Die heeft volgens mij een oude kledingset van Bea mogen lenen.quote:
Traditie enzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:21 schreef tralalala het volgende:
Lieve mensen, elke mongool weet...
Andere tekst
Kun je die nog eens herhalen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon blijven oefenen, Rens. Ik ben je Van Bommel grap nog niet vergeten.
Hoort toch zo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef Rickario het volgende:
Jammer dat hij niet gewoon lekker onderuitgezakt in de troon wat begint te ouwehoeren
Door de crisis moest hij bezuinigen op scheermesjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef waxmask het volgende:
Plasterk...zwerver van het kabinet... Daar ziet zelfs Spekman er netjes bij uit....
Hoe zal het met Corrie zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef Specularium het volgende:
Ivo heeft er ook al 8 flessen jenever in zitten.
net als die nieuwslezer van het NOS Journaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Door de crisis moest hij bezuinigen op scheermesjes.
Zetten we hem ook in een smart ipv de koets. En een zitzak ipv die troon. En natuurlijk gewoon in de Starbucks. Lekker hipquote:
Zitzakken zijn zó seventiesquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zetten we hem ook in een smart ipv de koets. En een zitzak ipv die troon. En natuurlijk gewoon in de Starbucks. Lekker hip
Geen hoedje in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef tralalala het volgende:
Wtf heeft Jeanine Hennis-dinges aan?![]()
Microfoon is niet echt top, kan ook de plaatsing zijn.quote:
Het is ook best spannend zo'n eerst keer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
Willem Alexander zal zo wel wat meer bravoure krijgen als de spanning wat gezakt is.
Ik had het Microsoft Sam laten doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef Rickario het volgende:
Ik heb al een hekel aan het voorlezen van een Sinterklaas gedicht. Wat een kutwerk moet dit zijn
En de kleindochters op de zitzak ervoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef waxmask het volgende:
Mams ligt thuis met de hondenpantoffels op de bank?
Klinkt echt bagger ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Microfoon is niet echt top, kan ook de plaatsing zijn.
De Azteken komen!quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef alors het volgende:
Als Jetta haar hoed afzet kan ze hem net als in Transformers ombouwen tot rollator.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef alors het volgende:
Als Jetta haar hoed afzet kan ze hem net als in Transformers ombouwen tot rollator.
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef waxmask het volgende:
Hopelijk krijgen we straks Wim Daniels voor wat duiding en taalfouten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef OProg het volgende:
Ik ga weer GTA V spelen. Zie het vanavond wel.
De grap die je wist dat zou komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef waxmask het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef OProg het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Zie Gala - Madrid vanavond wel.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef waxmask het volgende:
Dit. Ik heb echt medelijden met Willy.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef Be-Smart het volgende:
Guttegut, je zal toch maar verplicht het reclame praatje van die halve zool moeten uitspreken. Het is in ieder geval wel jip-en-janneketaal.
Je ziet dat het hem eigenlijk ook geen anus interesseert allemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dit. Ik heb echt medelijden met Willy.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ben al snel de weg kwijt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef Be-Smart het volgende:
Guttegut, je zal toch maar verplicht het reclame praatje van die halve zool moeten uitspreken. Het is in ieder geval wel jip-en-janneketaal.
Thuis staat het bier al koud.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Fer het volgende:
Hij voert het tempo op. Hij wil ervan af denk ik
U bent import?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ben al snel de weg kwijt.
Kan hij thuis weer gaan gamen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Fer het volgende:
Hij voert het tempo op. Hij wil ervan af denk ik
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zou gewoon steeds een alinea overslaan als ik daar zat
GTA V is uit hé.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan hij thuis weer gaan gamen.
Zegt genoeg over de aanpak van afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef alors het volgende:
Vorige keren konden ze altijd nog zeggen dat het in Nederland relatief goed ging in vergelijking met de rest van Europa, zelf dat lukt niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |