Black swans matter
pi_131281132
quote:
Volgens het CBS houdt dit verband met het feit dat mensen met een lichtere huidskleur sneller melanoom krijgen dan mensen met een donkere huidskleur.
Dit is stigmatisatie!!111EINZ1111
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:08:53 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131281796
Tja, de gezondheidsnazi's maken zich liever druk over zout of vetbelasting
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:10:28 #45
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131281855
Het gaat om lange tijden zonder bescherming in de zon van die delen van de huid die normaliter niet aan de zon blootstaan.

Weinig mensen hebben dus melanomen op hun gezicht of armen. Zij komen wel vaak voor op schouders en rug, die normaliter vaak bedekt zijn.

Het gaat er dus om of de huid gewenning heeft kunnen ervaren. Mensen in Zuid-Europa zonnen minder lang, maar vaker en hun huid heeft dus tijd om zich te beschermen door melanine, natuurlijk (meer) huidvet (natuurlijke zonnebrand) en verdikking. Zoals onze hand-, arm- en neushuid ook voldoende dik is en weerstand biedt tegen de zon.

Sommige zonnebrandcrèmes bevatten helaas vaak oxybenzeen dat door het zonlicht wordt uiteengebroken en afgebroken tot losse benzeenringen. Benzeen is giftig en te lange blootstelling eraan veroorzaakt kanker. Ook schilders en monteurs die met benzeenhoudende stoffen werkten kregen vaak huidkanker, keel- of longkanker. Of althans vaker, want niet iedereen die risicovolle stoffen binnenkreeg, ontwikkelt later ook kanker.

Kanker hangt immers ook van de algemene gezondheid af. Er zijn groentes en bepaalde andere stoffen die kanker remmen of zelfs kunnen bestrijden. Olijven, broccoli (zeer krachtig), knoflook (zeer krachtig, ook bij goede lichaamsuitscheiding giftige stoffen en zware metalen opgeslagen in de lever), uien, omega-3 en andere voedingsstoffen helpen bij de bescherming van de huid en organen op natuurlijke wijze of werkend kankerremmend of preventief. Deze voedingsstoffen eet men in de Mediterrane wereld ook. Hier minder.

Dat laatste moet natuurlijk niet overdreven worden. Ook in Spanje en Italië komen kanker gewoon voor, het is dus de combinatie van huidgewenning, vermijden van de felle zon rond middaguur door siësta, natuurlijke melanineniveaus, gebruik vervuilde conventionele zonnebrandcrèmes en het eten van gezond en kankerremmend voedsel.

Dat laatste is 'explosief', met name voor de farmaceutische industrie natuurlijk. Die verkopen nu ook al broccoli-extractpillen. Beter is gewoon deze groenten en andere afwisselend te eten in verse vorm.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:11:46 #46
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131281903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, de gezondheidsnazi's maken zich liever druk over zout of vetbelasting
Natrium is het probleem.

Kalium- (potassium-), selenine- en andere zouten zijn niet problematisch in geringe mate. We krijgen teveel gezuiverd natriumchloride binnen.

Zout is echter niet per se ongezond, integendeel, het is levensnoodzakelijk. Maar geen eenzijdig zout.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:12:28 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131281933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je hebt het over "geblokkeerde zweetklieren" die zouden lijden tot zonnebrand. Niet gaan schelden graag, het is toch echt jouw manier van schrijven die tot verwarring leidt..
Ik zeg nergens dat geblokkeerde zweetklieren zouden lijden tot zonnebrand, ik zei dat je met deo en parfum je zweetklieren blokkeerd en als je dan in de zon gaat liggen tot je rood bent om problemen vraagt, en jij maakt me uit voor aluhoedje met je nibiru bullshit dus tief een eind op.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:18:13 #48
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131282119
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat geblokkeerde zweetklieren zouden lijden tot zonnebrand, ik zei dat je met deo en parfum je zweetklieren blokkeerd en als je dan in de zon gaat liggen tot je rood bent om problemen vraagt, en jij maakt me uit voor aluhoedje met je nibiru bullshit dus tief een eind op.
Aluminiumoxide komt via deodorant ook in ons lichaam. Een zwaar metaal. Knoflook helpt dat verwijderen.

Niet per se giftig of dodelijk, maar wel schadelijk. Lelijke striae kunnen het gevolg zijn in oksel- en rugstreek.

Voldoende olieachtige huidvetafscheiding is natuurlijke zonnebrand. Kijk naar Portugese schaapsherders en hun vette gezichten. Dat is natuurlijke bescherming. Wij wassen in het Westen wegens de nare geurtjes met zware parabenen en siliconen. Wij wassen onze natuurlijke vetbeschermingslagen van de huid weg, waardoor deze vrij komt te liggen.

Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Ik douche en was me ook te vaak met parabenenzeep en -shampoo. Eigenlijk is het beter met washand te wassen en met slechts beetje groene zeep, of zonder zeep om de dag. Maar ja, die geurtjes hè? Als je je kleding maar tijdig vervangt en jezelf wast, vallen die geuren wel mee. Maar ik spuit me ook suf met eau de toilette.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:19:33 #49
45206 Pietverdriet
pi_131282160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:18 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Aluminiumoxide komt via deodorant ook in ons lichaam. Een zwaar metaal.
Aluminium is zeker geen zwaar metaal, het is een lichtmetaal
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:20:53 #50
45206 Pietverdriet
pi_131282204
quote:

Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Ik douche en was me ook te vaak met parabenenzeep en -shampoo. Eigenlijk is het beter met washand te wassen en met slechts beetje groene zeep, of zonder zeep om de dag. Maar ja, die geurtjes hè? Als je je kleding maar tijdig vervangt en jezelf wast, vallen die geuren wel mee. Maar ik spuit me ook suf met eau de toilette.
Nee, ook onzin, zeep is een base, je moet juist een huid PH neutrale wasemulsie (licht zuur) gebruiken zoals Sebamed
pi_131282485
quote:

[..]

http://www.olijfoliezeep.nl/c-803993/aleppo-zepen/

O+ _O_
pi_131282859
Ik heb twee weken geleden twee verdachte moedervlekken laten weghalen, gister telefoontje gehad dat ze onschuldig zijn. Alleen de hechtingen er nog uit nu :P
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:40:37 #53
45206 Pietverdriet
pi_131282899
De moeder van alle vlekken?
pi_131283155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dus je post allemaal onzin die niks met het topic te maken heeft..
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:49:32 #55
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131283262
quote:
En uit Aleppo of all places!

_O_ ^O^ thnx
pi_131283289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:49 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

En uit Aleppo of all places!

_O_ ^O^ thnx
Graag gedaan :+
pi_131283440
Smeer me nooit meer in naar dat ik de achter kant van zonnebrand crème heb gelezen. Alles je oma dat op drinkt is die in een dag dood zo chemisch is die zooi kan nooit goed zijn. Kanker ontstaat door dat het lichaam het simpel weg niet meer aan kan door bijvoorbeeld de vele gifstoffen of stress. En is dus ook makkelijk te behandelen door simpel weg je leefgewoontes aan te passen. Ik laat me eigenlijk liever verbranden dan in te smeren. Je lichaam past zich wel aan aan de hoeveelheid zonnestraling.
omaploma
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:57:12 #58
45206 Pietverdriet
pi_131283576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Smeer me nooit meer in naar dat ik de achter kant van zonnebrand crème heb gelezen. Alles je oma dat op drinkt is die in een dag dood zo chemisch is die zooi kan nooit goed zijn. Kanker ontstaat door dat het lichaam het simpel weg niet meer aan kan door bijvoorbeeld de vele gifstoffen of stress. En is dus ook makkelijk te behandelen door simpel weg je leefgewoontes aan te passen. Ik laat me eigenlijk liever verbranden dan in te smeren. Je lichaam past zich wel aan aan de hoeveelheid zonnestraling.
Vort, terug naar BNW, ksst

Wie laat ook de hele tijd die deur open?
pi_131283601
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Ik zou daar niet op rekenen als ik jou was..

http://www.goodadvicebooks.nl/artikelen/huidkanker.html
pi_131283671
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vort, terug naar BNW, ksst

Wie laat ook de hele tijd die deur open?
en ze heet nog wel sneeuwitje :') sneeuwitje is een beetje dom zullen we maar denken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')