Welke GTA5-versie? Pakketpost is een andere levering dan brievenbuspost. Dus dat kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Furdinand het volgende:
Hoe vaak komt postnl aan de deur? bij een maat van mij is er net een ander pakketje van BOL gekomen maar geen GTA V.
Nee okquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Dat het geen probleem is als je niet preordered.
het was een boek dus ik denk post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pakket(er zijn zelfs 2 pakket services) of post? is een verschik
Handig toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom heb ik Track & Trace code van BOL.com?
Hmm ja dacht ik ook, maar is vanaf 53.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Intertoys als ik mij niet vergis.
Zou ook best 47 euro kunnen zijn bij alleen midnight release. Daar hoorde ik ook verhalen over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hmm ja dacht ik ook, maar is vanaf 53.
Het schijnt dat er best veel dingen verborgen liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef delano.888 het volgende:
Slaat die blauwe map nou ergens op? Want ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tientallen safehouses zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek doen ze ook wel is in doosjes tegenwoordig die echt 10cm hoog zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
het was een boek dus ik denk post.
Neequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier trouwens al iemand die hem heeft van BOL?
Voor mij via briefpost verwacht tussen 11:30 en 13:30quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier trouwens al iemand die hem heeft van BOL?
Misschien omdat mensen overdag niet in de gelegenheid zijn om naar een winkel te gaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef margrev het volgende:
Heerlijk, net in alle rust een kopietje gehaald bij Saturn, 47 euro inclusief blimp. Geen idee waarom je dit soort dingen online zou willen bestellen.
Die 2 lui van IGN speelden op de Xbox en ze hadden geen problemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Coolquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |