Tuurlijk, afgeleverd is afgeleverd!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:32 schreef Friday12 het volgende:
Is 2 uur genoeg denk je voor BS om mijn pre order uit te pakken?
5 minuten te veel ik word niet goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ps3 zeker?Xbox is 5 minuten.
Je kan toch wel ff gaan pissen als je de deur open doet voor de pizzakoerier?quote:
nee dat is niet zo. Het is echt heel anders San Saints rowquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, was daar al bang voor toen ik de trailers zag. Lijkt er dan op dat ze Saints Row een beetje achterna zijn gegaan, gewoon met 180 km/h een bocht van 90 graden kunnen nemen
Hij is dood. Hij komt niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Hij is dood. Hij komt niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. Krijg hem zo binnen, maar moet tot 18 werken.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Tuurlijk, afgeleverd is afgeleverd!
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20Vquote:
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
PS3 Special Edition. Buitenste doosje is van karton, binnenste doosje is metaalachtig met een glinsterende cover. (zie je niet op de foto)
Blueprint kaart zit er opgevouwen in, en ook een papiertje met een code om alle bonusdingen te downloaden. In het doosje met het spel zitten de manual en de standaard kaart.
Vind het wel tof, alleen voor in de kast is het doosje van de Standard Edition wel mooier eigenlijk.Het kartonnen doosje blijft nooit goed en het metalen doosje heeft niet de boxart of achterkant ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |