SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Zoveel krijg je niet, bij de Juwelier heist van de trailer hield ik iets minder als 500.000$ per man over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je dan met al die heist opbrengsten?Jammer van die auto man, Michael's car toch?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja uiteindelijk krijgen ze daar allemaal last van, pasta tussen de cpu en interne heatsink is dan uitgedroogd/contact weg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, hij werkt ook niet meer. Twintig seconden na opstarten geeft die een melding "Te warm" en valt die uit, ondanks nieuwe koelpasta.![]()
Fucking hell ook paypallOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ga niet spoilen manquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet, bij de Juwelier heist van de trailer hield ik iets minder als 500.000$ per man over.Nee boeie, 500k is best veel toch? Of is alles ontiegelijk duur..
![]()
Even in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk krijgen ze daar allemaal last van, pasta tussen de cpu en interne heatsink is dan uitgedroogd/contact weg.Kan je die gasten uit je team ook poppen na de heist om je geld terug te krijgen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet, bij de Juwelier heist van de trailer hield ik iets minder als 500.000$ per man over.![]()
![]()
JAAAAAAAH!!! Verzonden op: 16-09-2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:36 schreef Le_Professeur het volgende:
JAAAAAAAH!!! Verzonden op: 16-09-2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Oke mensen, over 6 uur gaat de wekker en om 9:00 sta ik voor de Makro om dat spelletje veilig te stellen!
trusten en veel spel plezier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik had eerder besteld en nog niet verzonden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Rijden is wel ff wenne, maar ik denk dat het wel beter is zo. het is iets sneller dan gta 4, maar toch ook met de physix..There are only 151 Pokémon.![]()
Je bedoelt denk ik Physics. Die shit die jij noemt is van Nvidia meende ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:38 schreef Eenskijken het volgende:
Rijden is wel ff wenne, maar ik denk dat het wel beter is zo. het is iets sneller dan gta 4, maar toch ook met de physix..![]()
![]()
PS3quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PS3 versie? Bevallen de GFX?![]()
Ja de belichting is echt nice en ook hoever je in de verte kan kijken is echt gaaf!![]()
Komt goed, refresh eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]![]()
Ik had eerder besteld en nog niet verzonden.![]()
Nais!quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:39 schreef rickyszz het volgende:
[..]
PS3![]()
Ja de belichting is echt nice en ook hoever je in de verte kan kijken is echt gaaf!![]()
Uiteindelijk was de rij me te lang bij Game Mania en heb ik m bij Intertoys gehaald. Die was ook open, maar er stond helemaal niemand.![]()
Ik doe niet andersquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
eh ja datquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Physics. Die shit die jij noemt is van Nvidia meende ik.
There are only 151 Pokémon.![]()
Later!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
woojoow gaat iedereen tukken? Ik dacht dat er allemaal stoere boiis waren die gingen doorhalen?There are only 151 Pokémon.![]()
Heeeey, Niko! Want to go bowling weeth cousin?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:42 schreef Eenskijken het volgende:
woojoow gaat iedereen tukken? Ik dacht dat er allemaal stoere boiis waren die gingen doorhalen?so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Ik vond het best snel gaan.quote:so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
4570 / 7676 ...quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vond het best snel gaan.![]()
![]()
Is niet echt een spoiler toch? Dat heeft iedereen al 10x gezien in de trailer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga niet spoilen manNee boeie, 500k is best veel toch? Of is alles ontiegelijk duur..
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Even gespeeld net. Whats up met die kartelranden man. Ziet er echt niet uit die wereld zo. Lijkt op de streams veel mooier.Kindness![]()
Het aantal keren dat je het woord nigger hoort zit al over de honderd tot nu toe xD
prachtig.
Goeie humor verder ook al paar keer moeten lachen xDVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
same, ik zal nog een half uurtje, dan echt slapie doen.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Nog even deze race afmaken! Echt de laatste missie en dan slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hier ook..quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:00 schreef GeorgeMichael het volgende:
Even gespeeld net. Whats up met die kartelranden man. Ziet er echt niet uit die wereld zo. Lijkt op de streams veel mooier.![]()
Fuck yes eindelijk verzonden op bol.com.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Had eerst ook behoorlijk wat kartelranden. Toen xbox van 1080 naar 720 gezet. Lijkt stuk beter te zijn nu. En nu maar eens slapen.![]()
Uitgespeeld!
Heel vet spel. Vooral het einde hebben ze te gek gedaan, zal het niet verraden maar de verhalen komen daar echt heel tof bij elkaar.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:40 schreef Poolbal het volgende:
Uitgespeeld!
Heel vet spel. Vooral het einde hebben ze te gek gedaan, zal het niet verraden maar de verhalen komen daar echt heel tof bij elkaar.![]()
![]()
Zo. 3 uur verder en geen kut opgeschoten. Heerlijk. Wel raar dat ik met mijn PS3 download hem pas precies om 01:00 kon spelen. GMT+1 en shit waarschijnlijk. Langste uur van mijn leven. Ja. Mooi man. 5 jaar wachten waard. Nu al. Slaap lekker.![]()
Ziet er weer helemaal geweldig uit. Even paar uurtjes gespeeld, nu plat. Morgenochtend verder
Tics van je petten.![]()
Ok nu echt slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In het begin had ik last van laadproblemen (lantaarnpalen die pas verschenen als ik ervoor stond e.d.) na 10 minuten nergens meer last van gelukkig!![]()
Las net dat je verplicht bent hem te installeren. Maar heb een 4gb x360 slim. Hoe fix ik dit? Gewoon een USB stick er in knallen? Of moet er zo een officiële hdd van Microsoft in?![]()
Slecht nieuws volgens mij:quote:Op dinsdag 17 september 2013 04:39 schreef marinos.. het volgende:
Las net dat je verplicht bent hem te installeren. Maar heb een 4gb x360 slim. Hoe fix ik dit? Gewoon een USB stick er in knallen? Of moet er zo een officiële hdd van Microsoft in?
http://support.rockstarga(...)llation-RequirementsKindness![]()
Vindt het gebrek aan anti aliasing op de 360 behoorlijk storend trouwens. Misschien omdat ik m'n zware pc gewend ben maar dit is best lame.
Volgens mij heet de ps3 dit niet of minder?
Kindness![]()
Thanks voor de link. Valt mee, alleen even 16 gb USB stick halen. En dus niet een hele hdd van Microsoftquote:Op dinsdag 17 september 2013 04:44 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Slecht nieuws volgens mij:
http://support.rockstarga(...)llation-Requirements![]()
Ooh ik dacht een speciale 360-usb stick ook nog. Las het verkeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 04:53 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Thanks voor de link. Valt mee, alleen even 16 gb USB stick halen. En dus niet een hele hdd van MicrosoftKindness![]()
er zijn ook mensen die de game sinds vrijdag hadden.quote:welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Zo heerlijk om alle goede reacties te lezen ik ga nu even werken en dan vanmiddag even lekker knallensucces vandaag allemaal
![]()
mail van consoleshop
vanaf vanmiddag geen tijd meer voor sociale dingenKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Wie o wie heeft ook de Special Edition via Bol besteld?
Bij mij wordt tie bezorgd in de brievenbus, terwijl de klantenservice aangeeft dat het via pakketpost gaat.
Heb ook geen track en trace code ontvangen.
edit; ik zie op http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079747/ dat meerdere mensen hier last van hebben
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 06:52:25 ]![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
special edition was toch alleen met die blimp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 06:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie o wie heeft ook de Special Edition via Bol besteld?
Bij mij wordt tie bezorgd in de brievenbus, terwijl de klantenservice aangeeft dat het via pakketpost gaat.
Heb ook geen track en trace code ontvangen.
edit; ik zie op http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079747/ dat meerdere mensen hier last van hebben
lijkt me brievenbuswerk, consoleshop doet het ook op die manier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
En blueprint van de mapquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
special edition was toch alleen met die blimp?
lijkt me brievenbuswerk, consoleshop doet het ook op die manier
Bol gaf aan via pakketpost, en 1 via tweakers had gisteravond al een track en tracecode (via mijn pakket)![]()
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/zoeken/quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:13 schreef Tropanzia het volgende:
Hoelaa komt de post altijd op maaaandaaaag???Dit is gewoon raar :l![]()
Bestelstatus verzonden![]()
kom maar op!Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
het is dinsdag....quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:13 schreef Tropanzia het volgende:
Hoelaa komt de post altijd op maaaandaaaag???Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Thnxquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/zoeken/Digo![]()
het is ff wennen die volgorde van de dagen van de weekquote:
Komt omdat GTA V uit is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is ff wennen die volgorde van de dagen van de week
Totaal de weg kwijt.Digo![]()
goed excuusquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Komt omdat GTA V uit is.
Totaal de weg kwijt.
Dat was een kutnacht ik kon gewoon niet slapenwel de BOL.COM mail gehad om 2:33
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dan gaan we er maar vanuitquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb ook de se besteld en ik krijg em ook via de brievenbus volgens de mail van bol![]()
![]()
goedemorgen doorgedraaide fokkertjes,
wie heeft de nachtrelease overleeft?
ik heb mail gehad van bol.com, hopelijk vanmiddag op de mat![]()
![]()
Idd, bij mij is er de hele dag niemand thuis.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou handig zijner 8s niemand thuis
![]()
![]()
Was bij IV ook al zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:37 schreef STING het volgende:
De (nacht)release heeft het nieuws iig gehaald
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme zeg
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik kon ook niet echt slapen... Gewoon 2,5 uur wakker geweest, weet niet of het door GTA kwam. Straks ff ontbijten, douchen, GTA halen en daarna....m'n hele leven overboord gooien en mezelf voor een half jaar op m'n kamer opsluitenquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:49 schreef .PRISM het volgende:
FUCK YEAH BUDDY. UITGESPEELD. KOM MAAR OP MET GTA ONLINE.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ja, gisteren rond 19.00quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:53 schreef EddyAlbena het volgende:
Mensen die bij all4games.nl hebben besteld? Verzendbevestiging ontvangen?![]()
Als je ge-preorderd hebt zouden ze een SMS sturen wanneer je 'm kan ophalen. Staat ook op 't bonnetje, onder je puntensaldo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:09 schreef Burrito het volgende:
Ik heb ook bij GM besteld. Ik ga gewoon zo naar de winkel, ik verwacht helemaal geen sms?
Maar GM Utrecht hiero
Forum Opties Forumhop: Hop naar: