Dat vind ik juist wat tegen vallenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar goed, PSV doet gewoon zijn best. Meer kunnen ze ook niet doen.
Echt heel erg veel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Morendo het volgende:
Bedankt PSV. Je kost ons weer heel veel punten.
Ja, PSV doet echt erg z'n best. Dat zien we duidelijk..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En PSV speelt thuis en Ajax speelde uit in Spanje. Was nog geflatteerd ook.
Maar goed, PSV doet gewoon zijn best. Meer kunnen ze ook niet doen.
Die kan er echt niks van en maar wijzenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Morendo het volgende:
Begin tenminste met de sterkste startopstelling. Dat gekut altijd met spelers van het kaliber Hiljemark.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de eerste "Wij, jullie" figuren zijn gearriveerd. Dat doet het niveau altijd goed.
O, dat lijdt geen twijfel. Nadat jullie die Amsterdammers vernederen is het smooth sailing all the way to the bank.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar we worden wel kampioen hoor jongens
Wedstrijd op zichquote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Enchanter het volgende:
ik zie het net pas
Zondag zullen ze wel weer de sterren van de hemel spelen , want Ajax
Que?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Als we jullie zondag maar 3 punten kosten, vind ik het primaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Morendo het volgende:
Bedankt PSV. Je kost ons weer heel veel punten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet bij PSV vanavond..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wij, jullie posts doel ik op.quote:
Eerst was het Bakkali, nu die weer mee doet en het niets uitmaakt is het Rekikquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blijkbaar kan PSV niet zonder Rekik ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |