abonnement Unibet Coolblue
pi_131272888
De FOK! Voetbalmanager is terug. Na een spannend vorig voetbalseizoen staan de clubs nu aan de vooravond van wat weer een fraai seizoen belooft te worden. FOK! is er bij met de Voetbalmanager 2013/2014, waar jij kunt laten zien dat je het managen van een team beter kunt dan de coaches van de Eredivisie-teams.

Het spelconcept is hetzelfde als vorig jaar: je stelt een team samen van elf spelers, die punten halen voor uitslagen uit de werkelijkheid in de Eredivisie. Eén ronde in de FOK! Voetbalmanager staat gelijk aan twee KNVB-speelronden in de Eredivisie. Voor dit seizoen zijn de sluittijden van de manager iets verlaat, zodat je iets meer tijd hebt om aan jouw team te sleutelen.

Vanaf vrijdag 2 augustus 2013 gaat de eerste speelronde in de Eredivisie 2013/2014 van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dan kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan: de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.

Als je de vertrokken spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten. Deze bedragen 8%. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 2 augustus 2013 om 18:59 uur, worden geen transferkosten berekend.

Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.

Ook dit jaar zijn er voor de beste managers weer toffe prijzen te winnen. Deze zullen in een later stadium in een apart bericht bekend worden gemaakt.

Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!

Let op! De eerste ronde begint dus op vrijdag 2 augustus om 18:59 uur, diezelfde avond wordt de eerste wedstrijd gespeeld in de Eredivisie. Na die tijd kun je geen team meer opslaan totdat de eerste ronde voorbij is. De manager zal weer opengaan voor Speelronde 3/4 in de nacht van zondag 11 op maandag 12 augustus om 0:00 uur. Aanmelden kan altijd, zolang de Voetbalmanager duurt.

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de nieuwe Voetbalmanager 2013/2014 van FOK!

Mochten er nog spelersnamen niet goed zijn, of heb je transfernieuws voor ons, dan kun je ons zo bereiken: via PM aan FOKmanagers (zonder uitroepteken), via mail fokmanagers[at]fok.nl (zonder uitroepteken), of via een bericht in het speciale Voetbalmanager 2013/2014-topic in het VBL-forum.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131273894
Het was moeilijk om een wissel uit te kiezen, maar uiteindelijk heb ik Castelen maar gewisseld voor Wolff Eikrem.
pi_131276421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik gok en soms win ik, soms verlies ik (dik) :P
Maar hoeveel is je team nu waard dan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb die tactiek van niet teveel wisselen ook maar eens toegepast. Het kon beter de eerste weken, en Linssen voor Chery bleek een beetje een kutwissel (dacht dat Chery wel solide zou zijn voor de 1e seizoenshelft, dat valt tegen :') ) maar verder bevalt het wel goed.

Ik wissel sowieso maximaal 2 spelers per ronde.
Soms moet het wel meer. Blessures e.d. Maar ik wissel zelden meer dan 2-3 spelers.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef DeVinger het volgende:
Als er dus amper de nul wordt gehouden moet je voor de verdediging in ieder geval spelers nemen die wel vaak winnen, want je krijgt meer punten voor verdedigers die winnen dan middenvelders/aanvallers die winnen.
Goede, die was ik vergeten eigenlijk. Stom.
pi_131276665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Maar hoeveel is je team nu waard dan?
8.2M :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_131276836
Ik moet er te veel wisselen, klote zooi. Ik wacht wel tot Stijntje online is.
BFF met GGMM
pi_131279533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

8.2M :)
Dat is dus een miljoen minder, door veel te wisselen. Een miljoen, waarmee je dus ipv bv een (lets say) Castelen een Maher/Wijnaldum kan kopen. Tel uit je winst.
pi_131280992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef SnuggLe het volgende:
Goede, die was ik vergeten eigenlijk. Stom.
Aan de andere kant ben je bij minimaal 1 tegendoelpunt dat voordeel al weer kwijt (volgens mij?) en bij twee of meer is het een nadeel. Veel verdedigers is dus iets riskanter, maar kan enorm goed uitpakken als de nul wordt gehouden. High risk, high reward. Erg leuk gedaan.

Iemand een idee voor een goede middenvelder/aanvaller onder de miljoen, ik houd me aanbevolen. :+ Één wissel is Mosselveldtdtdtd uit en een Zwolle verdediger in (denk ik), maar de ander weet ik nog niet, en ik wil van Anderson af.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_131281106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Dat is dus een miljoen minder, door veel te wisselen. Een miljoen, waarmee je dus ipv bv een (lets say) Castelen een Maher/Wijnaldum kan kopen. Tel uit je winst.
Och, als ik in de Top 100 eindig vind ik het wel best :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_131281224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:44 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Aan de andere kant ben je bij minimaal 1 tegendoelpunt dat voordeel al weer kwijt (volgens mij?) en bij twee of meer is het een nadeel. Veel verdedigers is dus iets riskanter, maar kan enorm goed uitpakken als de nul wordt gehouden. High risk, high reward. Erg leuk gedaan.

Iemand een idee voor een goede middenvelder/aanvaller onder de miljoen, ik houd me aanbevolen. :+ Één wissel is Mosselveldtdtdtd uit en een Zwolle verdediger in (denk ik), maar de ander weet ik nog niet, en ik wil van Anderson af.
Zijn weinig goede aanvallende spelers, zeker onder de miljoen. Ik zou er maar 1 overwegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131281890


De 11 uitverkorenen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_131282077
Een 3-5-2, die zie je hier niet vaak voorbijkomen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:32:39 #13
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_131285011
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zijn weinig goede aanvallende spelers, zeker onder de miljoen. Ik zou er maar 1 overwegen.
En dat is?
Wolff Eikrem scoort aardig.
Donald is ook wel prijs/kwaliteit.
Castelen eventueel, Zwolle-spelers natuurlijk.

Je zit net boven de miljoen wel aardig met Duarte en wat Twente-spelers. Daarna gaat het hard omhoog en moet je diep in de buidel tasten voor de puntenscorende toppers a la Wijnaldum.
pi_131286571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:32 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

En dat is?
Wolff Eikrem scoort aardig.
Donald is ook wel prijs/kwaliteit.
Castelen eventueel, Zwolle-spelers natuurlijk.

Je zit net boven de miljoen wel aardig met Duarte en wat Twente-spelers. Daarna gaat het hard omhoog en moet je diep in de buidel tasten voor de puntenscorende toppers a la Wijnaldum.
Eikrem/Ziyech
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131287348
ong. 270000 euro kwijt voor het wisselen van eerst s.de jong en nu dus rekik. zonde
pi_131287449
Castelen en Donald heb ik al. :+

Zal eens kijken naar de genoemde spelers. Bedankt! :)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:57:41 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_131287485
Castelen heb ik gewisseld :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_131287552
Eigenlijk vind ik het raar als er hier tips worden gevraagd bijv weet iemand nog een goede spits voor weinig omdat ik vind dat ieder het voor zich moet doen en het toch gaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Maarre Heerenveen met Roda uit zouden jullie dan kiezen voor een verdediger van Heerenveen of geen verdiger doen maar een middenvelder van Heerenveern?? :)
pi_131287567
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Eigenlijk vind ik het raar als er hier tips worden gevraagd bijv weet iemand nog een goede spits voor weinig omdat ik vind dat ieder het voor zich moet doen en het toch gaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Maarre Heerenveen met Roda uit zouden jullie dan kiezen voor een verdediger van Heerenveen of geen verdiger doen maar een middenvelder van Heerenveern?? :)
Ja :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_131287603
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja :)
Middenvelder doen ipv verdediger
pi_131287843
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Eigenlijk vind ik het raar als er hier tips worden gevraagd bijv weet iemand nog een goede spits voor weinig omdat ik vind dat ieder het voor zich moet doen en het toch gaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Maarre Heerenveen met Roda uit zouden jullie dan kiezen voor een verdediger van Heerenveen of geen verdiger doen maar een middenvelder van Heerenveern?? :)
Plaats 400 ahoy. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:03:19 #22
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131290069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eikrem/Ziyech
Eikrem > Ziyech. Eikrem neemt corners en vrije trappen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131290148
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Eikrem > Ziyech. Eikrem neemt corners en vrije trappen.
Allebei toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:06:03 #24
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131290192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Allebei toch?
Maar mag ook langer spelen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 18 september 2013 @ 09:16:08 #25
408884 wywy
love the 90's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')