Maar hoeveel is je team nu waard dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gok en soms win ik, soms verlies ik (dik)
Soms moet het wel meer. Blessures e.d. Maar ik wissel zelden meer dan 2-3 spelers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb die tactiek van niet teveel wisselen ook maar eens toegepast. Het kon beter de eerste weken, en Linssen voor Chery bleek een beetje een kutwissel (dacht dat Chery wel solide zou zijn voor de 1e seizoenshelft, dat valt tegen) maar verder bevalt het wel goed.
Ik wissel sowieso maximaal 2 spelers per ronde.
Goede, die was ik vergeten eigenlijk. Stom.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef DeVinger het volgende:
Als er dus amper de nul wordt gehouden moet je voor de verdediging in ieder geval spelers nemen die wel vaak winnen, want je krijgt meer punten voor verdedigers die winnen dan middenvelders/aanvallers die winnen.
8.2Mquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Maar hoeveel is je team nu waard dan?
Dat is dus een miljoen minder, door veel te wisselen. Een miljoen, waarmee je dus ipv bv een (lets say) Castelen een Maher/Wijnaldum kan kopen. Tel uit je winst.quote:
Aan de andere kant ben je bij minimaal 1 tegendoelpunt dat voordeel al weer kwijt (volgens mij?) en bij twee of meer is het een nadeel. Veel verdedigers is dus iets riskanter, maar kan enorm goed uitpakken als de nul wordt gehouden. High risk, high reward. Erg leuk gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef SnuggLe het volgende:
Goede, die was ik vergeten eigenlijk. Stom.
Och, als ik in de Top 100 eindig vind ik het wel bestquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is dus een miljoen minder, door veel te wisselen. Een miljoen, waarmee je dus ipv bv een (lets say) Castelen een Maher/Wijnaldum kan kopen. Tel uit je winst.
Zijn weinig goede aanvallende spelers, zeker onder de miljoen. Ik zou er maar 1 overwegen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:44 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben je bij minimaal 1 tegendoelpunt dat voordeel al weer kwijt (volgens mij?) en bij twee of meer is het een nadeel. Veel verdedigers is dus iets riskanter, maar kan enorm goed uitpakken als de nul wordt gehouden. High risk, high reward. Erg leuk gedaan.
Iemand een idee voor een goede middenvelder/aanvaller onder de miljoen, ik houd me aanbevolen.Één wissel is Mosselveldtdtdtd uit en een Zwolle verdediger in (denk ik), maar de ander weet ik nog niet, en ik wil van Anderson af.
En dat is?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn weinig goede aanvallende spelers, zeker onder de miljoen. Ik zou er maar 1 overwegen.
Eikrem/Ziyechquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En dat is?
Wolff Eikrem scoort aardig.
Donald is ook wel prijs/kwaliteit.
Castelen eventueel, Zwolle-spelers natuurlijk.
Je zit net boven de miljoen wel aardig met Duarte en wat Twente-spelers. Daarna gaat het hard omhoog en moet je diep in de buidel tasten voor de puntenscorende toppers a la Wijnaldum.
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Eigenlijk vind ik het raar als er hier tips worden gevraagd bijv weet iemand nog een goede spits voor weinig omdat ik vind dat ieder het voor zich moet doen en het toch gaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Maarre Heerenveen met Roda uit zouden jullie dan kiezen voor een verdediger van Heerenveen of geen verdiger doen maar een middenvelder van Heerenveern??
Plaats 400 ahoy.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Eigenlijk vind ik het raar als er hier tips worden gevraagd bijv weet iemand nog een goede spits voor weinig omdat ik vind dat ieder het voor zich moet doen en het toch gaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Maarre Heerenveen met Roda uit zouden jullie dan kiezen voor een verdediger van Heerenveen of geen verdiger doen maar een middenvelder van Heerenveern??
Eikrem > Ziyech. Eikrem neemt corners en vrije trappen.quote:
Allebei toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eikrem > Ziyech. Eikrem neemt corners en vrije trappen.
Maar mag ook langer spelen.quote:
als de wedstrijd ingevoerd is zal spoedig erna een herberekening van de punten en het geld plaats gaan vinden. Hierdoor zullen ongetwijfeld verschuivingen op gaan tredenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Hij wordt, als ik het goed begrepen heb, meegeteld met voetbalmanager ronde 3 (de vorige ronde). Ik ben inderdaad alleen benieuwd wanneer we het geld gaan krijgen. Is dat vrijwel direct na de wedstrijd of pas in/na voetbalmanager ronde 5?
De wedstrijd telt in de ronde waarin deze gespeeld had moeten worden. In Speelronde 3 (competitieronde 5/6) in het spel dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:16 schreef wywy het volgende:
[..]
Betekent dit, dat deze wedstrijd deze ronde mee gaat tellen?
Had hem al in zn teamquote:Op woensdag 18 september 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Ik wissel op maandagochtend"-Drizzt heeft 'm in z'n team.
Je verwacht het niet.
Dan is het iets minder erg ja.quote:
Dit.quote:
Balansquote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wijnaldum + Hemmen eruit, Finnbogason + Eikrem er in
Ik wil een biertje. Maar die ga ik zo al halen. But thanks for askingquote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wil je nou?Het interesseert me werkelijk waar NIKS hoeveel m'n team waard is.
Proost alvastquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik wil een biertje. Maar die ga ik zo al halen. But thanks for asking![]()
Nu maar hopen dat fernandez de bak niet in gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Zo he, aardig team:
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/geschiedenis/392897
Let je op Drizzt? 10 miljoen. Oftewel jou team, plus nog 'een Wijnaldum' erbij!
Met een programmaatje genaamd Puushquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:34 schreef Resonancer het volgende:
Hoe krijgen jullie die plaatjes van je eftal hier gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |