Klopt, hoewel hij ook zachtjes kan sprinten als je eerst snel gaat en dan de knop ingedrukt houdt.quote:
Echt waar! Voortaan gewoon naar de winkel. Kut Post.nlquote:
Ah, dat antwoord krijg ik dus over een maand ofzo.quote:Bedankt voor het indienen van uw klacht. Uw klacht wordt in behandeling genomen.
Op dit moment ervaren wij grotere drukte dan verwacht. We doen ons uiterste best om uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen, dit kan echter langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Ja, een stuk groter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Is die blauwe kaart trouwens groter dan de 'normale'?
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:55 schreef Boterbartje het volgende:
Mediamarkt heeft nog ruime voorraad in de winkel hoor. Vanwaar al die drukte?
Dan moet je haast wel gehandicapt zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Nober het volgende:
Eerste missie aan het doen, met het geld naar buiten en toen op de politie schieten met z'n drieën maar mijn kogels zijn op dus ik kijk maar een beetje toe achter een paar kisten tot ik verder kan.
Weet je of dit ook voor PS3 consoles van toepassing is?quote:
En dan denk je ' Fijn, ik heb een pre order'quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.
Ja, MM heeft 250.000 exemplaren over alle vestigingen. Dat is zo fucking veel.. hoe groot is de kans dat dit binnen een week allemaal weg zou zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vannacht bij de MM. Mensen die geen pre-order hadden waren een stuk sneller klaar. Die hoefde niet eerst in de rij bij de pre-order balie en dan nog de rij naar de kassa. Ze konden gewoon een van (veel te veel) exemplaren uit zo'n kooi pakken en richting de kassa.
Sensitivity aanpassen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt of je op een ijsbaan rijd, constant
groot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, MM heeft 250.000 exemplaren over alle vestigingen. Dat is zo fucking veel.. hoe groot is de kans dat dit binnen een week allemaal weg zou zijn?
Durf ik niet te zeggen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Weet je of dit ook voor PS3 consoles van toepassing is?
waar?quote:
In 't menu?quote:
Bij mij niet. Ik was met m'n pre-order sneller klaar dan de meeste.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Zo kan je de grootte goed zien aan het doosje rechtsonder:quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kut. Dan moet ik die ook hebben.
ach, je bent iig verzekerd van je exemplaar omdat er eentje klaar ligt met je naam eropquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dan denk je ' Fijn, ik heb een pre order'
kwart miljoen, in 1 fucking land? Gast... fifa is in 20 landen afgelopen jaar 1.8 miljoen keer verkocht.. ik denk niet dat het zó snel gaat. Wellicht dat randstad vandaag of morgen al wel zonder komt te zitten, maar alles? Think not.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |