Haha natuurlijk wel ouwe pik. Ga je de wijde wereld in?quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik er niet ben begin je me toch te missen.
Ja, maar ik plan wel op tijd thuis te komen. Voor het donker allicht, anders wordt moeders de vrouw ongerust.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha natuurlijk wel ouwe pik. Ga je de wijde wereld in?
Groetjes terug van Aart, Ieniemienie en poot van Grover.quote:Op maandag 16 september 2013 23:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Doe meneer Aart de groeten.
De stem van Wilfred slaat een beetje over hierquote:
De baby begon waarschijnlijk tandjes te krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De stem van Wilfred slaat een beetje over hier
hevig geėmotioneerd
alleen daarom al stem ik op hem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Als GIjp echt die Literatuur prijs wintDan is Nederland echt weer in rep en roer gezien zijn concurrenten.
Heel veel stemmen op hem. Zag gister al een Facebook post van iemand die een oproep deed om niet op Gijp te stemmen, maar juist op een echte goeie schrijver en boek ofzoiets. 6/7 reacties eronder; dank je, stem op Gijp.quote:Op dinsdag 17 september 2013 06:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen daarom al stem ik op hem.
Ja dat waren de cowboytijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heerlijk die Van Hanegem.
"Allemaal prinsen en kinderen in de kleedkamer. Ik zeg tegen die voorzittert het is toch niet te geloven man. Nou ja dat was dan geregeld. Stond er de volgende wedstrijd een gozert uit Jemen voor de kleedkamer."
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366095quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In het voorfilmpje zag je dat de heren geinterviewd werden door Powned. Voor welk programma was dat en is dat al uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |