Hoezo? Ze hebben toch gewoon voldoende voorraad? Net iemand gesproken die daar werkt en er moet nog zat liggen. Maar misschien verschilt dat per filiaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Speedy_T het volgende:
Ook de dupe van de Mediamarkt
Kutzooi,.
Heb online besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch gewoon voldoende voorraad? Net iemand gesproken die daar werkt en er moet nog zat liggen. Maar misschien verschilt dat per filiaal.
Is er niet bij de normale editie. Komt met de gewone post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Furdinand het volgende:
Hoe werkt track&trace vanpostnl als je bij BOL besteld hebt? waar vind je die "3s-code" die je nodig hebt?
Zit ik ook telkens te roepen, maar dat snappen de meeste kids hier niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Bitterlemon het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet geweldige graphics verwachten op een zeven of acht jaar oude console.
Ik kan niet vinden hoe dat moetquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan annuleer je hem en haal je hem op?
Je wil Forza toch niet vergelijken met de open wereld van GTA V, of wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
bijvoorbeeld Forza lijkt echt stukken mooier op m'n xbox..
best wel een tegenvallertje ook al lijkt de gameplay veel goed te maken
misschien teveel van verwacht door al de prachtige screenshots en filmpjes
Jup, de meesten worden dan ook verneukt door al die mooie "screens" en zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zit ik ook telkens te roepen, maar dat snappen de meeste kids hier niet.
Je vergeet dat bij Forza de wereld een stuk kleiner is, dus meer geheugen beschikbaar voor betere graphics.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
bijvoorbeeld Forza lijkt echt stukken mooier op m'n xbox..
best wel een tegenvallertje ook al lijkt de gameplay veel goed te maken
misschien teveel van verwacht door al de prachtige screenshots en filmpjes
LOL zelfs de UI verandeertquote:
ik heb gewoon bij het filiaal zelf besteld bij MM, niet via internet. Een dag voor de release, was geen probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Alle MediaMarkt slachtoffers te laat (na 12 september) besteld? Want daar waarschuwden ze al voor op hun site.
Ik kom nog uit het tijdperk dat alles zwart-wit was en je speelde met een toetsenbord wat herrie maakte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup, de meesten worden dan ook verneukt door al die mooie "screens" en zo.
Vind dit een flink stuk moeilijker, elke bocht schiet je eruitquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef m0j0 het volgende:
an de spelers zat te miepen dat het te moei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |