Say whut?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
FPS is beter op PS3 dan 360 met 5
Huldequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
FPS is beter op PS3 dan 360 met 5
Net zonder order naar de BS gelopen, geen probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef Friday12 het volgende:
Zending is afgeleverd. 11:03(bij de Bart Smit)
Maar had al betaald dus ik denk ik wacht maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Net zonder order naar de BS gelopen, geen probleem.
Echt fucking lelijk man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zeurt over de graphics. Dit ziet er toch prima uit (PS3)?
[ afbeelding ]
Er waren genoeg mensen vannacht bij de midnight release zonder preorder die hem ook meekregen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Net zonder order naar de BS gelopen, geen probleem.
zeker weten!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zeurt over de graphics. Dit ziet er toch prima uit (PS3)?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Multiply het volgende:
Buiten Saturn en Mediamarkt was er toch nog een winkel die hem voor 47 euro verkocht?
Ja, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga toch zeker niet snachts in een rij mensen staan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Er waren genoeg mensen vannacht bij de midnight release zonder preorder die hem ook meekregen.
Nope, ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij verwacht Crysis 3-graphics op de PS3 in een open wereld-game?
Het gaat om het principe. Dat het geen probleem is als je niet preordered.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet snachts in een rij mensen staan.
1xquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Furdinand het volgende:
Hoe vaak komt postnl aan de deur? bij een maat van mij is er net een ander pakketje van BOL gekomen maar geen GTA V.
Pakket(er zijn zelfs 2 pakket services) of post? is een verschikquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Furdinand het volgende:
Hoe vaak komt postnl aan de deur? bij een maat van mij is er net een ander pakketje van BOL gekomen maar geen GTA V.
Welke GTA5-versie? Pakketpost is een andere levering dan brievenbuspost. Dus dat kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Furdinand het volgende:
Nee okquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Dat het geen probleem is als je niet preordered.
het was een boek dus ik denk post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pakket(er zijn zelfs 2 pakket services) of post? is een verschik
Handig toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom heb ik Track & Trace code van BOL.com?
Hmm ja dacht ik ook, maar is vanaf 53.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Intertoys als ik mij niet vergis.
Zou ook best 47 euro kunnen zijn bij alleen midnight release. Daar hoorde ik ook verhalen over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hmm ja dacht ik ook, maar is vanaf 53.
Het schijnt dat er best veel dingen verborgen liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef delano.888 het volgende:
Slaat die blauwe map nou ergens op? Want ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tientallen safehouses zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek doen ze ook wel is in doosjes tegenwoordig die echt 10cm hoog zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
het was een boek dus ik denk post.
Neequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier trouwens al iemand die hem heeft van BOL?
Voor mij via briefpost verwacht tussen 11:30 en 13:30quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier trouwens al iemand die hem heeft van BOL?
Misschien omdat mensen overdag niet in de gelegenheid zijn om naar een winkel te gaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef margrev het volgende:
Heerlijk, net in alle rust een kopietje gehaald bij Saturn, 47 euro inclusief blimp. Geen idee waarom je dit soort dingen online zou willen bestellen.
Die 2 lui van IGN speelden op de Xbox en ze hadden geen problemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Coolquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.quote:
Je kan hem wel installeren. Alleen niet op dezelfde device als waar je de install disc op hebt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Pap89 het volgende:
Schijnt dat je niet de "Play disc" moet installeren.
Ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.
Ja moet nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef delano.888 het volgende:
Meer mensen met een CE hier? Fucking epic dat leren tasje lol dat slot is alleen wel gigantisch zwaar en lomp![]()
Komt ie dan met een busje of met een bezorger op fiets? Dan kan ik nog tot zeker 2 uur wachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.
En die tijd ook, op werk laten bezorgen schiet dan ook niet op als het om half 10 nog kan worden geleverd..quote:Bezorging:
08:30-21:30
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Ah thanks. Afwachten dan maar, spel wordt op m'n werk bezorgd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Had je gewoon normale versie of? Waar besteld?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
Shit.
Ik ging er vanuit dat het gewoon in mijn brievenbus zou worden gestopt.
Maar nu zie ik dit:
[..]
Die uitkeringstrekkers op de fiets natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Komt ie dan met een busje of met een bezorger op fiets? Dan kan ik nog tot zeker 2 uur wachten
De normale versie bij Dixons.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Had je gewoon normale versie of? Waar besteld?
De gaarheid zeg... Zou niet moeten volgens mij. Misschien zijn ze bang dat Ome postbode ze achterover druktquote:
Godverdomme hoe kon ik zo dom zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die uitkeringstrekkers op de fiets natuurlijk
True, maar er zitten er hier ook genoeg thuis volgens mijquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen overdag niet in de gelegenheid zijn om naar een winkel te gaan?
Exact. Maar nu weet niet niet goed wat ik moet. Ik kan op zo'n korte termijn natuurlijk geen vrij nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
De gaarheid zeg... Zou niet moeten volgens mij. Misschien zijn ze bang dat Ome postbode ze achterover drukt
Volgens mij snap je het nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Gkhn het volgende:
Oke ik heb in de afgelopen maanden niks meegekregen van V. Beetje bewust en onbewust. Je kan dus voor een missie kiezen wie je wilt gebruiken? Mis je dan niet, zeg maar, 2/3 van het verhaal?
Nee dat klopt van geen kant?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Gkhn het volgende:
Oke ik heb in de afgelopen maanden niks meegekregen van V. Beetje bewust en onbewust. Je kan dus voor een missie kiezen wie je wilt gebruiken?
mag ook wel als je goldratings wil halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef delano.888 het volgende:
Je kan missies die al gedaan zijn wel overnieuw doen
Je kan op die manier alles op 100% halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef delano.888 het volgende:
Je kan missies die al gedaan zijn wel overnieuw doen
Coming soon voor Android, vind ik echt geen excuus voor een spel als GTA 5.. duurste spel ooit, Android is niet belangrijk genoeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:35 schreef delano.888 het volgende:
Voor de wachtende op PC: de manual kan je vast lezen, en hij is epic
http://www.rockstargames.com/V/info/manual
Wel beetje jammer dat dit niet op papier kon maar toch.
Hier niet, misschien een tv instelling? Staat je tv op game mode?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef Drialll het volgende:
Weet iemand de beste instellingen voor ps3?
Bij mij flikkeren alle objecten echt lelijk en vooral irritant, dit was bij gta 4 niet zo.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Nee volgens mij ook niet, maar heb me ook nog niet ingelezen. Had gehoopt dat jullie het wel voor me zouden voorkauwen en alles als een ware fanboy vertellen.quote:
Je kunt gewoon bij de free-roam switchen tussen de characters. Ze hebben allemaal hun eigen story.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet, maar heb me ook nog niet ingelezen. Had gehoopt dat jullie het wel voor me zouden voorkauwen en alles als een ware fanboy vertellen.
Doegquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef delano.888 het volgende:
8000 mb van de 8400, ajuus jongens
Dat gaat lukken, jullie ook veel plezier straks!quote:
omdat de grap iPhone / iFruit sneller verzonnen was dan een woordgrap op androidquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Jimbo het volgende:
waarom hebben ze ifruit nog niet voor android...beetje jammer weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Normale versie van Bart Smit hiero... krijg ik ook zo'n kaulo code. Pleur dat ding gewoon in de brievenbus.quote:
ja maar je kan echt reteveel met die appquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
omdat de grap iPhone / iFruit sneller verzonnen was dan een woordgrap op android
Ik heb bij beeldmodes alleen de opties:quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier niet, misschien een tv instelling? Staat je tv op game mode?
Anders kijk je zelf even ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:41 schreef Drialll het volgende:
[..]
Ik heb bij beeldmodes alleen de opties:
Dynamisch
Standaard
Natural
Film
Welke kan ik het beste nemen?
Ik rol altijd met dynamisch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:41 schreef Drialll het volgende:
[..]
Ik heb bij beeldmodes alleen de opties:
Dynamisch
Standaard
Natural
Film
Welke kan ik het beste nemen?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Anders kijk je zelf even ?
Jij moet toch bepalen welk beeld het beste is voor jou?
`quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
Nog even wat fotos van de nachtrelease in Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat een verschil dan ongeveer 50 meter bij de Bart Smit:
[ afbeelding ]
hoe los je zoiets op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Normale versie van Bart Smit hiero... krijg ik ook zo'n kaulo code. Pleur dat ding gewoon in de brievenbus.
briefje op de deur plakken of ie het aub door de brievenbus willen doen. maar daar is het nu al te laat voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |