Je denkt dat Messi geen spits is?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat je Stoichkov ook een spits vindt.
Gaat goed zo..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-09-2013 om 13:40:31#Wijnaldum vier tot acht weken uitgeschakeld bij #PSV. Mist dus sowieso ook #PSV-#Ajax zondag. reageer retweet
Jullie geluk, staat Toivonen er tegen Ajax in.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat goed zo..twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-09-2013 om 13:40:31#Wijnaldum vier tot acht weken uitgeschakeld bij #PSV. Mist dus sowieso ook #PSV-#Ajax zondag. reageer retweet
Moet ie wel beter gaan spelen dan in zijn invalbeurten. Bovendien niet echt geschikt voor een systeem met 2 aanvallende middenvelders. We zullen het zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie geluk, staat Toivonen er tegen Ajax in.
Ik vind een speler als van Persie ook geen spits. Een spits is in mijn ogen een echte target man die aangespeeld wil worden en wil scoren. Dan heb je nog aanvallers, dat zijn spelers die hun eigen kans kunnen creëren en afronden en op alle posities in te zetten zijn, en dan heb je typische buitenspelers, die echt alleen een actie kunnen maken aan de zijkant om een voorzet te maken en te schieten.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd wat jullie definitie van een spits is en wat iemand wel en iemand geen spits maakt.
En dan maakt Poulsen hem weer aan het huilenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:56 schreef StijnDa het volgende:
Moeilijk inschatten wat het huidige niveau van Ola is na die beperkte speelminuten. Kan wel een verschil gaan maken dit seizoen, wil hem dus wel eens in de basis zien tegen Ajax. Is ook een speler die weet wat het is om dat soort wedstrijden te spelen.
Dat wordt hem denk ikquote:Op woensdag 18 september 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar Maher op 10 en Hilje + Schaars erachter.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Best vermoeiend die mantwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-09-2013 om 14:19:33Cocu houdt mbt. uitval #Wijnaldum een slag om de arm. Hij rekent niet op 2 maanden. In ieder geval een week of meer, zegt hij. reageer retweet
Gaat hij net zo hard huilen als Poulsen vanavond?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
En dan maakt Poulsen hem weer aan het huilen
Ik denk dat we misschien dan meer van de eckte Maher gaan zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook nog
Maar nu wel Maher op 10 a.u.b.
daaromquote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat we misschien dan meer van de eckte Maher gaan zien.
Daarom ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook nog
Maar nu wel Maher op 10 a.u.b.
Ik denk niet dat Cocu zijn systeem met de punt naar achteren gaat omgooien.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twan Scheepersquote:Op woensdag 18 september 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
0:28 wie is dat tussen Zanka en Tyton?
Mensen die nog steeds niet snappen dat Cocu met de punt naar achteren speelt en er dus geen '10' meedoet.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar Maher op 10 en Hilje + Schaars erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |