Het is een sandbox-game. Met de graphics van Crysis en Forza hou je een map over die 10 keer zo klein is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef stripe het volgende:
bijvoorbeeld Forza lijkt echt stukken mooier op m'n xbox..
best wel een tegenvallertje ook al lijkt de gameplay veel goed te maken
misschien teveel van verwacht door al de prachtige screenshots en filmpjes
Hmm niet echt. Ik vond de characters van RDR iig meer detail hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef Roces18 het volgende:
Ziet het er in ieder geval beter uit dat RDR?? Dan is het wat mij betreft al goed.
Ongeveer ja. Is lastig vergelijken aangezien GTA en RDR qua setting behoorlijk verschillen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef Roces18 het volgende:
Ziet het er in ieder geval beter uit dat RDR?? Dan is het wat mij betreft al goed.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of ze hem rond een uur of 6 nog hebben bij de MM vanmiddag.
Ik vrees het ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dike SR4 moment in deze game
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Bellen, misschien krijg je iemand zo gek om hem klaar te leggenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd of ze hem rond een uur of 6 nog hebben bij de MM vanmiddag.
Ik vrees het ergste
Dat zijn zeikerds. De mensen die het vet vinden zijn momenteel aan het spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoor een hoop minpunten in dit topic
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind de Trevor variant beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dike SR4 moment in deze game
Trevor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CJ zit er ook al niet in, ik denk dat ik ook maar afzie van de koop. Het laatste deel van Saints Row schijnt zoals gewoonlijk weer véél beter te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Te veel scherpe knieën in het spelquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Check de mijne ook evenquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind de Trevor variant beter.
Trevor.
ik lees je spoiler nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie weet staat er iets in wat ik nog niet wil weten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Deze spellen gaan niet om de ultieme graphics, maar om gameplay en story. Dat vergeten veel mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat zijn zeikerds. De mensen die het vet vinden zijn momenteel aan het spelen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lees je spoiler nog nietwie weet staat er iets in wat ik nog niet wil weten
Precies. Kids these days zijn gewoon verwernd. Ikzelf vind het er ook ontzettend goed uit zien, zeker die intro scene is zeer indrukwekkend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Deze spellen gaan niet om de ultieme graphics, maar om gameplay en story. Dat vergeten veel mensen.
Men moet het in perspectief plaatsen. Voor zon onmenselijk grote map met zo immens veel details/functies/bewegende dingen zijn de graphics (zeker op bejaarde hardware) eigenlijk geweldig.
Google.comquote:
Hahah, dit dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef Pakspul het volgende:
Ik ben blij en baal tegelijkertijd. Spel is binnen, maar vanavond kan ik pas spelen
Moet echt aan de studie, ben nu even thuis om de poster te droppen en xbox aan updaten, zodat ik vanavond direct kan gaan gamenquote:
Ik moet werken tot 5, en dan nog installeren en dan eindelijk spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet echt aan de studie, ben nu even thuis om de poster te droppen en xbox aan updaten, zodat ik vanavond direct kan gaan gamen
Kotaku.com had wel een goeie vond ik. En Tweakers.net ook niet slecht toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb in de media nog geen enkele fatsoenlijke review voorbij zien komen.
Dit is een hele goede!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb in de media nog geen enkele fatsoenlijke review voorbij zien komen.
360/ps3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb ik ook. matige /slechte GFX
Ben ik de enige die een hekel heeft aan videoreviews?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is een hele goede!
http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Ook de SE van bol wordt via briefpost verstuurdquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:00 schreef Furdinand het volgende:
Hoe werkt track&trace vanpostnl als je bij BOL besteld hebt? waar vind je die "3s-code" die je nodig hebt?
Ik tot 8, en dacht ja dan moet ik nog updaten en installeren, kan ik straks nog maar een uurtje spelen. Dus moest toch nog even langs huis om wat te droppen, dan maar even snel dat doen en alvast lunchen. Weet ik in ieder geval zeker dat ik vanavond direct kan spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 5, en dan nog installeren en dan eindelijk spelen
graphics zijn vrijwel identiek... dus dat maakt weinig uit.quote:
Gametrailers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kotaku.com had wel een goeie vond ik. En Tweakers.net ook niet slecht toch?
Nee, ik vind het waardeloos. Je kunt er niet lekker doorheen scannen en omdat het geluid aan moet, kan het alleen als je in je eentje op een kamer zit ofzo. Ik lees reviews juist vaak in de trein of op m'n werk, dan werkt een video totaal niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een hekel heeft aan videoreviews?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand die de SE-map heeft moet hem even bekijken met UV-licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet de sticker van je pet te halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik had de map & het tasje kleiner verwacht, epic dit
[ afbeelding ]
Jongens, tot over een week
En hoe zit het nou met de fps op de PS3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
graphics zijn vrijwel identiek... dus dat maakt weinig uit.
en het was volgens mij al heel lang bekend dat het er op deze consoles niet zo uit zou zien als op de promo-shots.
Haha, nice!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik tot 8, en dacht ja dan moet ik nog updaten en installeren, kan ik straks nog maar een uurtje spelen. Dus moest toch nog even langs huis om wat te droppen, dan maar even snel dat doen en alvast lunchen. Weet ik in ieder geval zeker dat ik vanavond direct kan spelen.
Koffie vast klaar zetten!
FPS is beter op PS3 dan 360 met 5quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met de fps op de PS3?
Want dat was echt pure bagger met GTAIV.
Ja, tijdens het lopen en schieten enzo is het wel prima op de 360, maar zodra je hard rijdt is het wel een beetje choppyquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
FPS is beter op PS3 dan 360 met 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |