quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
2028 VOETBAL INTERNATIONAL 975.000
2202 DERKSEN EN 492.000
2025 FOX VOETBAL 41.000
Die gozert godverdimme prachtig man, speciaal voor jou nog een klassiekert van Joe Cockertquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ahh joh donderstraal een eind op man
Wat vond je van De Kromme gisteren?
Persoonlijk vond ik het prachtige televisie.
Prima hoor. Volgende week gaat ie wel uit na VI, het demente broertje van Frank heeft niets zinnigs te vertellen voorspel ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:46 schreef Grifte het volgende:
FOX![]()
Mooi dat gister nog zo'n 500k mensen naar legende Willem keken.
Bij de RET?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest G, zit hier nog te hosselen op mijn werk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima hoor. Volgende week gaat ie wel uit na VI, het demente broertje van Frank heeft niets zinnigs te vertellen voorspel ik.
quote:
Bij de RET ja.quote:
Kijk, dat is verdorie nog eens een +1. Een strak plan, hoewel ik me niet laat ringeloren door de commercie. Een subtiele verwijzing echter, die me 1000 extra stemmen oplevert laat ik niet na.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouwe pik, ik heb gestemd hoor.
[ afbeelding ]
Wel heb ik met twee andere email adressen al op Gijp gestemd, om het eerlijk te houden natuurlijk.
ps. Idee voor een volgend boekje: verwerk er eens iets met VI in? Mogelijk Gijp, Boss of Aad300. Dat soort boeken koop ik altijd direct!
De vorige keer dat we van hem hoorden was toen de VI Hooligans op pijnlijke wijze voor hem kozen en niet voor Mortaxx. Demen Bülbül leeft dus nog altijd voort in onze harten.quote:Op woensdag 18 september 2013 02:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Demen Bülbül, lang niets meer van gehoord, was toch wel een soort van cultheld.
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.quote:
Dat programma van fox zit toch ook op het open net eikel?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Iwanius, kan je eens oprotten met je onzinnige bijdrages waar niemand op zit te wachten.
Bedankt Stijn!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Johan Derksen bij Pauw en Witteman, over zijn grote vriend Johan Cruijff.
Kijken!!!
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
De opmerking gehoord van die Derksen aan het einde van VI?
"zeg Hans...kun jij niet voor mij Van Gaal polsen of hij door mij geïnterviewd wil worden want als jij na afloop van Estland vs Nederland nog 1 miljoen kijkers weet te hebben met het interview met de bondscoach,dat wil ik ook wel. "![]()
Wat een schijnheil is dat ook die Derksen.
Heerlijk, dit soort posts. Topentertainment.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.
Maar schijnheil Derksen wil wel een interview met Van Gaal hebben vanwege zijn potentiële kijkcijfers in het vooruitzicht. En Hansi Hansi moet het regelen.
Eerst kijken of Derksen zich de komende weken kan inhouden als het Va Gaal betreft.
Iwanius snapt het weer eens niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.
Maar schijnheil Derksen wil wel een interview met Van Gaal hebben vanwege zijn potentiële kijkcijfers in het vooruitzicht. En Hansi Hansi moet het regelen.
Eerst kijken of Derksen zich de komende weken kan inhouden als het Va Gaal betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |