Durf ik niet te zeggen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Weet je of dit ook voor PS3 consoles van toepassing is?
waar?quote:
In 't menu?quote:
Bij mij niet. Ik was met m'n pre-order sneller klaar dan de meeste.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.
Zo kan je de grootte goed zien aan het doosje rechtsonder:quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kut. Dan moet ik die ook hebben.
ach, je bent iig verzekerd van je exemplaar omdat er eentje klaar ligt met je naam eropquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dan denk je ' Fijn, ik heb een pre order'
kwart miljoen, in 1 fucking land? Gast... fifa is in 20 landen afgelopen jaar 1.8 miljoen keer verkocht.. ik denk niet dat het zó snel gaat. Wellicht dat randstad vandaag of morgen al wel zonder komt te zitten, maar alles? Think not.quote:
Heb ook nog geen grote problemen ondervonden, maar vroeg het me af of het zou werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd
Viel me op de MM foto's ook al op... veel meer PS3 exemplaren dan Xboxquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Makro Nuth had er vanmorgen nog genoeg
Tief alsjeblieft even op met je spoiler map...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo kan je de grootte goed zien aan het doosje rechtsonder:
[ afbeelding ]
En er staat ook veel meer op:
[ afbeelding ]
De hele kaart staat bomvol met rode icoontjes
Dat is toch geen spoiler mongoolquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft even op met je spoiler map...
Doe kalm G.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft even op met je spoiler map...
Ok...bij Xbox 360 moet het manual aangegeven worden, bij mij iig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Heb ook nog geen grote problemen ondervonden, maar vroeg het me af of het zou werken.
Bij de PS3 is het in ieder geval wel zo dat mijn TV een 720p signaal krijgt als je GTAV opstart. Dus denk dat de PS3 het automatisch doet.
Waarom denk je dat die map in de OP in een spoiler staat? Juist....quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is toch geen spoiler mongool
Frusterendquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef Furdinand het volgende:
Waar blijft verdomme dat geklepper van mijn brievenbus
De vraag naar de PS3 versie zal ook wel veel groter zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Viel me op de MM foto's ook al op... veel meer PS3 exemplaren dan Xbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |