SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Gelukkig nieuwe GTA iedereen!![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
ALLE XBOX 360 USERS OPGELET!!! misschien handig om dit in start post te zetten!!
* For optimal performance, we recommend not installing that 2nd disc. We will have more info on our Support Site at launch.
Rockstar tweette deze!
![]()
Ik heb hem al * steekt hem in zijn ps3Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Wat is deze?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:01 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ALLE XBOX 360 USERS OPGELET!!! misschien handig om dit in start post te zetten!!
* For optimal performance, we recommend not installing that 2nd disc. We will have more info on our Support Site at launch.
Rockstar tweette deze!Dit is gewoon raar :l![]()
wutquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Niet de play disk...verkeerd geciteerd pikquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:01 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Rockstar tweette deze!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Sitting here waiting for the pc version.quote:
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Kanslozequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef margrev het volgende:
[..]
NRC maakt er nu ook melding van:
[ afbeelding ]
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Roermond zonder stroom![]()
LOOTING HAS COMMENCED!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Roermond zonder stroom
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat de...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Confetti het volgende:
http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/#Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Confetti het volgende:
http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/#![]()
![]()
Vetquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Confetti het volgende:
http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/#
Dit is gewoon raar :l![]()
wreedquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Confetti het volgende:
http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/#![]()
Zit ik op twitch te kijken en spawnen de cops zelfs bovenaan op de berg ? dat moet toch niet kunnen.aardappels, sproitjes, sloavink.![]()
Lol whutquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Studiotje het volgende:
Oeps, GTA IV geprint op de GTA V disks, geen probleem, volgende maand krijg je een vervangende cd.![]()
![]()
ik voel je broquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
En de brave bol.com klanten zitten opgescheept met hun wordt verwerkt godmiljaar, wtfOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gelukkig nieuw leven iedereen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik miste alleen Bohemian Rhapsody nog"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
[img] http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRf-T24lmvRIAE2IG1tFssr4diR62AUpZfr_pmgi2XPyjR3MVumXQ[/img]![]()
Ik hem hem in mijn handenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Is dit zo vreemd dan???quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is er nou in Den Haag? Rellen hoorde ik..![]()
JK, straks neemt iemand het serieusquote:
kneusquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Seconde het volgende:
[ [url= http://t0.gstatic.com/ima(...)jR3MVumXQ]afbeelding[/url] ]![]()
Is al zovaak gezegd, maar de mensen die daar hebben besteld willen het niet gelovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:08 schreef Nickskuh het volgende:
Bol.com geeft bij altijd pas midden in de nacht aan dat hij verzonden is.![]()
Teveel moeite voor mequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zullen we samen ff een ddosje opzetten?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:02 schreef EvanStone het volgende:
Veel plezierige game-uren iedereen.Haha gay!![]()
Stoer ventje ben je, je moeder was niet zo stoer afgelopen nacht, al hoewel ik een plastieke zak op haar hoofd heb gezet anders moest ik kotsenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga dan spelen mongool, liep je net ook al te verkondingen, domme aandachtshoer.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tot 07:00 uur iedereen! Ik ga slapen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:09 schreef PSV1990- het volgende:
Op jodenjacht in gta !![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had nog wat kortingsdingen die ik misbruikt hebquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Wat heb je aan Strategy Guide, wat staat daarin dan ??![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Hahahahahaha, Badr Harii!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stoer ventje ben je, je moeder was niet zo stoer afgelopen nacht, al hoewel ik een plastieke zak op haar hoofd heb gezet anders moest ik kotsen![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PostNLdie 2 aankopen kan je vergeten
![]()
![]()
dat is mooi kut want rond deze tijd zou hij al minimaal in het distributiecentrum moeten zijnquote:Dit is gewoon raar :l![]()
Hoop ik ook, aan stukken gereten en besmeurd met illegalen sperma.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop dat je pakketje beschadigd binnen komt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodesOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jep, pre-order pas een week of 3 geleden gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die van jou is dus al wel verzonden van bol.com![]()
![]()
Ow?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
dat is mooi kut want rond deze tijd zou hij al minimaal in het distributiecentrum moeten zijn![]()
![]()
Haha die komt dus woensdag aan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoop ik ook, aan stukken gereten en besmeurd met illegalen sperma.
Gewoon helemaal openrijten.![]()
Nee hoor, er wordt hier wel vaker nog bezorgd rond 20:00.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha die komt dus woensdag aan.![]()
mijn pre order staat al sinds juni maar nog altijd niet verzonden, het gaat wel om de Collectors Editiequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, pre-order pas een week of 3 geleden gedaan.![]()
Er had allang 1 groen balkje moeten staan of 2.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt hier wel vaker nog bezorgd rond 20:00.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kwart voor bij de media markt geweest. rij was minimaal 150 meter... twijfel of ik nu nog even terug ga..![]()
status nogsteeds op verwerken
Wil me collectors edition wel vandaag hebben. bestel niet voor niets 4 maanden van te voren![]()
![]()
Jaloers, die wou ik, maar uitverkocht daar. Te lui om verder te zoekenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mijn pre order staat al sinds juni maar nog altijd niet verzonden, het gaat wel om de Collectors Editie![]()
![]()
Waarom dan laten bezorgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt hier wel vaker nog bezorgd rond 20:00.Morgen haal ik hem zonder rijen op in de Makro, misschien haal ik er zelfs een zak chips bij..gewoon omdat het kan.
![]()
Dat zou nasty zijn. Maar alles werkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je netwerkkaat is kapot, sterkte.![]()
Nee hoor, zo vaak dat die shizzle pas rond 12u word geupdate en dan is die nigger onderweg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er had allang 1 groen balkje moeten staan of 2.![]()
Bij mij staat er 1quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er had allang 1 groen balkje moeten staan of 2.![]()
Misschien dat ik dat morgenvroeg ook ga doen, en dan de duurste terug brengquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom dan laten bezorgenMorgen haal ik hem zonder rijen op in de Makro, misschien haal ik er zelfs een zak chips bij..gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
beter dan 0quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik zit er een 100 meter bovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Groningen Boven Alles.![]()
![]()
Waarom heeft Teletekst nog geen Capslocks-artikel over GTA 5 op pagina 101?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Truste
Heb m zojuist bij intertoys gekocht zonder preorder blimp zot r bij. Stonden welgeteld 13 mensen bij de intertoys om 0000 bij de gamemania een dikke rij van 100man![]()
Gvd zending verzonden, maar krijg de game binnen van selektvracht, wat echt één pauper bedrijf isheb er geen vertrouwen in
![]()
Daar sta je dan, fucking lang te wachten op je game...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Groningen Boven Alles.![]()
En dan komt ie morgen met de post binnen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, die mailtjes komen echt fucking laat binnen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Fierljeppend naar huis om te spelen.![]()
![]()
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En dan komt ie morgen met de post binnen?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kijk is wat ik zojuist besteld heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, die mailtjes komen echt fucking laat binnen.
![]()
Haha gay!![]()
Ik heb hem gehossled G'z!
Intertoys Den Bosch, 50 euro, Xbox360 en pas zaterdag daar preordered.
Had hem bij de GM staan, maar daar zou ik hem pas vrijdag krijgen.
Er waren ongeveer 100 mensen en een maat van mij heeft hem ook voor de Xbox meegekregen en zonder preorder. Bam!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij zit in het complot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.![]()
WOW watser gebeurd?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Heeft er uberhaubt al 1 iemand een GM smsje gehad?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
G !!!!!!!!!!! PICSquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Giester het volgende:
Ik heb hem gehossled G'z!
Intertoys Den Bosch, 50 euro, Xbox360 en pas zaterdag daar preordered.
Had hem bij de GM staan, maar daar zou ik hem pas vrijdag krijgen.
Er waren ongeveer 100 mensen en een maat van mij heeft hem ook voor de Xbox meegekregen en zonder preorder. Bam!![]()
Schavuit dat je bentquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Kijk is wat ik zojuist besteld heb.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
je kan bellen dat je het komt halen hequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:17 schreef bombmannl het volgende:
Gvd zending verzonden, maar krijg de game binnen van selektvracht, wat echt één pauper bedrijf isheb er geen vertrouwen in
![]()
![]()
Haha, wa denkje. Ik ga spelen G. De "Ik heb hem al" race is afgelopen.quote:
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zal ik doen als ik weer op de PS3 zit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Fritsflits,
Accepteer mijn vriendenverzoek eens.
#PSN
Even serieus: BOL staat nog op 'Wordt verwerkt..'"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Laat je ons nu vallen? Giester..quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, wa denkje. Ik ga spelen G. De "Ik heb hem al" race is afgelopen.![]()
Wat is dit nou G?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, wa denkje. Ik ga spelen G. De "Ik heb hem al" race is afgelopen.![]()
Nooit brada! Ik steun alle GTA loze FOK!kers G!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je ons nu vallen? Giester.."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Oke, voeg toe dan: PSN: Predatorxxquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Nooit brada! Ik steun alle GTA loze FOK!kers G!![]()
Installeren tot nooit meer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga douchen, hoef ik dat de komende week niet meer te doen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Was een van de eerste aan de beurt was mijn maatje kwijt stond ie binnen met 3fm te bellen die shampoo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was een van de eerste aan de beurt was mijn maatje kwijt stond ie binnen met 3fm te bellen die shampoo.![]()
![]()
GTA IVquote:
quote:Statement BOL.com over verzending GTA V
BOL.com heeft maandagavond veel klachten gehad over de status van de GTA V pre-orders. Klanten zijn bang dat hun bestelling niet op de dag van de release, dinsdag 17 september, thuis wordt bezorgd. Dit komt omdat het spel volgens de bestellingsstatus nog niet verzonden zou zijn.
De online winkel geeft echter in een verklaring aan dat dit een normale procedure is. Pas later in de nacht zal iedereen die het zeer gewilde spel voor 14 september heeft besteld een mailtje krijgen dat het product is verzonden. BOL.com verwerkt bestellingen standaard later, omdat het bedrijf bestellingen die tot 23:00 uur zijn gedaan de volgende dag nog thuisbezorgd.
Fanatieke gamers hoeven dus niet bang te zijn; GTA V zal dinsdagmiddag op de deurmat vallen. Klanten die het spel na 14 september hebben besteld moeten twee dagen langer wachten.
Op dit moment is er bij verschillende winkels een nachtopening gaande. Mensen staan massaal in de rij om het nieuwe spel te bemachtigen. In GTA V speel je met drie compleet uiteenlopende protagonisten, die één grote gemeenschappelijke interesse hebben: geld.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Alpha as fuck, kittens op je schootje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Viel reuze mee, heb m al...![]()
veel plezier dude!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Viel reuze mee, heb m al...I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Old School Jackass > Jackass 3![]()
Tom green
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Rotterdamquote:
Bij de GameMania stond nog een rij van 30 meter, bij de Intertoys was er op dat moment al geen rij meer. Nog paar euro goedkoper ook. Hoezo iedereen naar de GameMania?![]()
Omdat mensen makke schapen zijn. Meelopers in plaats van logisch nadenkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:34 schreef Flixxy het volgende:
Bij de GameMania stond nog een rij van 30 meter, bij de Intertoys was er op dat moment al geen rij meer. Nog paar euro goedkoper ook. Hoezo iedereen naar de GameMania?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik voelde me wel een eckte eckte nerd toen ik daar stondquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alpha as fuck, kittens op je schootje.maar worth it... Zo spelen.
ze zijn fucking nice.![]()
Jackass is anders..?quote:One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Hier was bij de intertoys ook geen rij meer.... Veel mensen hebben ben daar zonder pre-order kunnen scoren. (Utrecht)ze zijn fucking nice.![]()
Wat valt er te vierenquote:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |