Hahahahahaha, Badr Harii!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stoer ventje ben je, je moeder was niet zo stoer afgelopen nacht, al hoewel ik een plastieke zak op haar hoofd heb gezet anders moest ik kotsen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PostNLdie 2 aankopen kan je vergeten
dat is mooi kut want rond deze tijd zou hij al minimaal in het distributiecentrum moeten zijnquote:
Hoop ik ook, aan stukken gereten en besmeurd met illegalen sperma.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop dat je pakketje beschadigd binnen komt.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes
Jep, pre-order pas een week of 3 geleden gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die van jou is dus al wel verzonden van bol.com
Ow?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
dat is mooi kut want rond deze tijd zou hij al minimaal in het distributiecentrum moeten zijn
Haha die komt dus woensdag aan.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoop ik ook, aan stukken gereten en besmeurd met illegalen sperma.
Nee hoor, er wordt hier wel vaker nog bezorgd rond 20:00.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha die komt dus woensdag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |