Ja, dat zijn altijd bijzonder vervelende dingen. Bijtenquote:
Oh, die koppiesquote:
Whehe, kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Mensen vergissen zich daar echt in in die thee Duz, los is echt veel voordeliger.
Er zit 100 gram in zo een zakje en daar doe je ik weet niet hoe lang mee.
Ik ben trouwens helemaal afgeknapt op mijn favo smaak, de smokey earl grey, ik vond m ineens naar chloor smaken
thee met een koekjequote:Op woensdag 18 september 2013 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net een speculaastheetje in de vuist.
Die heb ik ook nog staan. Hoor graag van je hoe die film was!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:05 schreef oh-oh het volgende:
En dan mag ik ff chillen en World War Z kiekn dacht ik zo
Now You See Me ziet er leuk uit maar het plot is jammer genoeg niet veel dikker dan het doosje van de DVD.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag gisteren Disconnect. Oef, die was best aangrijpend. Now You See Me vond ik ook wel tof.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
Baaf zou hier eens moeten komen studeren, ik verzuip bijna in de chineesjes die amper tot je navel komen.
Ik was nog net op tijd om 23.00! Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Voor dat geld!
En als je wat andere opzegt ( ik heb er geen, k lees dat toch allemaal niet ) dan mag je er wel een bij toch?
quote:Op donderdag 19 september 2013 02:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik was nog net op tijd om 23.00! Bedankt voor de tip.
Qua vermoeidheid of lichamelijke klachten bedoel je? Ik zwem standaard 50 baantjes, gaat me soepel af. Dit is voor mij wel de sport die het minst van m'n gewrichten en dergelijke eist. Wissel ik lekker af met het hardlopen, waar ik wel meer van moet herstellen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:18 schreef Pagan het volgende:
Lol. Bel met op om mij abonnement op Zoom (die net verlengd was) op te zeggen, bieden ze me 25 euro refund aan als ik dit jaar blijf.![]()
Merk je veel van het zwemmen, Vaduz?
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:31 schreef Bos81 het volgende:
Caro is zwanger, dus dat is einde cariere
Oh-Oh weer blij![]()
![]()
Dank! Kijk ik hem wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vond m wel lachen. Niet heel erg eng hoor, en op een gegeven moment werd t ook wel wat te onrealistisch allemaal ( haha, I know, maar dat je denkt nah dat overleven ze never nooit niet allemaal en toch ) maar ik ben niet in slaap gevallen, dat wil wel wat zeggen!
Ik kijk/luister hem nu!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef oh-oh het volgende:
http://giel.vara.nl/media/243008
Haha wij moesten zo lachen, mijn collegae zaten ook echt te luisteren vanmorgen
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet mensen nog wel eens teleurstellen. Dan weet ik dat de straat bestaat, maar waar ze precies zijn?Ook al woon ik hier al enorm lang, ik ben er niet goed in.
In de wijk waar ik woon weet ik ook de weg niet. Het is ook vrij lastig alle straatnamen beginnen met Generaal..quote:Op donderdag 19 september 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
In mijn eigen wijk weet niemand de weg, ik weet echt niet waar al die straten zijn, sterker nog, de huisnummers van mijn adres duurde ook jaren voordat ik daar een touw aan vast kon knopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |