SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
We blijven als enige zonder game over Professeur
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Krijg ik een mail. Is het Paypal...
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
We blijven als enige zonder game over Professeur![]()
![]()
Nou nou. Dat viel wel mee hoor. Plus werd hier prima vermaakt met muziek en er kwamen ook van die oude politiewagens uit Amerika met sirenes enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:44 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Beter als in de rij staan of hem nou dinsdag of woensdag heb ik krijg hem toch welHadden ze erg leuk gedaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Haha, dat was ik. Samen lijden heet dat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
Krijg ik een mail. Is het Paypal...![]()
fuck this shit, ik ga slapen. speel hem morgen wel.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij kan rustig slapen, beter uitegerust die game ervaren jatoch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:46 schreef Juicyhil het volgende:
fuck this shit, ik ga slapen. speel hem morgen wel.![]()
exact, zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan rustig slapen, beter uitegerust die game ervaren jatoch.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
vetquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou nou. Dat viel wel mee hoor. Plus werd hier prima vermaakt met muziek en er kwamen ook van die oude politiewagens uit Amerika met sirenes enzo.Hadden ze erg leuk gedaan.
![]()
Gelul, gelijk spelen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan rustig slapen, beter uitegerust die game ervaren jatoch.ze zijn fucking nice.![]()
verzonden!!!!!
Probleempje is alleen dat tussen 11:30 en 13:10 iemand thuis is
Komt doordat ik weer uurtje moet nakomen![]()
Gaat door de brievenbus toch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:48 schreef badschaap het volgende:
verzonden!!!!!
Komt doordat ik weer uurtje moet nakomen![]()
HEUJ collectors edition just like mequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is net veranderd in verzonden
![]()
collectors edition niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:48 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Gaat door de brievenbus toch.![]()
Beter dan voorkomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:48 schreef badschaap het volgende:
verzonden!!!!!
Komt doordat ik weer uurtje moet nakomen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
We blijven als enige zonder game over Professeur
Dit verzacht de pijn.![]()
Dus er is iemand thuis, zo te lezen.. wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:48 schreef badschaap het volgende:
verzonden!!!!!
Komt doordat ik weer uurtje moet nakomenHerman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Duurt lang @ ps3quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef Convict het volgende:
GTA in de pocket!! nu installen.....gvd
ze zijn fucking nice.![]()
CE heeft allemaal meuk erbij. SE ging wel door de gleuf dacht ikquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja, de meeste hebben die rijen nu nog niet wegegewerkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef videonatic het volgende:
Zouden de winkels nu nog open zijn?![]()
*niemand thuisquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus er is iemand thuis, zo te lezen.. wat is het probleem dan?![]()
Meuk zit allemaal in je doosje, doosje is iets dikker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
CE heeft allemaal meuk erbij. SE ging wel door de gleuf dacht ik![]()
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Meuk zit allemaal in je doosje, doosje is iets dikker."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Neem die rijles gewoon in GTA dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef badschaap het volgende:
en bah, om 13:30 hebk ook me rijles![]()
Zal er om hangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.![]()
Je praat tegen een dame jaa! Beetje dimmen mag wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.![]()
is dit nu dubbelzinnig.. of nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat het doosje iets dikker is dan de gleuf aan kan.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Spel gehaald, Playstation gezocht en afgestoft, al me controllers (4x) leeg
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...![]()
Die laatste zin. Spijker op de kop!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Aan USb gehangen en nu connect die nietZal je zien dat die eerst 600 updates moet installeren + het spel voordat ik überhaupt kan gaan spelen.
Goede voorbereiding![]()
![]()
Hehe de mijne is eindelijk binnen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
dat had ik van te voren getest allemaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Goede voorbereiding![]()
![]()
Ik heb hem ook erbij, geen preorder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:55 schreef Janeiros het volgende:
Hij is binnen! Atomic Blimp zit gewoon bij de normale editie!Flesje bier![]()
Seems legitquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hehe de mijne is eindelijk binnen
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |