Alsof iemand een emmer mest over dr jurk heeft geflikkerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:10 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kwaliteit is niet erg hoog, maar goed.
Gekkigheid.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Specularium het volgende:
Daar staat Aleid iets te tof doen.
Ik vind de kleur ook niet fresh.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof iemand een emmer mest over dr jurk heeft geflikkerd.
Echt afzichtelijk.
In die jurk zou zelfs J. Alba niet om aan te gluren zijn.quote:
Treurig figuur.quote:
Allemaal even lachen om onze huiscabaretier RensAjacied.quote:
Mijn anekdotes en grappen en grollen komen er vandaag niet helemaal lekker uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen om onze huiscabaretier RensAjacied.
J. Alba zou die jurk dan ook waarschijnlijk uittrekken in een of ander J_V gifje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die jurk zou zelfs J. Alba niet om aan te gluren zijn.
Vandaag?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn anekdotes en grappen en grollen komen er vandaag niet helemaal lekker uit.
Gewoon blijven oefenen, Rens. Ik ben je Van Bommel grap nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn anekdotes en grappen en grollen komen er vandaag niet helemaal lekker uit.
Ik heb je nog nooit eerder zien posten dus het lijkt mij dan ook sterk dat je nooit mijn befaamde grappen hebt meegemaakt. Is verder niet erg.quote:
Ik dacht dat jij wel van smakeloos hield.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hilarisch, maar de volgende keer ga ik het weghalen.
Ik vond mijn grap pas leuk toen het nog uitkwam ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon blijven oefenen, Rens. Ik ben je Van Bommel grap nog niet vergeten.
Soms wel soms niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van smakeloos hield.
En er maar 30 seconden van kunnen genietenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef OProg het volgende:
Die mensen langs de kant die er al vanaf 8 uur staan.
Niet zo goed als bij de kroning.quote:
Korsakov.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |