Wanneer was datquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
Dixons kreeg ze net binnen toen ik daar kwam, PostNL was aan het uitladen.
denk dat het een lynx is of een cougar. Die had je ook in RDR en die vermoorden je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef delano.888 het volgende:
Die beesten in de bergen die lijken op grote katten maar klinken als tijgers, kunnen die je vermoorden? Ze klinken wel freaky!
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb zo een toffe snelle dure auto gejat maar zie nergens waar ik die kan verzekeren. Weet iemand dat?
Bij mij duurde dat een kwartier tot 20minuten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:44 schreef FritsFlits het volgende:
PS3 versie installing vanaf 12.43u... Ben benieuwd hoelang het duurt. 8,4GB installeren in ieder geval.
als je hem kapot rijdt hoef je geen nieuwe te kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?
Voor veel missies moet je overstappen in een andere auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan je shit verzekeren dan? Wat is daar het nut van?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nooit meer zaken doen met post.nl. bah, blah.
Nieuwe doosjes ruiken is altijd weer een feest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dat doosje met inhoud ruikt nieuw naar Playdo
haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe doosjes ruiken is altijd weer een feest.
Hier zit een stuk schuim bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dat doosje met inhoud ruikt nieuw naar Playdo
In laatste GTA games moest je altijd tappen om echt te sprintenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef GeorgeMichael het volgende:
Tof spel. Helaas wel TAP A TO SPRINT![]()
Achja het heeft ook wel wat. Werken om te sprinten. Maar liever niet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In laatste GTA games moest je altijd tappen om echt te sprinten
Kan er geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
nu ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In laatste GTA games moest je altijd tappen om echt te sprinten
Ziet er wel nice uit hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
PS3 Special Edition. Buitenste doosje is van karton, binnenste doosje is metaalachtig met een glinsterende cover. (zie je niet op de foto)
Blueprint kaart zit er opgevouwen in, en ook een papiertje met een code om alle bonusdingen te downloaden. In het doosje met het spel zitten de manual en de standaard kaart.
Vind het wel tof, alleen voor in de kast is het doosje van de Standard Edition wel mooier eigenlijk.Het kartonnen doosje blijft nooit goed en het metalen doosje heeft niet de boxart of achterkant ofzo.
Klopt, hoewel hij ook zachtjes kan sprinten als je eerst snel gaat en dan de knop ingedrukt houdt.quote:
Echt waar! Voortaan gewoon naar de winkel. Kut Post.nlquote:
Ah, dat antwoord krijg ik dus over een maand ofzo.quote:Bedankt voor het indienen van uw klacht. Uw klacht wordt in behandeling genomen.
Op dit moment ervaren wij grotere drukte dan verwacht. We doen ons uiterste best om uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen, dit kan echter langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Ja, een stuk groter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Is die blauwe kaart trouwens groter dan de 'normale'?
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:55 schreef Boterbartje het volgende:
Mediamarkt heeft nog ruime voorraad in de winkel hoor. Vanwaar al die drukte?
Dan moet je haast wel gehandicapt zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Nober het volgende:
Eerste missie aan het doen, met het geld naar buiten en toen op de politie schieten met z'n drieën maar mijn kogels zijn op dus ik kijk maar een beetje toe achter een paar kisten tot ik verder kan.
Weet je of dit ook voor PS3 consoles van toepassing is?quote:
En dan denk je ' Fijn, ik heb een pre order'quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.
Ja, MM heeft 250.000 exemplaren over alle vestigingen. Dat is zo fucking veel.. hoe groot is de kans dat dit binnen een week allemaal weg zou zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.
Sensitivity aanpassen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt of je op een ijsbaan rijd, constant
groot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, MM heeft 250.000 exemplaren over alle vestigingen. Dat is zo fucking veel.. hoe groot is de kans dat dit binnen een week allemaal weg zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |