is dit nu dubbelzinnig.. of nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.
Die laatste zin. Spijker op de kop!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Spel gehaald, Playstation gezocht en afgestoft, al me controllers (4x) leeg
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding
dat had ik van te voren getest allemaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Spel gehaald, Playstation gezocht en afgestoft, al me controllers (4x) leeg
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding
Ik heb hem ook erbij, geen preorder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef Janeiros het volgende:
Hij is binnen! Atomic Blimp zit gewoon bij de normale editie!
Seems legitquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hehe de mijne is eindelijk binnen
[ afbeelding ]
Hoe heb je hem binnen dan zonder preorder?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb hem ook erbij, geen preorder.
Gewoon naar de nachtrelease bij MM.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem binnen dan zonder preorder?
Slapen pfffffquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En ik ben terug, stonden zoals verspeld net 20 man.ik ga nu pitten, slaap ze allemaal!![]()
:p
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:59 schreef Ties02 het volgende:
Duurt hier nog maar tot 1:30
rij nog tering lang
Wat gaan we daar van genieten dit seizoenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit verzacht de pijn.
Meen jequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
En toen waren ze op na 2uur in de rij staan
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
En toen waren ze op na 2uur in de rij staan
Zondermeer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat gaan we daar van genieten dit seizoen![]()
![]()
Zit die in iedere versie of niet in de goedkoopste?quote:
Zit er altijd bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zit die in iedere versie of niet in de goedkoopste?
Mooi.quote:
Zit ook op een kut locatie, iedereen staat bij de MM hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Grote map!
Nu bezig met installeren... dat gaat wel even duren.
Rij bij de Saturn in Groningen viel mee. Vanaf het moment dat de deur open ging tot aan het moment dat ik naar de auto liep was welgeteld 22 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |