*Schudt vuist op een dreigende wijze richting het schermquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Under the Dome is wel leuk, beetje mystery.. Maargoed, ik ben bang dat weinig series nu nog echt vet zijn.
Bedankt Vince, bedankt.
Dan wordt het Boardwalk. Andere 2 al gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Je kunt The Wire, Boardwalk Empire of Sopranos proberen..
Oh en Homeland. Vond seizoen 1 erg gaaf, de rest moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan wordt het Boardwalk. Andere 2 al gezien.
Lekker aan t spoilerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De moord op de starks is vergeleken deze aflevering een nietszeggende filler.
342quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er bekend hoeveel afleveringen nog zullen volgen?
ja is bekendquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Yesssssssssssssssssssquote:Op woensdag 18 september 2013 00:18 schreef THeeF het volgende:
De laatste afleveringen duren langer! Peter Gould, schrijver, zei dat op Twitter
Digital Video Recorder..quote:Op woensdag 18 september 2013 00:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssdit is echt goed nieuws
[ afbeelding ]
wat bekent dvr?
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 september 2013 00:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat bekent dvr?
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:19 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat bekent dvr?
Koningsquote:Op woensdag 18 september 2013 00:18 schreef THeeF het volgende:
De laatste afleveringen duren langer! Peter Gould, schrijver, zei dat op Twitter
Aaron Paul is trouwens de beste acteur uit BB. Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn angstaanjagend.quote:Op woensdag 18 september 2013 02:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Overigens wel ziek hoeveel shit bv Jesse dan meegemaakt heeft in die 20 maanden.
Hij wilde gewoon een beetje high worden, beetje drugs verkopen, niet al te moeilijk doen allemaal. En dat was hem ook gelukt, als Walt niet steeds meer en meer wilde.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, maar ik vind het wel een beetje een losertje... ik bedoel je wilde zelf met je grote bek de meth in omdat je niets kon op school en je zit er met je eigen klauwen ook nog eens telkens aan je eigen zooi en dan ga je vervolgens over alles zo emo doen.
Jane is gestikt in de heroine boehoe.... ja eh,misschien had je in de eerste plaats niet eens met die zooi moeten beginnen ofzo. En maar zwelgen in zelfmedelijden.
Overigens heeft Jesse het allemaal dan wel vlot gedaan, zo in en out of rehab
Idd. Dikke methdealer/producer worden en het gek vinden dat er nare dingen gebeurenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Hij ging er zelf toch telkens in mee... en hij bleef ook maar gebruiken. De eerste keer dat we Mike een beetje leerden kennen was toen hij bij Jesse binnenstormde en hem dat huis uit sleurde... toen liep ie al depri te zijn... "oh er sterven mensen doordat ik in de drugs zit"
No shit dude, wat had je dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |