nieuwe levering schijn tpas in oktober te komen dus als het uitverkocht is, nope.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Toch maar niet GTA ophalen vandaag, ik ben komend weekend jarig en wellicht ga ik het spel dan ook krijgen. Anders kan ik hem volgende week alsnog halen (toch?),
Schijt gewoon in je voortuin, kun je alles in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef Roces18 het volgende:
Kan ik even schijten? Of komt de postbode dan!!!:@:@:@: pakketservice
heb ik ook. matige /slechte GFXquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef stripe het volgende:
ik vind de graphics wel een beetje matig... of ligt dat aan mij? Heb het idee dat niet alles snel wordt geladen waardoor het minder smooth lijkt te gaan dan bij GTA IV
Heb geen voortuin is alleen maar een rivierquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schijt gewoon in je voortuin, kun je alles in de gaten houden.
Hoezo? Ze hebben toch gewoon voldoende voorraad? Net iemand gesproken die daar werkt en er moet nog zat liggen. Maar misschien verschilt dat per filiaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Speedy_T het volgende:
Ook de dupe van de Mediamarkt
Kutzooi,.
Heb online besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch gewoon voldoende voorraad? Net iemand gesproken die daar werkt en er moet nog zat liggen. Maar misschien verschilt dat per filiaal.
Is er niet bij de normale editie. Komt met de gewone post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Furdinand het volgende:
Hoe werkt track&trace vanpostnl als je bij BOL besteld hebt? waar vind je die "3s-code" die je nodig hebt?
Zit ik ook telkens te roepen, maar dat snappen de meeste kids hier niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Bitterlemon het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet geweldige graphics verwachten op een zeven of acht jaar oude console.
Ik kan niet vinden hoe dat moetquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan annuleer je hem en haal je hem op?
Je wil Forza toch niet vergelijken met de open wereld van GTA V, of wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
bijvoorbeeld Forza lijkt echt stukken mooier op m'n xbox..
best wel een tegenvallertje ook al lijkt de gameplay veel goed te maken
misschien teveel van verwacht door al de prachtige screenshots en filmpjes
Jup, de meesten worden dan ook verneukt door al die mooie "screens" en zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zit ik ook telkens te roepen, maar dat snappen de meeste kids hier niet.
Je vergeet dat bij Forza de wereld een stuk kleiner is, dus meer geheugen beschikbaar voor betere graphics.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
LOL zelfs de UI verandeertquote:
ik heb gewoon bij het filiaal zelf besteld bij MM, niet via internet. Een dag voor de release, was geen probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Alle MediaMarkt slachtoffers te laat (na 12 september) besteld? Want daar waarschuwden ze al voor op hun site.
Ik kom nog uit het tijdperk dat alles zwart-wit was en je speelde met een toetsenbord wat herrie maakte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup, de meesten worden dan ook verneukt door al die mooie "screens" en zo.
Vind dit een flink stuk moeilijker, elke bocht schiet je eruitquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef m0j0 het volgende:
an de spelers zat te miepen dat het te moei
Het is een sandbox-game. Met de graphics van Crysis en Forza hou je een map over die 10 keer zo klein is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
Hmm niet echt. Ik vond de characters van RDR iig meer detail hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef Roces18 het volgende:
Ziet het er in ieder geval beter uit dat RDR?? Dan is het wat mij betreft al goed.
Ongeveer ja. Is lastig vergelijken aangezien GTA en RDR qua setting behoorlijk verschillen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef Roces18 het volgende:
Ziet het er in ieder geval beter uit dat RDR?? Dan is het wat mij betreft al goed.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of ze hem rond een uur of 6 nog hebben bij de MM vanmiddag.
Ik vrees het ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dike SR4 moment in deze game
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Bellen, misschien krijg je iemand zo gek om hem klaar te leggenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of ze hem rond een uur of 6 nog hebben bij de MM vanmiddag.
Ik vrees het ergste
Dat zijn zeikerds. De mensen die het vet vinden zijn momenteel aan het spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoor een hoop minpunten in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |