Dus er is iemand thuis, zo te lezen.. wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:48 schreef badschaap het volgende:
verzonden!!!!!
Probleempje is alleen dat tussen 11:30 en 13:10 iemand thuis is
Komt doordat ik weer uurtje moet nakomen
Duurt lang @ ps3quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef Convict het volgende:
GTA in de pocket!! nu installen.....gvd
CE heeft allemaal meuk erbij. SE ging wel door de gleuf dacht ikquote:
Ja, de meeste hebben die rijen nu nog niet wegegewerkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef videonatic het volgende:
Zouden de winkels nu nog open zijn?
*niemand thuisquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus er is iemand thuis, zo te lezen.. wat is het probleem dan?
Meuk zit allemaal in je doosje, doosje is iets dikker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
CE heeft allemaal meuk erbij. SE ging wel door de gleuf dacht ik
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Meuk zit allemaal in je doosje, doosje is iets dikker.
Neem die rijles gewoon in GTA dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef badschaap het volgende:
en bah, om 13:30 hebk ook me rijles
Zal er om hangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.
Je praat tegen een dame jaa! Beetje dimmen mag wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
is dit nu dubbelzinnig.. of nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die laatste zin. Spijker op de kop!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Spel gehaald, Playstation gezocht en afgestoft, al me controllers (4x) leeg
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding
dat had ik van te voren getest allemaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Spel gehaald, Playstation gezocht en afgestoft, al me controllers (4x) leeg
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding
Ik heb hem ook erbij, geen preorder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef Janeiros het volgende:
Hij is binnen! Atomic Blimp zit gewoon bij de normale editie!
Seems legitquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hehe de mijne is eindelijk binnen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |