Haha natuurlijk wel ouwe pik. Ga je de wijde wereld in?quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik er niet ben begin je me toch te missen.
Ja, maar ik plan wel op tijd thuis te komen. Voor het donker allicht, anders wordt moeders de vrouw ongerust.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha natuurlijk wel ouwe pik. Ga je de wijde wereld in?
Groetjes terug van Aart, Ieniemienie en poot van Grover.quote:Op maandag 16 september 2013 23:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Doe meneer Aart de groeten.
De stem van Wilfred slaat een beetje over hierquote:
De baby begon waarschijnlijk tandjes te krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De stem van Wilfred slaat een beetje over hier
hevig geëmotioneerd
alleen daarom al stem ik op hem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Als GIjp echt die Literatuur prijs wintDan is Nederland echt weer in rep en roer gezien zijn concurrenten.
Heel veel stemmen op hem. Zag gister al een Facebook post van iemand die een oproep deed om niet op Gijp te stemmen, maar juist op een echte goeie schrijver en boek ofzoiets. 6/7 reacties eronder; dank je, stem op Gijp.quote:Op dinsdag 17 september 2013 06:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen daarom al stem ik op hem.
Ja dat waren de cowboytijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heerlijk die Van Hanegem.
"Allemaal prinsen en kinderen in de kleedkamer. Ik zeg tegen die voorzittert het is toch niet te geloven man. Nou ja dat was dan geregeld. Stond er de volgende wedstrijd een gozert uit Jemen voor de kleedkamer."
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366095quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In het voorfilmpje zag je dat de heren geinterviewd werden door Powned. Voor welk programma was dat en is dat al uitgezonden?
Ah, goed man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366095
?
Tommie is uit zijn hum door bovenstaande post.quote:Op maandag 16 september 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groetjes terug van Aart, Ieniemienie en poot van Grover.
Wow, wat goed!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
2028 VOETBAL INTERNATIONAL 975.000
2202 DERKSEN EN 492.000
2025 FOX VOETBAL 41.000
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
2202 DERKSEN EN 492.000
2025 FOX VOETBAL 41.000
Uitzending daarvoor zei hij ook al dat hij gewoon lag te pitten tot 12 in de middag, dus het zal wel waar zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geloven jullie dat verhaal van Gijpie dat hij zich verslapen had voor de boekendinges om 12:00 's middags? Hij zal wel weer een paniekaanvalletje gehad hebben.
Ruud Gullit belde hem een keer wakker om kwart over tien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geloven jullie dat verhaal van Gijpie dat hij zich verslapen had voor de boekendinges om 12:00 's middags? Hij zal wel weer een paniekaanvalletje gehad hebben.
41.000 kijkersquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
2202 DERKSEN EN 492.000
2025 FOX VOETBAL 41.000
Zo werkt het gewoon niet in het huidige tv landschap, er is geen enkel programma dat slechter en slechter scoort maar twee jaar lang op de buis mag blijven in de hoop op beterschap. Dat gaat die Murdoch niet doen, ook al lijken me de kosten van Fox Voetbal niet hoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Het is ook kansloos. VI heeft jarenlange ervaring, en een door ontwikkeld concept waarvan ze inmiddels weten dat het scoort. Dat Fox Voetbal komt net kijken en denkt met een herkauwd saai concept hetzelfde te doen. Kansloos gewoon. Ze moeten ook niet in paniek raken, het programma in essentie hetzelfde laten, jaartje of 2 doorgaan, ongeacht kijkcijfers, her en der wat aanpassen, en dan over 2/3 jaar de balans opmaken. Niet vooruitgegaan? Cancelen. Vooruitgegaan? Op die voet verder.
Ouwe pik, ik heb gestemd hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef Stofje het volgende:
De televizierring was een stunt, maar Gijp is natuurlijk gewoon een dermate grote hit dat een overwinning echt geen verrassing zou zijn. Dat zou geen stunt zijn, aangezien het een publieksprijs is en Gijp het populairste en bestverkochte boek is. Ik pleit daarom voor een 'vrije keuze' stem en wel op m'n eigen bestseller: 'Perrongeluk'. Dát zou pas een stunt zijn, verdomme.
Zit wat in wat je zegt. Ook wel mee eens. Op deze manier creeer je ook een soort van 'link' tussen de 2 shows, want ze zijn gewoon totaal verschillend nu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet in het huidige tv landschap, er is geen enkel programma dat slechter en slechter scoort maar twee jaar lang op de buis mag blijven in de hoop op beterschap. Dat gaat die Murdoch niet doen, ook al lijken me de kosten van Fox Voetbal niet hoog.
Als ik Murdoch was zou ik Fox Voetbal maandag om 22.00 doen. Dan krijgt VI een minuut aan beelden met groot een logo van FOX (Voetbal) in beeld, eventueel nog een live schakeling met Pepperstreet (kunnen de heren even lachen), en dan kunnen als VI is afgelopen degenen die wellicht minder goed tegen borrelpraat kunnen zappen naar Fox. En dan van 22.00-23.00 dat Fox Voetbal. Opgelost.
Vandaag heb je de handleiding van GTA V nog bekeken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De laatste keer dat ik een boek gelezen heb was toen ik de documentatie van de anonieme alcoholisten in de bus kreeg.
Was het maar zo'n feest G, zit hier nog te hosselen op mijn werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag heb je de handleiding van GTA V nog bekeken.
Er is wel een filmpje van je opgedokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest G, zit hier nog te hosselen op mijn werk.
ahh joh donderstraal een eind op manquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel een filmpje van je opgedoken
http://www.dumpert.nl/med(...)a5_unboxing_vid.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |